prepare to be blown away.quote:
Gewoon in je portemonnee en gitaarkoffers/hoezen stoppen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:26 schreef guitarist.nl het volgende:
Terug Vind Plectrum (bestonden die maar, ik raak ze altijd kwijt!)
Ik wil niet de knuppels in het hoenderhok gooien... maar dat is natuurlijk een beetje appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:11 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
prepare to be blown away.
heb die knakker 11 jaar geleden gezien, en dat was echt fucking brilliant. wat een topgitarist is dat toch.
daar kunnen de vai's, Malmsteens en andere aan notendiaree lijdende priegelaars nog heel wat van leren.
Idd ik heb die krengen overal liggenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:22 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Gewoon in je portemonnee en gitaarkoffers/hoezen stoppen.
Op die manier heb ik er àltijd minstens één bij me!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:27 schreef SNArky het volgende:
Gotta have more cowbell!
Maandag Coheed and Cambriaquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:27 schreef SNArky het volgende:
Gotta have more cowbell!
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:11 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
prepare to be blown away.
heb die knakker 11 jaar geleden gezien, en dat was echt fucking brilliant. wat een topgitarist is dat toch.
daar kunnen de vai's, Malmsteens en andere aan notendiaree lijdende priegelaars nog heel wat van leren.
Dat bedoelde ik uiteraardquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:55 schreef imported_sphinx het volgende:
het is Wacken, met zonder ä.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
2 augustus '08 Wacken Open Air
Met o.a:
-Children of Bodom
Hmm. Ik ben een bassist die weet hoe een keerploeg werkt. Toch bedank ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb op mp een hele oude maxi single gekocht van Eater. Yeah.
Oh, en gitaren enzo. We zoeken nog steeds een bassist.
Is:
Gezocht: bassist voor boere bluesrocknroll met akkerbouw invloeden
nou zo'n slechte advertentie?
En Avantasia!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
2 augustus '08 Wäcken Open Air
Met o.a:
-Iron Maiden
-Children of Bodom
-Kreator
-Sonata Artica
Ik heb cob al een keer gezienquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En Avantasia!
Wie van jullie willen er gaan? Conorach + crew zal er hoogstwaarschijnlijk wel te vinden zijn.
Ja idd. Alleen het taalgebruik van Alexi is irritant. "This next fucking song is from our new fucking album and is fucking called..."quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:10 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ik heb cob al een keer geziendat was best tof eigenlijk
![]()
Kansloosquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja idd. Alleen het taalgebruik van Alexi is irritant. "This next fucking song is from our new fucking album and is fucking called..."
Eindelijk, iemand die mijn mening (lees: feit) deeltquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
cob life vond ik geen bal aan...
sterker nog, na hatebreeder is het alleen maar achteruit gegaan
Maar ben ook baldadig!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:38 schreef Witchfynder het volgende:
Toch vind ik bands als CoB en Trivium maar baldadige muziek. Niet voor niks zijn de meeste fans tussen de 14 en 18.
Ik heb dan zelf meer met ingetogen technische bands als Iced Earth, Annihilator, Megadeth of Iron Maiden..
En ik speel niet voor niets in een metalband! We are the law!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar ben ook baldadig!![]()
[al dan wel 24, maargoed]
Speel niet voor niets in een punkmetal band! Fuck authority![afbeelding]
oe, kun je die asjeblieft opnemen, ik ben benieuwd naar de sound. Ik heb ook een verhaal, post ik zo!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Even een Tiny Terror geleend, vanavond uitproberen!
Nee hoor, ik ben consultantquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:28 schreef Cynic het volgende:
Meest misleidende en onware topictitel ooit!
Hey, maak ook foto's terwijl jullie daar zitten!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:07 schreef Deansensitized het volgende:
Man!! Kan niet wachten om de studio in te gaan. Geen idee hoe en wat en waar en wanneer precies en wat er van ons verwacht word... maar heb er wel zin in[afbeelding]
15watt buizen heh. Mijn 30watter schopt jou 100watt waarschijnlijk ook van het podium af.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:36 schreef Deansensitized het volgende:
Wil het eigenlijk nog steeds niet geloven dat je met zo'n TinyTerror fatsoenlijk op kan treden...
Is maar 15 watt toch? Ik zet mijn oefenamp ook niet op het podium [afbeelding]
Tiny Terrorquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Even een Tiny Terror geleend, vanavond uitproberen!
Uiteraard! Wees maar niet bang!quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey, maak ook foto's terwijl jullie daar zitten!
En filmen als het kan!.
Dat is echt leuk voor later. Wij hebben bij dit soort maffe filmpjes. Jullie zitten dan nog in een echte studio! Doen! Heersch!.
Na ja ok, maar dan nog...quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:40 schreef punkjunk het volgende:
[..]
15watt buizen heh. Mijn 30watter schopt jou 100watt waarschijnlijk ook van het podium af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |