quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:08 schreef HassieBassie het volgende:
Een werkloze met werk? Elst de gekste![]()
Misschien ben ik wel gek, maar dat klinkt mij als WERK in de oren.quote:Maar nu werd ik niet alleen aangesproken door iemand, maar het was ook nog een werkloze ook. Deze hebben namelijk de taak gekregen, fietsen die buiten de rekken staan, in te nemen, en mensen te laten betalen om ze terug te krijgen bij de gemeente.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:23 schreef okkie-man het volgende:
Mensen die zich bemoeien met andere mensen zijn triest
What the fak.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:25 schreef Lyzio het volgende:
Bij ons op school hebben ze van die kerels ingehuurd die je laten afstappen als je 't fietsenhok in wilt fietsenDat mag namelijk niet meer. Zo triest
![]()
Zo'n hok waar je de fietsen in moet zetten. Afgezet met hekken en een ingang waar je dus niet meer doorheen mag als je OP de fiets zit. Daar hebben ze nu dus mannetjes voor die je zeggen dat je moet afstappenquote:
Dat doet de conciërge toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:25 schreef Lyzio het volgende:
Bij ons op school hebben ze van die kerels ingehuurd die je laten afstappen als je 't fietsenhok in wilt fietsenDat mag namelijk niet meer. Zo triest
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:26 schreef Stoomhamer het volgende:
TS is een hufter en daar zit NL vol mee.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zo'n hok waar je de fietsen in moet zetten. Afgezet met hekken en een ingang waar je dus niet meer doorheen mag als je OP de fiets zit. Daar hebben ze nu dus mannetjes voor die je zeggen dat je moet afstappen
Of je houdt er rekening mee dat het iets langer kan duren en gaat 5 minuutjes eerder van huisquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:06 schreef Frankvbr het volgende:
klacht 2: mensen 100 meter laten lopen om zijn/haar fiets te kunnen plaatsen, en miss wel de trein te laten missen.
Mensen die alleen maar volgens de regels leven en meteen gaan huilen als iemand iets doet wat niet volgens de regels is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:26 schreef Stoomhamer het volgende:
Bij mijn vorige school wel..quote:
Die hadden we nietquote:
Ik werk, maar ik zou je ook zeggen om niet op de stoep te fietsen als ik je daar zou zien fietsen, het is namelijk pauperirritant om op stoepen te fietsen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:06 schreef Frankvbr het volgende:
klacht 2: mensen 100 meter laten lopen om zijn/haar fiets te kunnen plaatsen, en miss wel de trein te laten missen.
http://tinypic.com/view.php?pic=339kq9w&s=2
hier heb je het geweldige station elst. Fietsenstalling en stukje stoep.
samenvatting:
kutwerklozen met ego!
Je bent jaloers op zijn baantje? Zeg dat dan meteen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:24 schreef Frankvbr het volgende:
werk? je kijkt of er een fiets buiten t rek staat.. en wanneer dat zo is, hangen ze er een kaartje op. En die laten ze dan door iemand van de gemeente ophalen..
Je steekt daar een stoep over, de stoep is zelfs verlaagd zodat je er op kan fietsen. Je gaat zeg maar vanaf de weg een stoep over naar de fietsenstalling.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ik werk, maar ik zou je ook zeggen om niet op de stoep te fietsen als ik je daar zou zien fietsen, het is namelijk pauperirritant om op stoepen te fietsen.
20 meter snap ik nog wel, maar 100 meter is gewoonweg teveel, asociale egoist!![]()
Dude, wees blij dat er nog mensen zijn die iets durven te zeggen. Jij hebt zeker liever mensen die niets meer durven te zeggen als iets gebeurd wat niet hoort. Zo een maatschappij die niet ingrijpt bij straatgeweld en dergelijkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar volgens de regels leven en meteen gaan huilen als iemand iets doet wat niet volgens de regels is.
De hele tijd maar denken van mag dit wel? Mag dat wel? Dat mag toch niet?
Ik moet er niet aan denken om zo te leven want dat soort mensen moet toch een saai bestaan hebben zeg.
Ik heb het niet over straatgeweld en dergelijken, maar over mensen die gaan lopen janken als je een stukje over een stoep fietst.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dude, wees blij dat er nog mensen zijn die iets durven te zeggen. Jij hebt zeker liever mensen die niets meer durven te zeggen als iets gebeurd wat niet hoort. Zo een maatschappij die niet ingrijpt bij straatgeweld en dergelijken.
het woord 'hufter'quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:26 schreef Stoomhamer het volgende:
Trieste gastquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je steekt daar een stoep over, de stoep is zelfs verlaagd zodat je er op kan fietsen. Je gaat zeg maar vanaf de weg een stoep over naar de fietsenstalling.
Ja, en dan moet je aan de verzekering laten zien dat je aangifte hebt gedaan, en dan kom je op het politiebureau om aangifte te doen en dan zegt zo'n agent van: "hé, volgens onze computer heeft zo'n een werkloze werkende die weggehaald, kan ik ff vangen?"quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef Sjibble het volgende:
Terechte klacht en je brengt me op een geniaal idee 14.gif
Ik dacht er aan om een oude fiets met een diefstalverzekering vast te zetten met een dik slot.. als deze is gejat door de gemeente opgeven als gejat en je krijgt een nieuwe, zo pwn je die werkloze paupers
Maarja, ik ben iig blij dat ze het niet van onze fucking belasting hebben op hun uitkering.
kutquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je aan de verzekering laten zien dat je aangifte hebt gedaan, en dan kom je op het politiebureau om aangifte te doen en dan zegt zo'n agent van: "hé, volgens onze computer heeft zo'n een werkloze werkende die weggehaald, kan ik ff vangen?"
je hebt t fout. ik fiets niet op de stoep, ik fiets over de stoep. ik fiets het verlaagde stuk op, steek de stoep over met mn fiets en ben beland bij het fietsenhok. Een fietsenhok is geen stoep. Oftewel ik moet afstappen voordat ik de stoep bereik. Dan afstappen, 2 meter oversteken lopend, en weer opstappen voor de volgende 100 meter te fietsen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef Barachem het volgende:
Ik werk, maar ik zou je ook zeggen om niet op de stoep te fietsen als ik je daar zou zien fietsen, het is namelijk pauperirritant om op stoepen te fietsen.
20 meter snap ik nog wel, maar 100 meter is gewoonweg teveel, asociale egoist!![]()
daar hou ik ook rekening mee. Maar je wordt nou niet elke dag op tijd wakker. En soms duurt het niet iets langer, maar een stuk langer. En als ik dan een x haast heb, wil ik niet gezeik krijgen van iemand die er zoiezo geen last van heeft, en verder geen reet uitvoert. Helaas had ik dus ook geen tijd om met die kerel in discussie te gaan, in de plaats daarvan ben ik gewoon verder gefietst.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:44 schreef Fionn het volgende:
Of je houdt er rekening mee dat het iets langer kan duren en gaat 5 minuutjes eerder van huis![]()
Ik zorg altijd voor 5 a 10 minuten speling te hebben zodat ik niet als een aso scheldend me ergens doorheen hoef te rossen als er een ongeluk is, ik toevallig alle stoplichten tegen heb of iemand per ongeluk even in de weg staat ofzo. Mocht het meezitten en ik daardoor wat te vroeg zijn, is er mn mp3, de spits of een boek in mn tas.
Scheelt een hoop stress, probeer het eens
goede beargumentering..quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:26 schreef Stoomhamer het volgende:
Arresteer hem dmv een burgerarrest! Ken je lachenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:06 schreef Frankvbr het volgende:
kom ik vanochtend aangefietst, zoals elke ochtend, fiets een stukje stoep op om, om zo bij de fietsenstalling te komen. Gaat er zon kerel in de weg staan,met het feit dat ik het een stoep is en niet bedoelt om te fietsen, en blijft me naschreeuwen tot ik een keer ben afgestapt.
Nou hoeft niemand zich met mij te bemoeien waar ik fiets en niemand tot last ben(op een politieagent na), vooral op dat stukje wat iedereen gebruikt om bij de fietsenstalling te komen. Maar nu werd ik niet alleen aangesproken door iemand, maar het was ook nog een werkloze ook. Deze hebben namelijk de taak gekregen, fietsen die buiten de rekken staan, in te nemen, en mensen te laten betalen om ze terug te krijgen bij de gemeente. Hierdoor hebben ze namelijk een flinke ego opgebouwd, en sommige zelfs het woord trottoir geleerd.
Nou wil t ook nog eens zijn, dat nu je je fiets precies in een rek moet plaatsen, er nogal weinig plekken te vinden zijn. De plekken die dan leeg zijn, zitten ook nog eens helemaal achterin.
samenvatting:
kutwerklozen met ego!
Jee, je zou er maar wonen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:06 schreef Frankvbr het volgende:
Zo kun je van elke simpele baan wel zeggen dat het geen werk is. Met een bezem dingen opvegen is dan ook geen werk, en producten uit dozen halen en op een plank zetten ook niet, papieren door een gleuf in de deur proppen ook niet etc.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:24 schreef Frankvbr het volgende:
werk? je kijkt of er een fiets buiten t rek staat.. en wanneer dat zo is, hangen ze er een kaartje op. En die laten ze dan door iemand van de gemeente ophalen..
nee ts wel die heeft een heul belangrijke baan!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zo kun je van elke simpele baan wel zeggen dat het geen werk is. Met een bezem dingen opvegen is dan ook geen werk, en producten uit dozen halen en op een plank zetten ook niet, papieren door een gleuf in de deur proppen ook niet etc.
Je hebt jezelf wederom enorm belachelijk gemaakt. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:06 schreef Frankvbr het volgende:
kom ik vanochtend aangefietst, zoals elke ochtend, fiets een stukje stoep op om, om zo bij de fietsenstalling te komen. Gaat er zon kerel in de weg staan,met het feit dat ik het een stoep is en niet bedoelt om te fietsen, en blijft me naschreeuwen tot ik een keer ben afgestapt.
Nou hoeft niemand zich met mij te bemoeien waar ik fiets en niemand tot last ben(op een politieagent na), vooral op dat stukje wat iedereen gebruikt om bij de fietsenstalling te komen. Maar nu werd ik niet alleen aangesproken door iemand, maar het was ook nog een werkloze ook. Deze hebben namelijk de taak gekregen, fietsen die buiten de rekken staan, in te nemen, en mensen te laten betalen om ze terug te krijgen bij de gemeente. Hierdoor hebben ze namelijk een flinke ego opgebouwd, en sommige zelfs het woord trottoir geleerd.
Nou wil t ook nog eens zijn, dat nu je je fiets precies in een rek moet plaatsen, er nogal weinig plekken te vinden zijn. De plekken die dan leeg zijn, zitten ook nog eens helemaal achterin.
samenvatting:
kutwerklozen met ego!
verbanden leggen is best moeilijk he?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:05 schreef zhe-devilll het volgende:
nee ts wel die heeft een heul belangrijke baan!
Die werkt zo hard nml dat iedereen dit moet horen als hij denkt dat de rest niet hard genoeg werkt en paupers zijn!
Hoezo onzeker?
als jij dat vind.. succes..quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:05 schreef Frasier het volgende:
Je hebt jezelf wederom enorm belachelijk gemaakt. Gefeliciteerd.
Is een goed nummerquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n triest "Fuck tha police"-typetje?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:08 schreef HassieBassie het volgende:
Een werkloze met werk? Elst de gekste![]()
Wat moet ie toelichtenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:39 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
als jij dat vind.. succes..
tis altijd leuk om reacties te zien waarin iemand zich niet durft toe te lichten, want ja, straks raak je in discussie en krijg je je gelijk niet.
Ooooh mensen daar vliegen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:41 schreef Frankvbr het volgende:
Ja ik fiets waar het niet toegestaan is, maar verder klopt er dan ook geen reet van wat je zegt.
Er zijn meestal idd veel voetgangers, maar niet bij de fietsenstalling. Die zijn namelijk met de fiets, en om bij de fietsenstalling te komen vanuit het station, ga je niet via die stoep.
Als je haast hebt moet je maar vroeger je nest uit komen of harder doortrappen.quote:Het gaat wel om iets meer dan 25 meter, ik ben niet te beroerd om te lopen, maar soms heb je haast, en waarom zou je moeilijk doen als t makkelijk kan. Enige wat ik fout doe is met een fiets een stoep oversteken.
Nooit gehoord van burgerplicht?quote:Het is niet hun werk zich met mij te bemoeien. Zij kijken naar fietsen die buiten de stalling staan. Voor verkeersregels is er politie e.d.
Nee, werkenden met een uitkering zijn dat, niet werklozen, die zitten met een uitkering thuis en doen niets.quote:En met je punt D, ze krijgen gewoon een uitkering, alleen in de plaats van te solliciteren lopen ze daar rond. Dat noem ik toch aardig werkloos.
lees beter. of je hebt geen fiets bij je, dus dan loop je daar niet. Of je hebt wel een fiets bij je en je loopt naar station, maar dan ga je ook niet via de stoep.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:21 schreef BasOne het volgende:
Ooooh mensen daar vliegen?
Of gaan die met de lollerskates?
[..]
Als je haast hebt moet je maar vroeger je nest uit komen of harder doortrappen.
[..]
Nooit gehoord van burgerplicht?
Elke willekeurige burger kan je op je gedrag aanspreken en je wijzen op de wet.
En inplaats van te zeggen 'ik ben een man, hij heeft gelijk, en ik ben er niet te trots voor om hem gelijk te geven' ga je lopen miepen dat mensen zich met jouw bemoeien als je illegale activiteiten uitvoert.
[..]
Nee, werkenden met een uitkering zijn dat, niet werklozen, die zitten met een uitkering thuis en doen niets.
Nee hoor ik ben ook geen heilige.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
lees beter. of je hebt geen fiets bij je, dus dan loop je daar niet. Of je hebt wel een fiets bij je en je loopt naar station, maar dan ga je ook niet via de stoep.
harder doorfietsen, das precies wat kdoe, en daarbij neem ik een klein stukje stoep mee.
dat elke willekeurig burger dat kan, wil niet zeggen dat t ook moet. Vooral mensen die naar andere kijken, zonder eerst te zien wat ze zelf allemaal fout doen. En ja idd, het zo is illegaal, kvind het vreemd dat ze me nog niet opgesloten hebben. Kom op zeg, iedereen doet dingen die volgens de wet niet mogen. Ik fiets over een stoep, andere mensen plegen een moord. Wil jij zeggen dat jij alles volgens de regeltjes doet. En ik ga ook niet iedereen in dit forum aanspreken op foute activiteiten. Ik ga toch ook niet in het drugstopic mensen afzeiken wegens handelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |