Mooi verhaal wel, van dat dienst weigeren. Zijn ze in Israël dus erg gevoelig voor. Ik heb geen idee wie nu de linksback is in de nationale ploeg, maar denk dat hij anders best wel kans had gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:00 schreef Elvislives het volgende:
Hij mag overigens geen interlands spelen omdat hij dienstweigeraar is, benieuwd of hij er anders in had gestaan. Laat heel goede dingen zien tot nu toe, en zijn naam is inderdaad een aanwinst an sich!
Maak ff een Chalo Lorca topic aan danquote:Op zondag 30 september 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
Zijn eerste goal in Arnhemse dienst dus, topic inspireerde blijkbaar.
Die heeft zijn eerste er al inliggen!quote:Op zondag 30 september 2007 22:09 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Maak ff een Chalo Lorca topic aan dan
Het lijkt erop alsof je het vantevoren al weet, dat ie ze man weer laat lopen. Stel 'm dan gewoon niet op, of stel 'm wel op en geef 'm vertrouwen.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:39 schreef Yozzz het volgende:
Aad heeft gewoon gelijk. Als je weken aangeeft dat Hain die negert niet binnendoor moet laten gaan, en hij doet het in de 4e minuut al, dan verdien je het om gewisseld te worden.
Ik wil wel een gokje wagen.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:04 schreef methodmich het volgende:
Jammer alleen dat niemand zijn naam kan uitspreken.
Geen idee, ik spreek die taal ook niet, maar het is een leuke tongbreker voor een spotje met Kees Jansma in ochtendjas.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik wil wel een gokje wagen.![]()
Als je de e's in z'n achternaam uitspreekt als een a, klopt het dan?
Precies. Hier schiet je niks mee op.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:53 schreef borisz het volgende:
Die komt niet meer trainen
De Mos had hem gewoon niet meer op moeten stellen ipv dit.
Nee, dat zie je helemaal verkeerd.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:20 schreef sjimz het volgende:
Tot 2 maal toe een snelle publiekswissel.
Hoe breek je een speler in 2 weken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |