Inderdaad niet zo slim, ik baal er ook als een stekker vanquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:01 schreef Geerd het volgende:
Zobiezo beetje dom om hem aan te doen naar die tijd, water zit kalk in zorgt voor aanslag etc.
Nie zo best dit.
Ja, er zaten sowieso 3 scheppen er in.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb dat ook eens gehad. Je had volgens mij veel en veel langer moeten wachten met het weer aandoen. Mijn laptop heeft toen drie dagen in een warme kamer met de verwarming aan staan drogen. Hij deed het prima daarna. Zat er trouwens suiker in de thee? Dan kan je het helemaal wel vergeten volgens mij.
Denk het nog wel, heb hem deze zomervakantie aangeschaft. Maar binnenin zitten overal "sponjes" die door de thee aangetast zijn, daar zullen ze wel niet in trappen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:05 schreef Ulreazj het volgende:
Allereerst, heb jij nog garantie op die laptop ?
De laptop doet het helemaal niet meer, de thee is ook binnenin gekomen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:07 schreef Rosbief het volgende:
Gewoon een nieuw toetsenbord kopen.
Meestal zitten in telefoons en laptops van die vochtgevoelige stickers of sponsjes. Waterschade valt namelijk niet onder de garantie...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:05 schreef Ulreazj het volgende:
Allereerst, heb jij nog garantie op die laptop ?
Oh ja, het is een laptop.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
De laptop doet het helemaal niet meer, de thee is ook binnenin gekomen.
Zo'n 700 euro was-iequote:Op vrijdag 28 september 2007 22:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh ja, het is een laptop.![]()
Dat was een duur kopje thee vrees ik....
Precies...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:10 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Meestal zitten in telefoons en laptops van die vochtgevoelige stickers of sponsjes. Waterschade valt namelijk niet onder de garantie...
OK. Ik ben op zich geen n00b, maar qua hardware in- en uitelkaar zetten heb ik weinig kaas gegeten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:19 schreef Ulreazj het volgende:
Ok, naja gewoon altijd even proberen, je weet maar nooit.
En anders het toetsenbord eruit halen en aan het testen gaan. Maar ik weet niet hoe je technisch je bent.
Wat moet ik dan zeggen? Moet er dan niemand langskomen om de schade te checkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:25 schreef tslh het volgende:
Claimen op je verzekering en een nieuwe halen.....
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Moet er dan niemand langskomen om de schade te checken?
Ik heb wel eens gehad dat ik door een raam was gevallen bij een vriend, terwijl me met zijn allen aan het ouwehoeren waren, dat werd wel vergoed, maar ik vraag me af hoe het hiermee zit.quote:Naast de uitsluitingen in deze bijzondere voorwaarden
gelden onverkort de uitsluitingen die zijn opgenomen in
artikel 4 van de algemene voorwaarden. Verder is
uitgesloten:
1 Merkelijke schuld
Uitgesloten is schade die voortvloeit uit het handelen
en/of nalaten van een verzekerde en die het gevolg is
van diens merkelijke schuld. Het maakt hierbij niet uit of
de veroorzaker een ander is dan degene die een
beroep op de verzekering doet.
Dat is een grapjequote:Op vrijdag 28 september 2007 22:40 schreef Oksel het volgende:
Gelukkig was het hete thee, als het koude thee was was je nog verder van huis geweest!
Ja.quote:
OKquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond het grappig dat je er "hete" bij zette.. alsof dat uitmaakt..![]()
Alhoewel je vuur wel beter kan blussen met heet water.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |