kom ik vanochtend aangefietst, zoals elke ochtend, fiets een stukje stoep op om, om zo bij de fietsenstalling te komen. Gaat er zon kerel in de weg staan,met het feit dat ik het een stoep is en niet bedoelt om te fietsen, en blijft me naschreeuwen tot ik een keer ben afgestapt.
Nou hoeft niemand zich met mij te bemoeien waar ik fiets en niemand tot last ben(op een politieagent na), vooral op dat stukje wat iedereen gebruikt om bij de fietsenstalling te komen. Maar nu werd ik niet alleen aangesproken door iemand, maar het was ook nog een werkloze ook. Deze hebben namelijk de taak gekregen, fietsen die buiten de rekken staan, in te nemen, en mensen te laten betalen om ze terug te krijgen bij de gemeente. Hierdoor hebben ze namelijk een flinke ego opgebouwd, en sommige zelfs het woord trottoir geleerd.
Nou wil t ook nog eens zijn, dat nu je je fiets precies in een rek moet plaatsen, er nogal weinig plekken te vinden zijn. De plekken die dan leeg zijn, zitten ook nog eens helemaal achterin.
klacht 2: mensen 100 meter laten lopen om zijn/haar fiets te kunnen plaatsen, en miss wel de trein te laten missen.
http://tinypic.com/view.php?pic=339kq9w&s=2hier heb je het geweldige station elst. Fietsenstalling en stukje stoep.
samenvatting:
kutwerklozen met ego!