Ongeveer even dynamisch als jouw gitaarspel.quote:Op zondag 30 september 2007 14:23 schreef guitarist.nl het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=VAqX--OoFO8&mode=related&search=
que?quote:Op zondag 30 september 2007 20:53 schreef SNArky het volgende:
Klopt het dat het middelste element van een strat in tegenfase is met de andere twee elementen?
Bij standaardwiring was dat wel het geval, ja.quote:Op zondag 30 september 2007 20:53 schreef SNArky het volgende:
Klopt het dat het middelste element van een strat in tegenfase is met de andere twee elementen?
Thanks, ga ik weer solderenquote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij standaardwiring was dat wel het geval, ja.
Dat je dom bent.quote:
Dat zou je willen. Ruis wordt wel meer onderdrukt, maar het is nog geen echte humbucker.quote:Op zondag 30 september 2007 21:25 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
daarom krijg je ook een humbucker als je twee elementen inschakelt op een strat
Nee, dat wil je niet. Als ik een humbucker wil, pak ik wel een gitaar met een humbucker. Het uit fase geluid van een brug-en-middle-geselecteerde strat krijg je niet voor elkaar met een simpele humbucker.quote:Op zondag 30 september 2007 21:33 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat zou je willen. Ruis wordt wel meer onderdrukt, maar het is nog geen echte humbucker.
humbucker, what's in the namequote:Op zondag 30 september 2007 21:33 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat zou je willen. Ruis wordt wel meer onderdrukt, maar het is nog geen echte humbucker.
Beweging van snaren omzetten in electrische signalen?quote:
Zijn die elementen niet te schakelen? of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 30 september 2007 22:14 schreef TeleluvR het volgende:
Zephyr is overal uitverkocht
Maar is dat erg, ik weet het niet:
[afbeelding]
De bucker was dood en de 5-way switch was ook redelijk brak, maar dat is nu allemaal weer gefixtquote:Op zondag 30 september 2007 23:00 schreef imported_sphinx het volgende:
whaha
je hebt mn strat gefixt! mooi man![]()
Net lang genoeg om naar het opties menu te komen, ja. We beperken ons wel tot verbeteringen ipv. veranderingen, dank u.quote:
Oude maar weer terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |