abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53548373
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
2 augustus '08 Wäcken Open Air

Met o.a:
-Iron Maiden
-Children of Bodom
-Kreator
-Sonata Artica
En Avantasia!

Wie van jullie willen er gaan? Conorach + crew zal er hoogstwaarschijnlijk wel te vinden zijn.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_53548389
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:09 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

En Avantasia!

Wie van jullie willen er gaan? Conorach + crew zal er hoogstwaarschijnlijk wel te vinden zijn.
Ik heb cob al een keer gezien dat was best tof eigenlijk
Dribbel undercover
pi_53548574
Nog niks van te zeggen
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_53549030
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:10 schreef Pwny het volgende:

[..]

Ik heb cob al een keer gezien dat was best tof eigenlijk
Ja idd. Alleen het taalgebruik van Alexi is irritant. "This next fucking song is from our new fucking album and is fucking called..."
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_53549151
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:38 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ja idd. Alleen het taalgebruik van Alexi is irritant. "This next fucking song is from our new fucking album and is fucking called..."
Kansloos
Maar ze spelen wel übertoight
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:57:56 #36
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_53549491
bier
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_53550014
cob life vond ik geen bal aan...
sterker nog, na hatebreeder is het alleen maar achteruit gegaan
  vrijdag 28 september 2007 @ 19:10:25 #38
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_53551123
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
cob life vond ik geen bal aan...
sterker nog, na hatebreeder is het alleen maar achteruit gegaan
Eindelijk, iemand die mijn mening (lees: feit) deelt

Beats van bach en o.a. die zauberflöte van mozart hebben ze op een erg goede manier in de liedjes verwerkt, in tegenstelling tot shredders als Yngwie. Dat is een handig wapen in je arsenaal als muzikant; goed kunnen jatten.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_53551977
Toch vind ik bands als CoB en Trivium maar baldadige muziek. Niet voor niks zijn de meeste fans tussen de 14 en 18.
Ik heb dan zelf meer met ingetogen technische bands als Iced Earth, Annihilator, Megadeth of Iron Maiden. .
pi_53552122
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:38 schreef Witchfynder het volgende:
Toch vind ik bands als CoB en Trivium maar baldadige muziek. Niet voor niks zijn de meeste fans tussen de 14 en 18.
Ik heb dan zelf meer met ingetogen technische bands als Iced Earth, Annihilator, Megadeth of Iron Maiden. .
Maar ben ook baldadig!
[al dan wel 24, maargoed]

Speel niet voor niets in een punkmetal band! Fuck authority!
pi_53553393
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:43 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Maar ben ook baldadig!
[al dan wel 24, maargoed]

Speel niet voor niets in een punkmetal band! Fuck authority![afbeelding]
En ik speel niet voor niets in een metalband! We are the law!
pi_53554366
Man!! Kan niet wachten om de studio in te gaan. Geen idee hoe en wat en waar en wanneer precies en wat er van ons verwacht word... maar heb er wel zin in
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:35:10 #43
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_53555145
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Even een Tiny Terror geleend, vanavond uitproberen!
oe, kun je die asjeblieft opnemen, ik ben benieuwd naar de sound. Ik heb ook een verhaal, post ik zo!
pi_53555193
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:28 schreef Cynic het volgende:
Meest misleidende en onware topictitel ooit!
Nee hoor, ik ben consultant .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_53555199
Wil het eigenlijk nog steeds niet geloven dat je met zo'n TinyTerror fatsoenlijk op kan treden...
Is maar 15 watt toch? Ik zet mijn oefenamp ook niet op het podium
pi_53555243
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:07 schreef Deansensitized het volgende:
Man!! Kan niet wachten om de studio in te gaan. Geen idee hoe en wat en waar en wanneer precies en wat er van ons verwacht word... maar heb er wel zin in [afbeelding]
Hey, maak ook foto's terwijl jullie daar zitten!
En filmen als het kan! .

Dat is echt leuk voor later. Wij hebben bij dit soort maffe filmpjes. Jullie zitten dan nog in een echte studio! Doen! Heersch! .

[ Bericht 38% gewijzigd door Witchfynder op 28-09-2007 21:44:40 ]
pi_53555288
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:36 schreef Deansensitized het volgende:
Wil het eigenlijk nog steeds niet geloven dat je met zo'n TinyTerror fatsoenlijk op kan treden...
Is maar 15 watt toch? Ik zet mijn oefenamp ook niet op het podium [afbeelding]
15watt buizen heh. Mijn 30watter schopt jou 100watt waarschijnlijk ook van het podium af.
pi_53555685
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Even een Tiny Terror geleend, vanavond uitproberen!
Tiny Terror
Ik ben jaloers! (Ik wou dat ik het geld er voor had, dan zouden er een TT en zo'n 112 cab komen ).
pi_53555740
Mijn geluid was

Mijn Deville naast de Tiny Terror met 2x12" Cab. in stereo!
Geluid is lekker, helaas niet op kunnen nemen. Morgen misschien met de Terror én de Deville optreden, zal kijken als ik wat kan opnemen.
PS4 online: micro_nl
pi_53555770
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:38 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Hey, maak ook foto's terwijl jullie daar zitten!
En filmen als het kan! .

Dat is echt leuk voor later. Wij hebben bij dit soort maffe filmpjes. Jullie zitten dan nog in een echte studio! Doen! Heersch! .
Uiteraard! Wees maar niet bang!

En echte studio is even afwachten, is op een school hé
Als het dezelfde is als waar ik geweest ben is het wel goed geregeld hoor. Wel degelijke apparatuur allemaal
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:40 schreef punkjunk het volgende:

[..]

15watt buizen heh. Mijn 30watter schopt jou 100watt waarschijnlijk ook van het podium af.
Na ja ok, maar dan nog...
En ik kraak het niet af hoor, alleen moeilijk te geloven.
Je speelt ongetwijveld mijn 100 watter eraf met je buizen
Maar ben ook al wat op zoek naar een andere. Naja, heb hem al gevonden, alleen nu het geld nog
pi_53555843
Hji klinkt wel lekker, niet zo heel veel instel mogelijk heden, alleen volume, tone & gain. 2 buisjes in de voortrap en 2 in de eindtrap.
Zonder pedaaltjes is hij sowieso niet echt super. Gebruik voor gain nu een MXR distortion 3, en voor solo's een Big Muff.
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:04:38 #52
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_53555943
graag!

Ik heb vandaag uitgebreid op een Orange Thunderverb 200 met 4x12 orange cab gespeeld!!!

Wat is me dat een ontzettend vette amp! Je kan er geen fender clean of mesa distortion op krijgen, maar wat zit die amp vold headroom en definitie!!! Ik ben zelf helemaal classic-rock en daar is deze amp echt perfect voor: of je nu ac/dc (schrikbarend hetzelfde geluid) of crazy train van ozzy erdoor ramt of een solo van gary moore, hij blijft gewoon uitermate goed presteren. Het is echter wel een amp waarvoor je moet 'werken' op je gitaar, de tonen poppen er niet 1,2,3 uit, maar als ze eruitkomen klinken ze meesterlijk.

ook gaat hij KNIJTERHARD! gelukkig zit er een attenuator op die zonder veel geluidsverlies toch het aantal dB's weet in te tomen.

Ik ben op dit moment aan het dromen van het ding, en dan mijn vetta II in de effectsloop eringekoppeld voor alle effecten en voor de ruigere nu-metal distortions
pi_53555974
Ik was in Engeland in een winkel waar ze zeiden dat die thunderverb eigenlijk een beetje teveel van het goeie is omdat hij zo hard moet om echt het best tot zijn recht te komen...200 watt b uizen, waar heb je het dan over?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_53556028
Maar die dingen zijn zo fokking oranje
  vrijdag 28 september 2007 @ 22:10:28 #55
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_53556080
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:05 schreef Cynic het volgende:
Ik was in Engeland in een winkel waar ze zeiden dat die thunderverb eigenlijk een beetje teveel van het goeie is omdat hij zo hard moet om echt het best tot zijn recht te komen...200 watt b uizen, waar heb je het dan over?
er komt idd ook een 50watt versie op de markt binnenkort, zij het zonder attenuator. Ik vond de thunderverb ook op lage volumes heel goed presteren! Feit is wel dat ik geen buren heb dus dat het mij niet zoveel uitmaakt dta lekker hard gaat
pi_53556127
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:05 schreef Cynic het volgende:
200 watt is idd een beetje teveel van het goede!
pi_53556500
Ik wil een Fender MetalHead, 550 watt
Hoezo over the top

Tele liefhebbers!
Fender Tele Custom [China], 170 euro
pi_53557635
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
graag!

Ik heb vandaag uitgebreid op een Orange Thunderverb 200 met 4x12 orange cab gespeeld!!!

[afbeelding]

Wat is me dat een ontzettend vette amp! Je kan er geen fender clean of mesa distortion op krijgen, maar wat zit die amp vold headroom en definitie!!! Ik ben zelf helemaal classic-rock en daar is deze amp echt perfect voor: of je nu ac/dc (schrikbarend hetzelfde geluid) of crazy train van ozzy erdoor ramt of een solo van gary moore, hij blijft gewoon uitermate goed presteren. Het is echter wel een amp waarvoor je moet 'werken' op je gitaar, de tonen poppen er niet 1,2,3 uit, maar als ze eruitkomen klinken ze meesterlijk.

ook gaat hij KNIJTERHARD! gelukkig zit er een attenuator op die zonder veel geluidsverlies toch het aantal dB's weet in te tomen.

Ik ben op dit moment aan het dromen van het ding, en dan mijn vetta II in de effectsloop eringekoppeld voor alle effecten en voor de ruigere nu-metal distortions
Jon Schaeffer (Iced Earth) zegt er weleens over te spelen. Helaas zei hij niet welk model. Het bewijst iig dat je er ook vet op kunt metallen. .
pi_53558001
Celtic Frost

pi_53559151
Linkshandige bassist! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')