Maar zwarte konijnen doen het wel met witte konijnen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:27 schreef Z het volgende:
Konijnen doen het toch ook alleen maar met konijnen.
Schande.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar zwarte konijnen doen het wel met witte konijnen.
[afbeelding]
Paardenvet? Daar moet toch aan te komen zijn. Zo ken ik iemand wiens vader paardenslager was....quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:37 schreef Z het volgende:
Een vriend van mij is een friet-connaisseur. Hij heeft ooit bijna een Belgische frietwagen gekocht en is altijd opzoek naar paardenvet om z'n fritten in te bakken. Dat heeft hij nog nooit gevonden overigens.
Misschien dat je het een keer kan vragen. Als je een adres hebt kan ik hem blij maken...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Paardenvet? Daar moet toch aan te komen zijn. Zo ken ik iemand wiens vader paardenslager was....
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:42 schreef Tokay het volgende:
Hallo tuig.
Ik krijg zin in dikke Vlaamse patatten met mayonaise.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:37 schreef Z het volgende:
Een vriend van mij is een friet-connaisseur. Hij heeft ooit bijna een Belgische frietwagen gekocht en is altijd opzoek naar paardenvet om z'n fritten in te bakken. Dat heeft hij nog nooit gevonden overigens.
En je bent alweer terug uit Utrechtquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:43 schreef wyccie het volgende:
De boekhandel heb ik overgeslagen.
Natuurlijk niet. Ik ga zo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
En je bent alweer terug uit Utrecht![]()
Schuif maar door, die kistjes.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:39 schreef Gellius het volgende:
Kunnen we al aan de port?
Nee de patatbakker, maar ik hoop wel dat die gekleed isquote:
Ik lust het niet eens... alleen als er een beetje door de tonijn zit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:57 schreef Z het volgende:
Ik hou dus niet van mayo.
Als die zwarten met die witten neuken krijg je echte Hollandertjesquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar zwarte konijnen doen het wel met witte konijnen.
[afbeelding]
Het is een Italiaan, inderdaad. Maar niet Enzo Ferrari.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:33 schreef pyl het volgende:
Dat moet een Italiaan zijn.
Enzo Ferrari, wellicht?
Moeten we dat letterlijk nemen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:56 schreef Tokay het volgende:
Halverwege de jaren 80 lag die naam op ieders lippen.
Niets móet natuurlijk, maar wie het wereldnieuws een beetje volgde kende meneers naam, ja.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:29 schreef pyl het volgende:
Moeten we dat letterlijk nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |