Giefquote:Op zondag 30 september 2007 12:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik 2 pakken chocolate chip cookies van Tom gekregen 14.gif
Ja ik moest hem wel dat kroontje gevenquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 12:52 schreef Lyssa het volgende:
Ja dat was een succesIk heb m ook nog opgehad
En Bob. potver heb ik net mn ei opgegeten op brood
Ja, hij ging via via en toen had Q. m op, en die kroonde mij daarnaquote:
Door Berenanus he?quote:Op zondag 30 september 2007 13:06 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ja, hij ging via via en toen had Q. m op, en die kroonde mij daarnaEn daarna werd ie gebruikt als baard
Ik eet maar noodgedwongen mn opgebakken nasi
Ja en door 0ttie, die ging m nog combineren met mijn petquote:Op zondag 30 september 2007 13:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Door Berenanus he?Die baard
Nasi, nu al?
0ttie ook nog?quote:Op zondag 30 september 2007 13:08 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ja en door 0ttie, die ging m nog combineren met mijn pet
En mja, moet zeggen dat de nasi best lekker isOok al is het 13.00
Ik afgelopen week nog in bar pepper, daar staan een boel onder zo'n glazen stulp. Funky muffins zou de eerste keer zijn thoquote:Op zondag 30 september 2007 13:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Funky![]()
.
MuffinsNog nooit echt gehad geloof ik.
Hoe kun je nou nooit muffins hebben gehad.quote:Op zondag 30 september 2007 13:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Funky![]()
.
MuffinsNog nooit echt gehad geloof ik.
ik heb onderburen die de afgelopen twee dagen de hele dag bezig waren met het autoalarm..quote:Op zondag 30 september 2007 13:27 schreef fridiot het volgende:
Argh irritant! Een van onze buren hier heeft een papegaai in de tuin, die de hele dag door allemaal ringtones fluit.
Zout oplossing werkt beterquote:Op zondag 30 september 2007 13:32 schreef nietzman het volgende:
Ik ga even een glucoseinfuus prikken denk ik.
Och armequote:Op zondag 30 september 2007 13:31 schreef nietzman het volgende:
Vroeger kon ik beter tegen drank.
hmpf, das zwaar irritant iddquote:Op zondag 30 september 2007 13:32 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb onderburen die de afgelopen twee dagen de hele dag bezig waren met het autoalarm..
De hele dag door: *bliepbliep*... *Wiehuwwiehuwwiehum*...*bliepbliep* *bliepbliep*
Verschrikkelijk
wij hebben erover nagedacht om de buren te gaan treiteren door even tegen die auto aan te gaan duwen zodat het alarm afging... MAar dat was eigenlijk toch iets te kinderachtigquote:Op zondag 30 september 2007 13:38 schreef fridiot het volgende:
[..]
hmpf, das zwaar irritant idd
Het leuke is, ALS ie dan een keer gejat wordt denken alle buren dat die apen weer bezig zijn met het alarm.. niemand die erop reageert
mja, probleem is dat ivm met een college wat ik moet geven dinsdag en de daarbij horende voorbereidingen, al het leren uitgesteld heb voor vandaagquote:Op zondag 30 september 2007 14:38 schreef Bob. het volgende:
Idd, beterschap.En je beroerd voelen is toch juist een perfect smoesje om niet meer te hoeven leren. Vooral op zondag.
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:09 schreef Lyssa het volgende:
Bah wat een klote weer om postbode te zijn
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:00 schreef teigan het volgende:
De postbode die hier loopt was ook al doorweekt, had geen regenkleding schijnbaar...
Ik wacht ook nog steeds op mijn kledingpakketquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee klopt, hij heeft nog geen kleding pakket (hij is nog redelijk nieuw)
De regenkleding hielp tegen dit weer niet veel trouwens
ONZ meet hequote:Op zondag 30 september 2007 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
Wat was het trouwens vannacht rustig in Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |