abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:22:28 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_53542502
Het vorig deeltje is vol. Welkom bij deeltje 39.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. clumsy_clown is erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met c_c aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_53543203
Dit topic is dicht geweest voor een paar dagen omdat men de weg naar het slowchattopic kwijt was. Het strenge modbeleid blijft in stand. Gezeur, gezever en gezeik over alles wat niét met singles te maken heeft wordt meteen verwijderd, en bij het negeren van waarschuwingen volgen sancties.

Blijkbaar heeft dit topic dit nodig.
pi_53547918
Dan post ik maar als eerste hier

Ik ben single! Pas 2 dagen, dus moet de echte grote voordelen nog gaan ontdekken
pi_53552582
Hallo??! Ben ik de enige FOKsingle??
pi_53553302
ik heb besloten om voorlopig single te blijven
veelste druk voor een vriendje en al helemaal te druk om er eentje te zoeken
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:45:14 #6
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53553777
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef Lollifant het volgende:
Hallo??! Ben ik de enige FOKsingle??
Ja en je zult eenzaam en alleen sterven
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53554517
Als chronisch singel zijnde hoor ik ook te posten. Druk met werk, studie en bindingsangst is de reden dat nog steeds vrijgezel ben. Tot grote ergenis van familieleden. Dit zullen jullie ook wel kennen denk ik. Maar gisteren tijdens het uitgaan leuk meisje leren kennen. Die voldoet aan de eisen, dus wie weet
pi_53554721
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:45 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Ja en je zult eenzaam en alleen sterven

Misschien word ik later wel een poezenvrouwtje, geen man, wel 10 katten...
pi_53555378
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef chingching105 het volgende:
Als chronisch singel zijnde hoor ik ook te posten. Druk met werk, studie en bindingsangst is de reden dat nog steeds vrijgezel ben. Tot grote ergenis van familieleden. Dit zullen jullie ook wel kennen denk ik. Maar gisteren tijdens het uitgaan leuk meisje leren kennen. Die voldoet aan de eisen, dus wie weet
tot "grote ergernis" van de familie dan nog wel ...

tot je met een werkelijk kreng thuiskomt, dan zullen ze wel eens nadenken over die opmerkingen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_53555537
Iedereen kent toch wel van die situaties: "heb je nog geen vriendin? ", "het wordt toch wel eens tijd of niet", "goh, wanneer kom jij nou eens met iemand langs"

Op zich stoor ik me niet aan deze opmerkingen, ik lach ze altijd een beetje weg.
pi_53555570
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef chingching105 het volgende:
Iedereen kent toch wel van die situaties: "heb je nog geen vriendin? ", "het wordt toch wel eens tijd of niet", "goh, wanneer kom jij nou eens met iemand langs"

Op zich stoor ik me niet aan deze opmerkingen, ik lach ze altijd een beetje weg.
dat is toch geen "ergernis", dat moet je toch zo niet opnemen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_53556649
van mij is het geen ergenis, van de familie wel. En nu klinkt ergenis inderdaad wel heel zwaar. Hoewel misschien wel lichte ergenis van mijn zusjes kant. Zij wil heel graag tante worden alleen ik en mijn broertje doen niet echt ons best
pi_53558541
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:35 schreef chingching105 het volgende:
van mij is het geen ergenis, van de familie wel. En nu klinkt ergenis inderdaad wel heel zwaar. Hoewel misschien wel lichte ergenis van mijn zusjes kant. Zij wil heel graag tante worden alleen ik en mijn broertje doen niet echt ons best
Haha, laat haar toch lekker zelf baby's maken.
pi_53560925
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef chingching105 het volgende:

ow dat heb ik opgelost door een keer met een vriendin aan te komen ipv een vriend
nu weten ze ten eerste niet meer wat ze moeten vragen en ze durven ook niet meer omdat ze bang zijn voor het antwoord
heerlijk die rust terwijl mn zusje wel ondervraagt word
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53562727
ik denk dat het single zijn voor mij nog wel even kan duren...
heb pasgeleden wel een date gehad maar heb besloten dat ik toch liever alleen ben dan te gaan voor de veiligheid van een relatie met iemand waarmee het niet 100% klikt...
misschien stel ik mijn eisen wel te hoog, maar ik zie een relatie nog niet echt als een gezamelijke zakelijke overeenkomst om voor elkaar te zorgen....
  zaterdag 29 september 2007 @ 10:10:45 #16
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_53562884
Mijn eisen zijn ook vrij hoog, ik heb voor mezelf besloten geen genoegen te nemen met iemand waar ik niet helemaal voor wil gaan. Voor mezelf is dat goed en tegenover dat meisje is dat ook wel zo eerlijk.

Alhoewel, sommige dingen kunnen altijd groeien, maar je moet gewoon tot elkaar aangetrokken zijn. Dat kun je toch onmogelijk forceren.
pi_53562915
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:51 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ow dat heb ik opgelost door een keer met een vriendin aan te komen ipv een vriend
nu weten ze ten eerste niet meer wat ze moeten vragen en ze durven ook niet meer omdat ze bang zijn voor het antwoord
heerlijk die rust terwijl mn zusje wel ondervraagt word
mmm, ik zie mezelf niet met een vriend aankomen
pi_53564702
Ja de laatste tijd zit ik beetje in dipje bij het "daten" komt mogelijk ook door de nieuwe studie e.d.
Heb eigenlijk wel weer zin in een echt leuke date ...
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_53574076
Hallo!
pi_53574140
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Hallo!
BLotte, alweer single? Je verslijt ze wel erg snel hè.
pi_53574196
Ja sloerie dat ik ben.
Nee maar serieus, het werkte gewoon niet. Weekje geleden een punt achter gezet. Voorlopig maar niet.
pi_53574241
Maar jij bent zo iemand die per sé een vriend moet hebben of helemaal niks?
pi_53574299
Dat valt best mee. Mijn probleem is gewoon dat ik nogal snel verliefd word. Dus dan wil het nogal eens gebeuren dat het snel gaat. Maar goed, dat gaat nu dus niet gebeuren. Ik vind het wel goed zoals het nu is. Deze week een goede wakeupcall gehad.

Dus.
pi_53574349
Je zegt dat je zelf redelijk snel verliefd wordt. Maar nu gaat het niet gebeuren.. je hebt het in de hand?
Dus impulsief en hopeloos verliefd.
pi_53574593
Ik heb er gewoon geen zin in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')