abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53551009
kom ik vanochtend aangefietst, zoals elke ochtend, fiets een stukje stoep op om, om zo bij de fietsenstalling te komen. Gaat er zon kerel in de weg staan,met het feit dat ik het een stoep is en niet bedoelt om te fietsen, en blijft me naschreeuwen tot ik een keer ben afgestapt.
Nou hoeft niemand zich met mij te bemoeien waar ik fiets en niemand tot last ben(op een politieagent na), vooral op dat stukje wat iedereen gebruikt om bij de fietsenstalling te komen. Maar nu werd ik niet alleen aangesproken door iemand, maar het was ook nog een werkloze ook. Deze hebben namelijk de taak gekregen, fietsen die buiten de rekken staan, in te nemen, en mensen te laten betalen om ze terug te krijgen bij de gemeente. Hierdoor hebben ze namelijk een flinke ego opgebouwd, en sommige zelfs het woord trottoir geleerd.
Nou wil t ook nog eens zijn, dat nu je je fiets precies in een rek moet plaatsen, er nogal weinig plekken te vinden zijn. De plekken die dan leeg zijn, zitten ook nog eens helemaal achterin.
klacht 2: mensen 100 meter laten lopen om zijn/haar fiets te kunnen plaatsen, en miss wel de trein te laten missen.
http://tinypic.com/view.php?pic=339kq9w&s=2

hier heb je het geweldige station elst. Fietsenstalling en stukje stoep.

samenvatting:
kutwerklozen met ego!
..
pi_53551059
Een werkloze met werk? Elst de gekste
Big dick.
pi_53551086
Een werkende werkloze? Apart!
pi_53551187
Goede actie van die werkende werkloze
pi_53551283
Wauw en jij betaald wél bergen inkomstenbelasting?
Goed man. Echt, gewoon, goed man!
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_53551298
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:08 schreef HassieBassie het volgende:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:19:40 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53551406
Hey lul.... Afstappeeeee
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:22:16 #8
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_53551493
quote:
Maar nu werd ik niet alleen aangesproken door iemand, maar het was ook nog een werkloze ook. Deze hebben namelijk de taak gekregen, fietsen die buiten de rekken staan, in te nemen, en mensen te laten betalen om ze terug te krijgen bij de gemeente.
Misschien ben ik wel gek, maar dat klinkt mij als WERK in de oren.
pi_53551518
Mensen die zich bemoeien met andere mensen zijn triest
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_53551557
werk? je kijkt of er een fiets buiten t rek staat.. en wanneer dat zo is, hangen ze er een kaartje op. En die laten ze dan door iemand van de gemeente ophalen..
..
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:24:23 #11
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_53551559
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:23 schreef okkie-man het volgende:
Mensen die zich bemoeien met andere mensen zijn triest
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:25:07 #12
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53551585
Bij ons op school hebben ze van die kerels ingehuurd die je laten afstappen als je 't fietsenhok in wilt fietsen Dat mag namelijk niet meer. Zo triest
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_53551611
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:25 schreef Lyzio het volgende:
Bij ons op school hebben ze van die kerels ingehuurd die je laten afstappen als je 't fietsenhok in wilt fietsen Dat mag namelijk niet meer. Zo triest
What the fak.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_53551612
ik wil niet vervelend zijn maar die werkloze heeft toch echt werk
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_53551621
TS is een hufter en daar zit NL vol mee.
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:27:36 #16
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53551664
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:25 schreef El_Rolando het volgende:

[..]

What the fak.
Zo'n hok waar je de fietsen in moet zetten. Afgezet met hekken en een ingang waar je dus niet meer doorheen mag als je OP de fiets zit. Daar hebben ze nu dus mannetjes voor die je zeggen dat je moet afstappen
- james 'jimmy' dean
pi_53551682
Ik hoop dat ze wapenstokken krijgen, die werkloze arbeiders
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_53551685
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:25 schreef Lyzio het volgende:
Dat doet de conciërge toch?
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2007 @ 19:40:58 #19
16961 legacythe2nd
pi_53552050
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:26 schreef Stoomhamer het volgende:
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:42:34 #20
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53552090
Zolang ze mij niet lastigvallen hebben ze gewoon gelijk
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:44:11 #21
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_53552132
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Zo'n hok waar je de fietsen in moet zetten. Afgezet met hekken en een ingang waar je dus niet meer doorheen mag als je OP de fiets zit. Daar hebben ze nu dus mannetjes voor die je zeggen dat je moet afstappen
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53552139
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:06 schreef Frankvbr het volgende:

klacht 2: mensen 100 meter laten lopen om zijn/haar fiets te kunnen plaatsen, en miss wel de trein te laten missen.
Of je houdt er rekening mee dat het iets langer kan duren en gaat 5 minuutjes eerder van huis
Ik zorg altijd voor 5 a 10 minuten speling te hebben zodat ik niet als een aso scheldend me ergens doorheen hoef te rossen als er een ongeluk is, ik toevallig alle stoplichten tegen heb of iemand per ongeluk even in de weg staat ofzo. Mocht het meezitten en ik daardoor wat te vroeg zijn, is er mn mp3, de spits of een boek in mn tas.
Scheelt een hoop stress, probeer het eens
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
pi_53552210
quote:
Mensen die alleen maar volgens de regels leven en meteen gaan huilen als iemand iets doet wat niet volgens de regels is.
De hele tijd maar denken van mag dit wel? Mag dat wel? Dat mag toch niet?
Ik moet er niet aan denken om zo te leven want dat soort mensen moet toch een saai bestaan hebben zeg.
pi_53552353
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Bij mijn vorige school wel..
Fietste je toch door kreeg je de aloude Nederlandsche straf, VEGEN!
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:52:33 #25
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53552397
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Die hadden we niet Leeuwenborgh je weet. Armoe troef.
- james 'jimmy' dean
pi_53552484
Geweldig, ik las dat het over een bemoeizuchtige werkloze bij een fietsenstalling op een station ging en ik dacht: "Hey, dat best wel eens in Elst kunnen zijn" En ja hoor, stelletje proleten, gelukkig hoef ik m'n fiets daar nooit meer neer te zetten. Zijn vaak van die dikke wijven die 's ochtends daar lopen met van die hesjes aan met "Service-team" erop. Geeft wel een veilig gevoel je fiets daar te zetten!!!
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:00:11 #27
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_53552634
quote:

samenvatting:
kutwerklozen met ego!
Ik werk, maar ik zou je ook zeggen om niet op de stoep te fietsen als ik je daar zou zien fietsen, het is namelijk pauperirritant om op stoepen te fietsen.
20 meter snap ik nog wel, maar 100 meter is gewoonweg teveel, asociale egoist!
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_53552702
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:24 schreef Frankvbr het volgende:
werk? je kijkt of er een fiets buiten t rek staat.. en wanneer dat zo is, hangen ze er een kaartje op. En die laten ze dan door iemand van de gemeente ophalen..
Je bent jaloers op zijn baantje? Zeg dat dan meteen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53552801
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef Barachem het volgende:

[..]

Ik werk, maar ik zou je ook zeggen om niet op de stoep te fietsen als ik je daar zou zien fietsen, het is namelijk pauperirritant om op stoepen te fietsen.
Je steekt daar een stoep over, de stoep is zelfs verlaagd zodat je er op kan fietsen. Je gaat zeg maar vanaf de weg een stoep over naar de fietsenstalling.
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:14:37 #30
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_53552956
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Mensen die alleen maar volgens de regels leven en meteen gaan huilen als iemand iets doet wat niet volgens de regels is.
De hele tijd maar denken van mag dit wel? Mag dat wel? Dat mag toch niet?
Ik moet er niet aan denken om zo te leven want dat soort mensen moet toch een saai bestaan hebben zeg.
Dude, wees blij dat er nog mensen zijn die iets durven te zeggen. Jij hebt zeker liever mensen die niets meer durven te zeggen als iets gebeurd wat niet hoort. Zo een maatschappij die niet ingrijpt bij straatgeweld en dergelijken .
pi_53554024
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dude, wees blij dat er nog mensen zijn die iets durven te zeggen. Jij hebt zeker liever mensen die niets meer durven te zeggen als iets gebeurd wat niet hoort. Zo een maatschappij die niet ingrijpt bij straatgeweld en dergelijken .
Ik heb het niet over straatgeweld en dergelijken, maar over mensen die gaan lopen janken als je een stukje over een stoep fietst.
pi_53554811
quote:
het woord 'hufter'
I May be Paranoid, But I'm not an Android
pi_53554958
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:07 schreef AMDB het volgende:

[..]

Je steekt daar een stoep over, de stoep is zelfs verlaagd zodat je er op kan fietsen. Je gaat zeg maar vanaf de weg een stoep over naar de fietsenstalling.
Trieste gast

Die stoepen worden niet verlaagd voor fietsers maar voor rolstoelen
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_53555226
Terechte klacht en je brengt me op een geniaal idee 14.gif

Ik dacht er aan om een oude fiets met een diefstalverzekering vast te zetten met een dik slot.. als deze is gejat door de gemeente opgeven als gejat en je krijgt een nieuwe, zo pwn je die werkloze paupers

Maarja, ik ben iig blij dat ze het niet van onze fucking belasting hebben op hun uitkering.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_53555342
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef Sjibble het volgende:
Terechte klacht en je brengt me op een geniaal idee 14.gif

Ik dacht er aan om een oude fiets met een diefstalverzekering vast te zetten met een dik slot.. als deze is gejat door de gemeente opgeven als gejat en je krijgt een nieuwe, zo pwn je die werkloze paupers

Maarja, ik ben iig blij dat ze het niet van onze fucking belasting hebben op hun uitkering.
Ja, en dan moet je aan de verzekering laten zien dat je aangifte hebt gedaan, en dan kom je op het politiebureau om aangifte te doen en dan zegt zo'n agent van: "hé, volgens onze computer heeft zo'n een werkloze werkende die weggehaald, kan ik ff vangen?"
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_53556084
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, en dan moet je aan de verzekering laten zien dat je aangifte hebt gedaan, en dan kom je op het politiebureau om aangifte te doen en dan zegt zo'n agent van: "hé, volgens onze computer heeft zo'n een werkloze werkende die weggehaald, kan ik ff vangen?"
kut
mja, sla em dan voor zn bek
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_53556293
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef Barachem het volgende:
je hebt t fout. ik fiets niet op de stoep, ik fiets over de stoep. ik fiets het verlaagde stuk op, steek de stoep over met mn fiets en ben beland bij het fietsenhok. Een fietsenhok is geen stoep. Oftewel ik moet afstappen voordat ik de stoep bereik. Dan afstappen, 2 meter oversteken lopend, en weer opstappen voor de volgende 100 meter te fietsen.
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:44 schreef Fionn het volgende:
Of je houdt er rekening mee dat het iets langer kan duren en gaat 5 minuutjes eerder van huis
Ik zorg altijd voor 5 a 10 minuten speling te hebben zodat ik niet als een aso scheldend me ergens doorheen hoef te rossen als er een ongeluk is, ik toevallig alle stoplichten tegen heb of iemand per ongeluk even in de weg staat ofzo. Mocht het meezitten en ik daardoor wat te vroeg zijn, is er mn mp3, de spits of een boek in mn tas.
Scheelt een hoop stress, probeer het eens
daar hou ik ook rekening mee. Maar je wordt nou niet elke dag op tijd wakker. En soms duurt het niet iets langer, maar een stuk langer. En als ik dan een x haast heb, wil ik niet gezeik krijgen van iemand die er zoiezo geen last van heeft, en verder geen reet uitvoert. Helaas had ik dus ook geen tijd om met die kerel in discussie te gaan, in de plaats daarvan ben ik gewoon verder gefietst.
Waar haal je dat schelden en doorheenrossen vandaan? Als die kerel niet expres in de weg ging staan, was er niemand in de buurt. Ik was niet degene die aan t schelden was, dat was die rare kerel.
quote:
goede beargumentering..
..
pi_53556356
a-sociaal
ik bedoel ts!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53557151
Wat een kut klacht!!

Nieuwe klacht:
De TS fietst over de stoep! En er zijn mensen die dat goedkeuren!
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
pi_53557244
voor klachten ga ja maar naar klaagbaak. Hier wordt alleen maar mijn klacht behandelt. Topickaper..
..
  vrijdag 28 september 2007 @ 23:18:39 #41
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_53557711
quote:
kom ik vanochtend aangefietst, zoals elke ochtend, fiets een stukje stoep op om, om zo bij de fietsenstalling te komen. Gaat er zon kerel in de weg staan,met het feit dat ik het een stoep is en niet bedoelt om te fietsen, en blijft me naschreeuwen tot ik een keer ben afgestapt.
Nou hoeft niemand zich met mij te bemoeien waar ik fiets en niemand tot last ben(op een politieagent na), vooral op dat stukje wat iedereen gebruikt om bij de fietsenstalling te komen. Maar nu werd ik niet alleen aangesproken door iemand, maar het was ook nog een werkloze ook. Deze hebben namelijk de taak gekregen, fietsen die buiten de rekken staan, in te nemen, en mensen te laten betalen om ze terug te krijgen bij de gemeente. Hierdoor hebben ze namelijk een flinke ego opgebouwd, en sommige zelfs het woord trottoir geleerd.
Nou wil t ook nog eens zijn, dat nu je je fiets precies in een rek moet plaatsen, er nogal weinig plekken te vinden zijn. De plekken die dan leeg zijn, zitten ook nog eens helemaal achterin.

samenvatting:
kutwerklozen met ego!
Arresteer hem dmv een burgerarrest! Ken je lachen
pi_53557737
quote:

Jee, je zou er maar wonen...
Take on the situation, but not the torment ...
  zaterdag 29 september 2007 @ 00:04:06 #43
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_53559004
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:24 schreef Frankvbr het volgende:
Zo kun je van elke simpele baan wel zeggen dat het geen werk is. Met een bezem dingen opvegen is dan ook geen werk, en producten uit dozen halen en op een plank zetten ook niet, papieren door een gleuf in de deur proppen ook niet etc.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_53559039
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:04 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Zo kun je van elke simpele baan wel zeggen dat het geen werk is. Met een bezem dingen opvegen is dan ook geen werk, en producten uit dozen halen en op een plank zetten ook niet, papieren door een gleuf in de deur proppen ook niet etc.
nee ts wel die heeft een heul belangrijke baan!
Die werkt zo hard nml dat iedereen dit moet horen als hij denkt dat de rest niet hard genoeg werkt en paupers zijn!
Hoezo onzeker?
pi_53559051
quote:

samenvatting:
kutwerklozen met ego!
Je hebt jezelf wederom enorm belachelijk gemaakt. Gefeliciteerd.
X
X
X
pi_53559072
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:24 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n triest "Fuck the police"-typetje?
X
X
X
pi_53559749
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:05 schreef zhe-devilll het volgende:
nee ts wel die heeft een heul belangrijke baan!
Die werkt zo hard nml dat iedereen dit moet horen als hij denkt dat de rest niet hard genoeg werkt en paupers zijn!
Hoezo onzeker?
verbanden leggen is best moeilijk he?
Leuk verhaaltje over je onzekerheid, maar kan je me ook nog vertellen waar t op slaat?
Bovendien weet je niet waar ik werk, en of ik uberhaupt werk. Ik heb het woord pauper bovendien niet gebruikt. Ook heb ik het niet over hard werken gehad. Ik heb het over het feit, dat mensen geen fatsoenlijk werk kunnen krijgen, en daarom door de gemeente bij een fietsenstalling worden gezet, zodat ze maar ergens mee bezig zijn.
Kom aub met reactie's met inhoud, en zonder domme conclusie's.
..
pi_53559782
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:05 schreef Frasier het volgende:
Je hebt jezelf wederom enorm belachelijk gemaakt. Gefeliciteerd.
als jij dat vind.. succes..
tis altijd leuk om reacties te zien waarin iemand zich niet durft toe te lichten, want ja, straks raak je in discussie en krijg je je gelijk niet.
..
  zaterdag 29 september 2007 @ 01:07:16 #49
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_53560285
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:06 schreef Frasier het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n triest "Fuck tha police"-typetje?
Is een goed nummer
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_53560953
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:08 schreef HassieBassie het volgende:
AFC AJAX
pi_53561780
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:39 schreef Frankvbr het volgende:

[..]

als jij dat vind.. succes..
tis altijd leuk om reacties te zien waarin iemand zich niet durft toe te lichten, want ja, straks raak je in discussie en krijg je je gelijk niet.
Wat moet ie toelichten
Je hebt gewoon een ASBO

A. fietsen waar het niet is toegestaan.
Bij een treinstation zijn VEEEEL voetgangers normaliter, dus gewoon aso dat je daar fietst
B. Te beroerd om 25 meter te lopen, lui wezen, zeker student?
C. Lopen kankeren op mensen die hun werk gewoon doen
D. Lopen kankeren op werklozen die werk hebben (psssst, dan zijn ze niet werkloos meer)
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_53562619
Ja ik fiets waar het niet toegestaan is, maar verder klopt er dan ook geen reet van wat je zegt.

Er zijn meestal idd veel voetgangers, maar niet bij de fietsenstalling. Die zijn namelijk met de fiets, en om bij de fietsenstalling te komen vanuit het station, ga je niet via die stoep.
Het gaat wel om iets meer dan 25 meter, ik ben niet te beroerd om te lopen, maar soms heb je haast, en waarom zou je moeilijk doen als t makkelijk kan. Enige wat ik fout doe is met een fiets een stoep oversteken.
Het is niet hun werk zich met mij te bemoeien. Zij kijken naar fietsen die buiten de stalling staan. Voor verkeersregels is er politie e.d.
En met je punt D, ze krijgen gewoon een uitkering, alleen in de plaats van te solliciteren lopen ze daar rond. Dat noem ik toch aardig werkloos.
..
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:46:07 #53
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53562650
De man had gewoon een stok tussen je spaken moeten gooien zodat je op je bek ging TS. Want op een stoep hoor je niet te fietsen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_53563322
Ik weet zeker dat elke FOK-er hier daar ook gewoon zou fietsen. Heb daar nog nooit iemand zien afstappen. Lopen ook bijna nooit mensen over dat stuk, en als ze er lopen zie je ze ruim van tevoren aankomen of je moet wel blind zijn. Vind het goed dat die mensen iig nog niets doen ipv van niks doen maar overdrijf het niet aub.
pi_53567458
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:41 schreef Frankvbr het volgende:
Ja ik fiets waar het niet toegestaan is, maar verder klopt er dan ook geen reet van wat je zegt.

Er zijn meestal idd veel voetgangers, maar niet bij de fietsenstalling. Die zijn namelijk met de fiets, en om bij de fietsenstalling te komen vanuit het station, ga je niet via die stoep.
Ooooh mensen daar vliegen?
Of gaan die met de lollerskates?
quote:
Het gaat wel om iets meer dan 25 meter, ik ben niet te beroerd om te lopen, maar soms heb je haast, en waarom zou je moeilijk doen als t makkelijk kan. Enige wat ik fout doe is met een fiets een stoep oversteken.
Als je haast hebt moet je maar vroeger je nest uit komen of harder doortrappen.
quote:
Het is niet hun werk zich met mij te bemoeien. Zij kijken naar fietsen die buiten de stalling staan. Voor verkeersregels is er politie e.d.
Nooit gehoord van burgerplicht?
Elke willekeurige burger kan je op je gedrag aanspreken en je wijzen op de wet.
En inplaats van te zeggen 'ik ben een man, hij heeft gelijk, en ik ben er niet te trots voor om hem gelijk te geven' ga je lopen miepen dat mensen zich met jouw bemoeien als je illegale activiteiten uitvoert.
quote:
En met je punt D, ze krijgen gewoon een uitkering, alleen in de plaats van te solliciteren lopen ze daar rond. Dat noem ik toch aardig werkloos.
Nee, werkenden met een uitkering zijn dat, niet werklozen, die zitten met een uitkering thuis en doen niets.
Laboro te salutante
pi_53574710
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:21 schreef BasOne het volgende:
Ooooh mensen daar vliegen?
Of gaan die met de lollerskates?
[..]

Als je haast hebt moet je maar vroeger je nest uit komen of harder doortrappen.
[..]

Nooit gehoord van burgerplicht?
Elke willekeurige burger kan je op je gedrag aanspreken en je wijzen op de wet.
En inplaats van te zeggen 'ik ben een man, hij heeft gelijk, en ik ben er niet te trots voor om hem gelijk te geven' ga je lopen miepen dat mensen zich met jouw bemoeien als je illegale activiteiten uitvoert.
[..]

Nee, werkenden met een uitkering zijn dat, niet werklozen, die zitten met een uitkering thuis en doen niets.
lees beter. of je hebt geen fiets bij je, dus dan loop je daar niet. Of je hebt wel een fiets bij je en je loopt naar station, maar dan ga je ook niet via de stoep.
harder doorfietsen, das precies wat kdoe, en daarbij neem ik een klein stukje stoep mee.

dat elke willekeurig burger dat kan, wil niet zeggen dat t ook moet. Vooral mensen die naar andere kijken, zonder eerst te zien wat ze zelf allemaal fout doen. En ja idd, het zo is illegaal, kvind het vreemd dat ze me nog niet opgesloten hebben. Kom op zeg, iedereen doet dingen die volgens de wet niet mogen. Ik fiets over een stoep, andere mensen plegen een moord. Wil jij zeggen dat jij alles volgens de regeltjes doet. En ik ga ook niet iedereen in dit forum aanspreken op foute activiteiten. Ik ga toch ook niet in het drugstopic mensen afzeiken wegens handelen.
..
pi_53574785
Elst
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53579136
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef Frankvbr het volgende:

[..]

lees beter. of je hebt geen fiets bij je, dus dan loop je daar niet. Of je hebt wel een fiets bij je en je loopt naar station, maar dan ga je ook niet via de stoep.
harder doorfietsen, das precies wat kdoe, en daarbij neem ik een klein stukje stoep mee.

dat elke willekeurig burger dat kan, wil niet zeggen dat t ook moet. Vooral mensen die naar andere kijken, zonder eerst te zien wat ze zelf allemaal fout doen. En ja idd, het zo is illegaal, kvind het vreemd dat ze me nog niet opgesloten hebben. Kom op zeg, iedereen doet dingen die volgens de wet niet mogen. Ik fiets over een stoep, andere mensen plegen een moord. Wil jij zeggen dat jij alles volgens de regeltjes doet. En ik ga ook niet iedereen in dit forum aanspreken op foute activiteiten. Ik ga toch ook niet in het drugstopic mensen afzeiken wegens handelen.
Nee hoor ik ben ook geen heilige.
Maar als ik word aangesproken voor fietsen op de stoep, of ander wangedrag ga ik niet lopen miepen op een forum maar neem het als de echte vent die ik ben.
Laboro te salutante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')