quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:04 schreef Yoghii het volgende:
What to do?
1. Wachten
2. Mezelf voor m'n kop slaan omdat ik hem aangedaan heb nadat het gebeurd is en daardoor kortsluiting heeft gemaakt.![]()
3. Even langs een pc-shop die hem repareert.![]()
Het is een Acer 5633 WLMI.
Even goed laten drogen boven de verwarming zodat je zeker weet dat alles eruit daarna weer proberen over een dag of 2.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:04 schreef Yoghii het volgende:
2. Mezelf voor m'n kop slaan omdat ik hem aangedaan heb nadat het gebeurd is en daardoor kortsluiting heeft gemaakt.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Muahah ik heb er laatst een volle beker water overheen gegooid, op de kop gezet en een paar uur later zonder problemen verder./.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:04 schreef Yoghii het volgende:
3. Even langs een pc-shop die hem repareert. Garantie claimen. Jij weet van niks.
Tips? Het is KLB heur.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:11 schreef Yoghii het volgende:
Bedankt voor de tips, en als je niet serieus reageert ga ergens anders naartoe
Gelukkig kan ik heel gemakkelijk zo ergens anders naartoe lopen met mn laptopquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:11 schreef Yoghii het volgende:
Bedankt voor de tips, en als je niet serieus reageert ga ergens anders naartoe
gaat niet lukken, zitten vochtindicatoren op laptops, en die zullen wel verkleurd zijn.quote:
Je mag meisjes niet uitschelden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:15 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Ik klaag toch ook, maar ik mag mensen niet bedanken? Nerd![]()
Orlyquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag meisjes niet uitschelden.
lullig zeg,,quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:18 schreef Athmozz het volgende:
[..]
gaat niet lukken, zitten vochtindicatoren op laptops, en die zullen wel verkleurd zijn.
ik bespaar de TS gewoon de verzend & onderzoekskost die vaak doorgerekend wordt als je je laptop met vochtschade binnenbrengt. Het is niet in alle gevallen zo, dus even kijken op internet of je kan vinden of jouw model met dergelijke indicatoren uitgerust is.quote:
okquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:21 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik bespaar de TS gewoon de verzend & onderzoekskost die vaak doorgerekend wordt als je je laptop met vochtschade binnenbrengt. Het is niet in alle gevallen zo, dus even kijken op internet of je kan vinden of jouw model met dergelijke indicatoren uitgerust is.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:20 schreef liefie_ het volgende:
slechte lemming of hoe zoiets ook heet
quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
Muahah ik heb er laatst een volle beker water overheen gegooid, op de kop gezet en een paar uur later zonder problemen verder./.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |