Dat mormel mogen ze zelf dan houden...quote:
Wat is uberhaupt het verschil?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:51 schreef Kuukske het volgende:
Dude, veel te verwarrend met BeF dit..
Andermans kinderen zijn ernstig overschat.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahjoh. Kinderen. Leuk. Over een jaar of vijf dan.
Nee, tietenTT. Die zitten wat hoger.quote:
GMTA!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, tietenTT. Die zitten wat hoger.
Personen bij wie dit niet het geval is hoeven niet te reagerenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat hoop je wel iedere keer als man als die BH uitgaat...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kind wordt hartstikke leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef AirwiN het volgende:
Dat mormel mogen ze zelf dan houden...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet nog vanalles doen
zoals zweefvliegen, alleen is dit een dagdroomvormWerewolf
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
1. Die ene euro kan ik ook wel missen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal weer ten koste van jouw toelage...![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoop je wel iedere keer als man als die BH uitgaat...
Als hulpje in de huishouding misschien...quote:
Een paar users.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:52 schreef mcDavid het volgende:
Wat is uberhaupt het verschil?
Algemeen bekend is dat piloten het alleen over sex en over vrouwen hebben. Tenzij er vrouwen bij zijn, dan hebben ze het over vliegen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:53 schreef chacama het volgende:
Wat toch maar weer bevestigd dat zweefvliegers maar aan 3 dingen denken.....
Dat laatste lijkt mij een mooi streven...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
1. Die ene euro kan ik ook wel missen.
2. Tegen die tijd ben ik zo rijk dat jij zakgeld van mij krijgt.
Toch?
Mja, natuurlijk. Dat hoort bij de normen en waarden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:54 schreef AirwiN het volgende:
Als hulpje in de huishouding misschien...
Het is een zwaar kruis om te dragen, ik weet het, maar dat doet het dan weer wel goed bij de dames.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat TS te dom is om het goed te doen moet ik weer gaan werken?![]()
Mèt uniformpje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hulpje in de huishouding misschien...
Net zoals de zweepslagen die hij krijgt als hij iets niet goed doet...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, natuurlijk. Dat hoort bij de normen en waarden.
Ah, weten we ook gelijk waarom je bent gaan samenwonen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, natuurlijk. Dat hoort bij de normen en waarden.
Wij vragen niet om die filters.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zal ik maar vast op zoek gaan naar een extra suikeroom?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij een mooi streven...
Nee, dat hoorde je verkeerdquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:55 schreef sararaats het volgende:
zei er iemand zweefvliegers?
Ik kan me een mini JD met een uniformpje niet voorstellen. Skateschoentjes, een toffe te grote broek en een tshirt van de heideroosjes dan weer welquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Mèt uniformpje.
Neuh...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zal ik maar vast op zoek gaan naar een extra suikeroom?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zal ik maar vast op zoek gaan naar een extra suikeroom?
De taken zijn netjes verdeeld hoor Dquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:56 schreef mcDavid het volgende:
Ah, weten we ook gelijk waarom je bent gaan samenwonen.
Er was geen Slowchat-filter, dus toen heb ik er maar random eentje aangeklikt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
het was toch vliegen, bier, en sex..... VCHquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Algemeen bekend is dat piloten het alleen over sex en over vrouwen hebben. Tenzij er vrouwen bij zijn, dan hebben ze het over vliegen.
De eerste tien jaar allicht. Daarna krijgt het eenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan me een mini JD met een uniformpje niet voorstellen. Skateschoentjes, een toffe te grote broek en een tshirt van de heideroosjes dan weer wel.
quote:
Ik hoefde al niet meer te zoeken blijkbaar.quote:
hahahaha ik denk dat ik het goed gehoord hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Ik ga echt lachen als jullie kindje zo'n hiphop-figuur wordt!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan me een mini JD met een uniformpje niet voorstellen. Skateschoentjes, een toffe te grote broek en een tshirt van de heideroosjes dan weer wel.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een zwaar kruis om te dragen, ik weet het, maar dat doet het dan weer wel goed bij de dames.
Niks d'rvanquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
De eerste tien jaar allicht. Daarna krijgt het eeneigen mening
(*ril*) en zit je opgescheept met een koter die naar Franske Bauer, Jan Smit en Jannes luistert.
Ik had het nog over een mini-kuuks-voor-airwin.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |