prepare to be blown away.quote:
Gewoon in je portemonnee en gitaarkoffers/hoezen stoppen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:26 schreef guitarist.nl het volgende:
Terug Vind Plectrum (bestonden die maar, ik raak ze altijd kwijt!)
Ik wil niet de knuppels in het hoenderhok gooien... maar dat is natuurlijk een beetje appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:11 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
prepare to be blown away.
heb die knakker 11 jaar geleden gezien, en dat was echt fucking brilliant. wat een topgitarist is dat toch.
daar kunnen de vai's, Malmsteens en andere aan notendiaree lijdende priegelaars nog heel wat van leren.
Idd ik heb die krengen overal liggenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:22 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Gewoon in je portemonnee en gitaarkoffers/hoezen stoppen.
Op die manier heb ik er àltijd minstens één bij me!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:27 schreef SNArky het volgende:
Gotta have more cowbell!
Maandag Coheed and Cambriaquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:27 schreef SNArky het volgende:
Gotta have more cowbell!
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:11 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
prepare to be blown away.
heb die knakker 11 jaar geleden gezien, en dat was echt fucking brilliant. wat een topgitarist is dat toch.
daar kunnen de vai's, Malmsteens en andere aan notendiaree lijdende priegelaars nog heel wat van leren.
Dat bedoelde ik uiteraardquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:55 schreef imported_sphinx het volgende:
het is Wacken, met zonder ä.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |