en nog kan je geen baas overtuigen dat je ook echt werk kan doen? Oh, waar, o waar zou dat toch aan liggen?!quote:Op zondag 30 september 2007 13:58 schreef BasOne het volgende:
Gut wat een kolder.
Heb 8 jaar vrijwillegers werk gedaan.
Je zegt zelf dat je hem niet aan zou nemen.quote:Op zondag 30 september 2007 14:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
en nog kan je geen baas overtuigen dat je ook echt werk kan doen? Oh, waar, o waar zou dat toch aan liggen?!
Dat brengt ons ook meteen weer on-topic; als een immigrant ook zo zwelgt in allerlei excuses en falen dan kan hij niks bijdragen aan ons overvolle land. Wilders heeft dan gelijk dat je zegt dat die verblijfsvergunning voor werkzoekenden geen nut heeft. Intrekken en wegwezen dan maar.
Nee. Maar Wilders verliest dus wel echt zijn rol, en dat is schadelijk voor het kamp der islamcritici. Hij maakt er een karikatuur van.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, stilletjes in een hoekje zitten en vooral niets zeggen anders wordt er geradicaliseerd.
Aan de baas dusquote:Op zondag 30 september 2007 14:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
en nog kan je geen baas overtuigen dat je ook echt werk kan doen? Oh, waar, o waar zou dat toch aan liggen?!
Helaas klopt dit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. Maar Wilders verliest dus wel echt zijn rol, en dat is schadelijk voor het kamp der islamcritici. Hij maakt er een karikatuur van.
sja, ik vind het sneu voor je dat 3, nou ja eigenlijk 2 "handicaps" hebt. Maar daartegenover ken ik personen met weinig opleiding en veel "problemen" die via een uitzendbureau aan vast werk zijn gekomen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:02 schreef BasOne het volgende:
[..]
Och man, ik soliciteer me al jaren de blubber.
Maar wie neemt nu iemand aan die A. alleen basisschool heeft, B. een Chronische ziekte en C. Al (ja AL) 32 is.
1 van die dingen is te overkomen, enkele combinaties van 2 van die dingen, maar een triotje... forget it.
Geen werkgever die het risico neemt.
En daar zit je dan met je goeie gedrag, reintregatie cursus na reintregatie cursus, heb nu al 5 verschillende manieren geleerd hoe een solicitatie brief te schrijven, al 3 keer technieken geleerd hoe je te gedragen tijdens een solicitatie gesprek, 4 keer geleerd hoe een telefonisch gesprek te houden, werk voor m'n uitkering krijg solicitatie begeleiding
EN NA 5 JAAR ZIT IK NOG IN DE BIJSTAND.
Die zijn vaak wat jonger en wonen in een kansrijke regio. In Drenthe kan zo iemand het vergeten, in Utrecht maak je nog wel een kans - maar in Utrecht zijn rolstoelaagepaste woningen niet te betalen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
sja, ik vind het sneu voor je dat 3, nou ja eigenlijk 2 "handicaps" hebt. Maar daartegenover ken ik personen met weinig opleiding en veel "problemen" die via een uitzendbureau aan vast werk zijn gekomen.
Waarom heeft die Fritsma-ambtenaar daar toen niks van gezegd?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:06 schreef damian5700 het volgende:
Ik verwacht dat Wilders zich nog wel enige tijd kan profileren: PVV en VVD: Enquête naar immigratie
Ik vind dat op dit moment weinig interessant.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom heeft die Fritsma-ambtenaar daar toen niks van gezegd?
Ja, dat hoe dan ook, maar dan moet die Fritsma zelf ook gehoord worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind dat op dit moment weinig interessant.
Interessanter is de vraag of er zo'n enquête moet komen. Ik meen van wel.
Vervolgens zijn de vragen hoe en waarom aan de orde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |