eens een schijthuis altijd...........quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:15 schreef Clank het volgende:
Dennis zit netjes ja te knikken op alles wat Brian zegt. Hij heeft het lef niet om tegen Brian in te gaan.
NIXLUL is een vuilakquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:17 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
eens een schijthuis altijd...........
en straks weer schreeuwen tegen jaap ik heb dit ik heb dat ....knallen....
Saint Brian en voetveeg Dennix.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:20 schreef Meganog het volgende:
Ook Jaap mag op audientie bij koning Brian. Lakei Dennis gaat hem halen.
De bende van 5 is zo para als een deur, heerlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:26 schreef avonne het volgende:
Lieke zegt dat Amanda en Nadia ook staan af te luisteren
Van mij mag het, hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:07 schreef AnTjUh het volgende:
waarom vinden wij het allemaal zo leuk asl huub en lieke afluisteren en als brian jaap of dennis t doen om te walgen
Beetje laat. Bij DOB en evenementen stonden ze meteen op de stoep. Bij de familie van Natasia ook.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian denkt na over de toekomst. Hij heeft z'n broer Kenneth opdracht gegeven om zich te ontfermen over de zusjes van Amanda. En Netty moet kontakt opnemen met de moeder van Amanda....... Het klinkt lief maar Brian zoekt kennelijk steun om te zorgen dat Amanda niet wegloopt !
Ja het hoort bij het spel, maar Als brian iemand er op bertapt, gaat hij schelden, Als Huub iemand betrapt gaat hij lachen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Van mij mag het van allebei de kanten het hoort bij het spel
Als ik Amanda mag geloven is The Mother from Hell dol op haar, dat schreef ze aan Brian.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Beetje laat. Bij DOB en evenementen stonden ze meteen op de stoep. Bij de familie van Natasia ook.
Familie Kubatz heeft het niet zo op Amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |