EEJquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef janrad het volgende:
Ik ben vanaaf weer paraat met warhawk en ik ga Deacons idee maar eens proberen met capture de flag. Misschien een idee om dit met een paar Trophie hores te gaan doen. Het schijnt dat campers wel toffe gasten zijn in dit spel![]()
Moet nog een creatieve sessie met wat brainstorms voorbereiden maar kom dan weer mindless WH doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef janrad het volgende:
Samenwerken met TWU zorgt voor meer succes in zowel zones als Capture de vlag. Ik ben vanaf een uur of 9 in ieder geval online, hopelijk met headset als ik dat kreng aan de gang krijg.
Ik pak meestal een wh alleen als ik geen zin heb om te lopenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog tips op dat vliegen trouwens, Ik suck mayor ass daarin
ja maar niet in fruit zijn ps3 hoor, daar kom ik niet opquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:49 schreef Feen het volgende:
Ik duik na 21:00 online, even met z'n allen in zelfde room? CFT en Zones?
T'is lekker knallen geblazen iddquote:Op woensdag 3 september 2008 08:15 schreef janrad het volgende:
Je kan overigens jetpackers met gemak uit de lucht schieten met een draagbare raketwerper. Ze vallen echt als vliegen uit de lucht.
Twee keer snel je gas indrukken en ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe krijg ik met die bus zo'n turbo boost, je weet wel die met dat apc shield
Die is tricky. Je moet zorgen dat je dedicated ranked aanzet en vervolgens niet met je server settings kloot (aangezien deze soms de ranked vinkje verwijderen).quote:Op donderdag 11 september 2008 07:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
gister 4,5 uur mijn eigen server gedraaid, maar trophy ho maar
Misschien kom ik wel even, is er nog een speciale tijd wanneer het is? Dan kan ik daar rekening mee houden.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil vanavond trouwens die clan-war trophy halen. Dus als iemand zin heeft om te joinen (je kan hem halen bij 1 vs 1 pre-game te winnen in een closed clan server).
Dus
Zeg rond 10-ish?quote:Op donderdag 11 september 2008 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Misschien kom ik wel even, is er nog een speciale tijd wanneer het is? Dan kan ik daar rekening mee houden.
Bron?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:20 schreef janrad het volgende:
(Off topic ) Ik heb trouwens gehoord dat BFBC ook trophies krijgt.
Fix je router sletquote:Op donderdag 11 september 2008 18:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ben er, zonder headset, dat dan weer wel
owja..ik kom niet op fruit zijn server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |