ben 2 meter en dan staan kleine handjes je niet meerquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:00 schreef Serendips het volgende:
Je hebt te dikke vingers! Maar eens wat minderen op de frituurhapjes zou ik zeggen!
ik ben ook twee meter, maar heb er geen last van hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:01 schreef PainDivine het volgende:
[..]
ben 2 meter en dan staan kleine handjes je niet meer
volgens mij waren de toetsenborden van eerder iets groterquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:04 schreef BottleKid het volgende:
Maar heb je nou een normaal keyboard met kleine toetsen?
vertel me wat is je geheim?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:04 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik ben ook twee meter, maar heb er geen last van hoor![]()
Eerst had jij kleinere handen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:05 schreef PainDivine het volgende:
[..]
volgens mij waren de toetsenborden van eerder iets groter
[..]
vertel me wat is je geheim?
Koop je elke week een nieuw keyboard dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:57 schreef PainDivine het volgende:
Waarom moeten die fabrikanten steeds vaker die toetsen op je keyboard kleiner maken?
nee gemiddeld 2 tot 3 per jaar ivm koffie, as, shag en allerlei andere kruimelige objecten waar mn toetsenbord van naar ze moer gaatquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Koop je elke week een nieuw keyboard dan?
veel rukken, dan houd je slanke vingersquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:05 schreef PainDivine het volgende:
[..]
volgens mij waren de toetsenborden van eerder iets groter
[..]
vertel me wat is je geheim?
mja misschien moet ik de ruktaken weer zelf overnemen, die heb ik nu uitbesteed aan mijn vriendin, maar goed.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
veel rukken, dan houd je slanke vingers![]()
maar serieus: gewoon wennen..
kan zelfs zonder fouten typen op mn pda.![]()
koste idd wel wat moeite![]()
2 meter lang (ok iets minder), koffie, as, shag, koek, chips, mayonaise, cola....alles zit erop maar gebruik als 4 jaar hetzelfde keyboard. Blijkbaar doe je er toch eits verkeerd meequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:09 schreef PainDivine het volgende:
[..]
nee gemiddeld 2 tot 3 per jaar ivm koffie, as, shag en allerlei andere kruimelige objecten waar mn toetsenbord van naar ze moer gaat
Je laten rukken door je vriendinquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef PainDivine het volgende:
[..]
mja misschien moet ik de ruktaken weer zelf overnemen, die heb ik nu uitbesteed aan mijn vriendin, maar goed.
We nemen het in overweging
goh hoe lang heb je gebrainstomred op deze intelligente opmerking?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leren typen?
ben luiquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je laten rukken door je vriendin![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:13 schreef PainDivine het volgende:
@ muts: en idd dan doe ik toch iets niet goed als ik zoveel KB's verslijt :/
misschien wat minder van die goddelijke bruine vloeistof in me kb laten vallen
mja dat gebeurd mij dus redelijk veel iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Werkt bij mij perfect tegen het vuil (behalve als je wekelijks een bak koffie erover heen gooit....)
Net zo lang als het me kostte om de eerste paar reacties te lezen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:13 schreef PainDivine het volgende:
[..]
goh hoe lang heb je gebrainstomred op deze intelligente opmerking?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |