Ja en je zult eenzaam en alleen stervenquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef Lollifant het volgende:
Hallo??! Ben ik de enige FOKsingle??
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ja en je zult eenzaam en alleen sterven
tot "grote ergernis" van de familie dan nog welquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef chingching105 het volgende:
Als chronisch singel zijnde hoor ik ook te posten. Druk met werk, studie en bindingsangst is de reden dat nog steeds vrijgezel ben. Tot grote ergenis van familieleden. Dit zullen jullie ook wel kennen denk ik. Maar gisteren tijdens het uitgaan leuk meisje leren kennen. Die voldoet aan de eisen, dus wie weet
dat is toch geen "ergernis", dat moet je toch zo niet opnemenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef chingching105 het volgende:
Iedereen kent toch wel van die situaties: "heb je nog geen vriendin? ", "het wordt toch wel eens tijd of niet", "goh, wanneer kom jij nou eens met iemand langs"
Op zich stoor ik me niet aan deze opmerkingen, ik lach ze altijd een beetje weg.
Haha, laat haar toch lekker zelf baby's maken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:35 schreef chingching105 het volgende:
van mij is het geen ergenis, van de familie wel. En nu klinkt ergenis inderdaad wel heel zwaar. Hoewel misschien wel lichte ergenis van mijn zusjes kant. Zij wil heel graag tante worden alleen ik en mijn broertje doen niet echt ons best
ow dat heb ik opgelost door een keer met een vriendin aan te komen ipv een vriendquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef chingching105 het volgende:
Iedereen kent toch wel van die situaties: "heb je nog geen vriendin? ", "het wordt toch wel eens tijd of niet", "goh, wanneer kom jij nou eens met iemand langs"
Op zich stoor ik me niet aan deze opmerkingen, ik lach ze altijd een beetje weg.
mmm, ik zie mezelf niet met een vriend aankomenquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dat heb ik opgelost door een keer met een vriendin aan te komen ipv een vriend
nu weten ze ten eerste niet meer wat ze moeten vragen en ze durven ook niet meer omdat ze bang zijn voor het antwoord
heerlijk die rust terwijl mn zusje wel ondervraagt word
is dat dan wel verliefdheid, als het zo snel gaat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat valt best mee. Mijn probleem is gewoon dat ik nogal snel verliefd word. Dus dan wil het nogal eens gebeuren dat het snel gaat. Maar goed, dat gaat nu dus niet gebeuren.Ik vind het wel goed zoals het nu is. Deze week een goede wakeupcall gehad.
Dus.
Volgens mij heb je vrij weinig invloed op verliefd zijn. Je kan wel een persoon negeren of ontwijken of gewoon niet toegeven aan je gevoelens, maar dan ben je niet eerlijk tegen jezelf.quote:
en wat is er nu anders ten opzichte van voorgaande keren?quote:
Dat is echt zo'n uitspraak voor verliezers of om een verliezer een hart onder de riem te steken. Net zoals 'ik zal het proberen'.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:16 schreef Abbadon het volgende:
maar meer dan je best kan je niet doen...
gekkiequote:Op zaterdag 29 september 2007 20:19 schreef OldJeller het volgende:
Dat is echt zo'n uitspraak voor verliezers of om een verliezer een hart onder de riem te steken. Net zoals 'ik zal het proberen'.
Doe het gewoon en win/krijg wat je wil.
Ja dat is het dus gewoon.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:30 schreef Lips het volgende:
He we zijn weer open!
Hier niet veel verandering. Afgelopen week wel besloten dat ik, zoals meerderen hier, echt geen tijd heb voor een relatie en er voorlopig ook niet echt tijd voor wil maken.
Zodra die prins met dat paard zich voordoet kijk ik er natuurlijk anders tegenaan en kost tijd maken geen enkele moeite, maar voor nu geloof ik het wel even zo. Bijna ieder weekend wel plannen en doordeweeks heb ik eigenlijk ook bijna altijd wel iets. Gisterenavond voor het eerst in 1,5 week even tijd voor mezelf gehad
Ben wel meer dingen echt voor mezelf gaan doen! Ben doorgegaan met salsadansen, ga daar nu Afro Jazz of Moderne Dans bij doen en heb m'n breiwerk weer opgepakt
ervoor open staan, maar er niet actief achteraan gaan dus? ok...da's een duidelijk, uitvoerbaar plan...quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:30 schreef Lips het volgende:
He we zijn weer open!
Hier niet veel verandering. Afgelopen week wel besloten dat ik, zoals meerderen hier, echt geen tijd heb voor een relatie en er voorlopig ook niet echt tijd voor wil maken.
Zodra die prins met dat paard zich voordoet kijk ik er natuurlijk anders tegenaan en kost tijd maken geen enkele moeite, maar voor nu geloof ik het wel even zo. Bijna ieder weekend wel plannen en doordeweeks heb ik eigenlijk ook bijna altijd wel iets. Gisterenavond voor het eerst in 1,5 week even tijd voor mezelf gehad
Ben wel meer dingen echt voor mezelf gaan doen! Ben doorgegaan met salsadansen, ga daar nu Afro Jazz of Moderne Dans bij doen en heb m'n breiwerk weer opgepakt
Niks, maar dat hoeven persoonlijke relevaties ook helemaal niet te zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar wat is daar zo revolutionair aan?
Je kan besluiten niet wanhopig op zoek te gaan, maar je ogen open te houden voor wat op je pad komt. Aanzienlijk beter voor je gemoedsrustquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:32 schreef liefie_ het volgende:
het kan aan mij liggen, maar zoiets besluit je toch niet?
liefde is toch geen rationeel iets?
ehm, een deel heeft Litpho al gezegdquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:32 schreef liefie_ het volgende:
het kan aan mij liggen, maar zoiets besluit je toch niet?
liefde is toch geen rationeel iets?
Nu was ik al tijden niet meer op zoek, laat staan wanhopig. Maar nu pas het besef dat ik het op het moment ook echt te druk heb met mijn leven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:52 schreef Litpho het volgende:
Je kan besluiten niet wanhopig op zoek te gaan, maar je ogen open te houden voor wat op je pad komt. Aanzienlijk beter voor je gemoedsrust.
Niet alle inzichten zijn revolutionair!! Maar wel bevredigendquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:43 schreef Abbadon het volgende:
ervoor open staan, maar er niet actief achteraan gaan dus? ok...da's een duidelijk, uitvoerbaar plan...
maar wat is daar zo revolutionair aan?
Het was uiteraard maar een generalisatie van het ergste geval, ik stalk je niet voldoende om het persoonlijk te makenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef Lips het volgende:
Nu was ik al tijden niet meer op zoek, laat staan wanhopig.
Oh absoluut niet! Dat heb ik vroeger (quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef Nosh het volgende:
Overigens vind ik het bijzonder eng dat mensen blijkbaar niet meer hun eigen dingen en plannen hebben, als ze iemand aan de haak hebben geslagen. Dan houden die pottenbakcursussen, breiwerkjes, LOI Administratie-opleidingen en sociale levens er opeens spontaan mee op?.
Ik voelde me ook niet aangevallen hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:00 schreef Litpho het volgende:
Het was uiteraard maar een generalisatie van het ergste geval, ik stalk je niet voldoende om het persoonlijk te maken.
voor veel mensen, in veel relaties, wel ja...erg benauwend, lijkt me zoquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:56 schreef Nosh het volgende:
Overigens vind ik het bijzonder eng dat mensen blijkbaar niet meer hun eigen dingen en plannen hebben, als ze iemand aan de haak hebben geslagen. Dan houden die pottenbakcursussen, breiwerkjes, LOI Administratie-opleidingen en sociale levens er opeens spontaan mee op?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |