nog een computertje ernaast, wat drinken en even een kleine medische ingreep uitvoerend bij een kennisquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:38 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, wat zijn we allemaal aan het doen![]()
*jensen kijkt*
Vertelquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:40 schreef willem-jozef het volgende:
en even een kleine medische ingreep uitvoerend bij een kennis
Zal ik ook maar een wijntje nemenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bellen met mijn zus![]()
en wijn drinken![]()
Ik denk dat een paar glazen wiskey genoeg is omdat te laten gebeuren hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:39 schreef APK het volgende:
Geef eens een goede muziektip. zodat ik in mijn broek kan pissen van het lachen...
heb je al een conversatieboekje gekocht, je spreekt toch geen frans?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik brand nog even wat cd's voor in de auto![]()
Country shit?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:39 schreef Veulen het volgende:
Ik brand nog even wat cd's voor in de auto![]()
doe!quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik ook maar een wijntje nemen
![]()
Absoluut, links!quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat een paar glazen wiskey genoeg is omdat te laten gebeuren hoor![]()
okquote:
Die hadden we al, muts!quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:49 schreef willem-jozef het volgende:
voor apk omdat ie ook stottert:
http://www.youtube.com/watch?v=xyTbLX3hpkY
Rustig maar, ik ben al aan een wijntje begonnenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
Wat is dit hier?De depri-club?
ikke nie, wie wel, denkt gij?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
Wat is dit hier?De depri-club?
Waar is die goeie ouwe you tube sfeer?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ikke nie, wie wel, denkt gij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |