Tel ze eens na.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:30 schreef lennart12 het volgende:
"ja met jou?"
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:30 schreef lennart12 het volgende:
"ja met jou?"
ja met jou = + 5 lettersquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
5 letters?
quote:
Oh wacht, toch welquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Dat stond niet in de OP, extra!
Slotje![]()
Welles!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Dat stond niet in de OP, extra!
Slotje![]()
Ah, gelukkig, ik ben niet de enige.quote:
Aldus iemand die niet de moeite neemt om hoofdletters te gebruikenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
je lost dat op door die lowlifes gewoon te blocken en/of ze niet meer aan te spreken..
dat soort mensen wil je toch niet in je lijst hebben
Maar...quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
je lost dat op door die lowlifes gewoon te blocken en/of ze niet meer aan te spreken..
dat soort mensen wil je toch niet in je lijst hebben
Hee hond, 't ging alleen om "jmj"quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:33 schreef Calibrero het volgende:
Hey sup !
- nm..
k, w doe j vnv
- weet ng n
o, coke ni
-moegaan xiejestrx ltrs
jo mzl cu
jij sluit je zinnen ook niet af met een punt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Aldus iemand die niet de moeite neemt om hoofdletters te gebruiken![]()
Ik vind dat je zinnen niet hoeft te eindigen met een punt, als je al afsluit met een smilert.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij sluit je zinnen ook niet af met een punt.
dus als we daar op gaan letten had ik jou, als je in m'n msn lijst had gestaan, ook geblocked![]()
Een smilie is een heel grote puntquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind dat je zinnen niet hoeft te eindigen met een punt, als je al afsluit met een smilert.
En daarvoor blokken
Fuck jou, preutse pimp.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Hee hond, 't ging alleen om "jmj"![]()
Allemaal!? Damnquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:57 schreef RuttieQ het volgende:
Bij mij zeggen ze allemaal Gmj?
(Goed met jou?)
Aha!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:00 schreef Calibrero het volgende:
Alles goed?
- Nee, twee fout !!!Ahahahahahahhahahalal.
Wtf, halal?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:00 schreef Calibrero het volgende:
Alles goed?
- Nee, twee fout !!!Ahahahahahahhahahalal.
Je zei "WTF" das een afkortingquote:
LoL maakt nixquote:
Rofl ik deed nixquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
OmgwTFlOL jy d33d h3t 00ck!!1;D:D:DD:d:;ddd1![]()
!1d1D:
![]()
Ja, nou ik vind het nu wel gesneden met dit kuttopic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, nou ik vind het nu wel gesneden met dit kuttopic.
Hop, hier met dat slot.gesneeje koekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
lul niet.... lerpa topic, kijk maar naar de ledematen overalquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:19 schreef afcajos het volgende:
aidstopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |