Ik heb wel een snelle verbinding, mar niet zo heel stabiel zeg maar.... (Speedlinq) Prima als je speelt, maar als host is het knudde...quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jijik heb hier een theoretische download 4000 kbps uploaden 1000 kbps verbinding ik neem aan dat er hier wel mensen zijn met hoger
Die MPV is echt gaaf jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Broken mirror![]()
De nieuwe MPV met 3 man erin
Dat is een soort van gifgas waar enkel je vijanden last van hebben.quote:Overigens had ik ook een soort kruis opgepakt , waarna er een soort spray uit kwam
quote:Op zondag 20 april 2008 21:00 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die MPV is echt gaaf ja
[..]
Dat is een soort van gifgas waar enkel je vijanden last van hebben.
Dat ligt aan jouw verbinding dan, ik heb geen enkel probleem met connecten. Maak je wel gebruik van de officiële servers?quote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik kan nog steeds amper connecten met die servers. Wat irritant, ik dacht dat dat nu wel opgelost zou zijn. Als ik zin heb om te spelen, dan wil ik spelen. En niet eerst 20 minuten proberen te connecten met al die kut servers...
^-^ het was wel ff fun, sorry dat ik zo hardcore op je ass gingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:14 schreef marcek het volgende:
Weer even geprobeerd vanmiddag, maar kan er nog steeds niks van![]()
@fruitig mijn headset was leeg dus had weinig te melden![]()
Was niet trophy maar gewoon de in game medals.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:23 schreef SToRM81 het volgende:
Heb je wel al een 'update' gedaan van je Trophies? Dus in de XMB op het Trophies icoon klikken.
Sweetquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:26 schreef SuperFruitig het volgende:
We hebben nog 2 mensen nodig voor de clan trophy! Joinen allen, dan zal ik het leiderschap doorpassen zodat iedereen de Trophy kan krijgen
Ik stap er wel bijquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat een stelletje noobs zitten er toch ook op de warkhawk servers![]()
Zit ik met Fruit in een dropship , totaal 5 man.
Moeten we nog 1 man erbij voor een trophy , stappen ze niet in![]()
![]()
En maar rondjes rijden met een Jeep of TankStelletje kut noobs
Ik was er niet bijquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
we hebben hem inmiddels wel, tot 3 uur snachts bezig geweest
Ik add je alvast in de clan als dat kan (heb je al een account?)quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:03 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik wil ook wel meedoen maar het spel ligt in m'n nieuwe huis en zit nog @ oude huis
Binnenkort maar even de update binnenhalen en weer eens met trophy's aan de gang gaan![]()
Ja natuurlijk, als het goed is sta ik ook in je Friendslistquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik add je alvast in de clan als dat kan (heb je al een account?)
quote:Btw hebben jullie het ook vaak dat je niet op start kan drukken bij het beginscherm van warhawk (waar staat press start button) ?! Vage shit, ik heb het nu al 3x gehad, dan moet ik quit game doen en opnieuw proberen (ps. het zijn niet mijn controllers).
Heb er ook nog steeds moeite meequote:Btw? Ik heb veel moeite met in rank omhoog gaan. Heeft iemand tips voor veel punten (op de een of andere manier zit ik ook nooit bij het winning team etc dus die bonus punten zijn ook niet aan mij besteed) Welke mode levert de meeste punten op? Zones en dan gewoon zones blijven capturen? Of is het toch meer grootschalige team deathmatch? Tips van de pros?
Met zones kun je af en toe verlaten zones capturen waardoor je wel meer punten pakt. Althans zo doe ik dat. Ik stel dan ook voor om een avondje met een stel clan leden zones te gaan doen en dan als aasgieren voor de verlaten zones te gaanquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
i knowmaar ik doelde meer op een WH account.
Btw? Ik heb veel moeite met in rank omhoog gaan. Heeft iemand tips voor veel punten (op de een of andere manier zit ik ook nooit bij het winning team etcdus die bonus punten zijn ook niet aan mij besteed) Welke mode levert de meeste punten op? Zones en dan gewoon zones blijven capturen? Of is het toch meer grootschalige team deathmatch? Tips van de pros?
Krijg je wel een trophie voor, ik heb er ook al een. Ik heb er ook een voor een geluksschot door met een tank een warhawk uit de lucht te schieten.quote:Op maandag 1 september 2008 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
Sorry jongens van het weekend niet veel tijd gehad, kom vanavond eventueel wel even. Gegroet uw beste brokkenpiloot. (Weet je nog fruit toen ik op die paal botste toen je erbij zat hahaha)
Daar was ik juist erg goed in, met tanks de warhaks eruit schieten, 1 v 1 in de lucht haal ik wel maar af en toe zitten er 4 in de lucht en vlieg je daar alleen, niet te doen af en toe dus dan maar met de bazooka de warhawkjes uit de lucht te poffen, sommige anti air stations zijn wel lame, van die campers die daar iedereen uit de lucht schieten.quote:Op maandag 1 september 2008 10:47 schreef janrad het volgende:
[..]
Krijg je wel een trophie voor, ik heb er ook al een. Ik heb er ook een voor een geluksschot door met een tank een warhawk uit de lucht te schieten.
Gisteravond Zones gespeeld omdat ik die trophy wou (ik had m bijna op een 16 vs 16 serverquote:Op maandag 1 september 2008 08:36 schreef janrad het volgende:
[..]
Met zones kun je af en toe verlaten zones capturen waardoor je wel meer punten pakt. Althans zo doe ik dat. Ik stel dan ook voor om een avondje met een stel clan leden zones te gaan doen en dan als aasgieren voor de verlaten zones te gaan.
Vanavond ben ik er weer om op zones te jagenquote:Op maandag 1 september 2008 11:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gisteravond Zones gespeeld omdat ik die trophy wou (ik had m bijna op een 16 vs 16 servert was superspannend, we moesten alleen nog de enemy base op 1, maar toen we dat hadden was er een andere base op 2 ipv 3 en toen was de tijd op
)
Zones is trouwens een goede manier om punten te vergaren. Als je veel zones captured en goed speelt en in het winnende team zit kun je veel punten krijgen (had er gister 150 door in het winnende team te zitten en de beste speler te zijn)
Zones
Ik waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 1 september 2008 12:21 schreef janrad het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er weer om op zones te jagen
In 6 weken tijd zijn die trophies nog lang niet binnenquote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef merino het volgende:
Ik wacht nog steeds op een werkende internet verbinding.
Met beetje pecht duurt dat 6 weken en dan zijn jullie alweer uitgespeeld
maar we zien wel
quote:
Join de clan dan ook meteenquote:
De jacht is geopendquote:Op maandag 1 september 2008 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
De Zonesjacht is geopend, laten we zeggen 21.00 ?
Ja had/kan je doen, iedereen zit nu apart in een room. Doe er ook 1 CTF tussen, zones vind ik echt saai.quote:Op maandag 1 september 2008 21:05 schreef SuperFruitig het volgende:
LET US GOOOO
diTani, accept me ook ff op PSN
Nog 1 member voor de clan trophy
Zal ik anders een ranked zones server maken?
ja zal zo doen...heb vorige week al me spullen van arnhem naar enschede verhuisd, daardoor nog geen moment zelf de ps3 aan kunnen rakenquote:Op maandag 1 september 2008 21:05 schreef SuperFruitig het volgende:
LET US GOOOO
diTani, accept me ook ff op PSN
Nog 1 member voor de clan trophy
Zal ik anders een ranked zones server maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |