abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53569184
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:42 schreef BasOne het volgende:
En Wilders met z'n Alle werkloze buitenlanders deporteren, heeft geen vleugje AH?
Terug sturen naar hun eigen land om hun geluk daar te zoeken.
Wat zeg jij dan, ze allemaal een uitkering verstrekken omdat ze zo nuttig werkeloos aan nederland bijdragen?

Jij bent gek.

Tenzij jij het betaald natuurlijk maar daar zal jij vast de middelen niet voor hebben.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_53569319
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:48 schreef typtypo het volgende:

[..]

Terug sturen naar hun eigen land om hun geluk daar te zoeken.
Wat zeg jij dan, ze allemaal een uitkering verstrekken omdat ze zo nuttig werkeloos aan nederland bijdragen?

Jij bent gek.

Tenzij jij het betaald natuurlijk maar daar zal jij vast de middelen niet voor hebben.
Nee, mensen hiernaartoe halen voor de vuile klusjes (gastarbeiders) en ze dan met een kluitje het riet in sturen.
Je kan mensen die hier al 20 jaar of langer zijn niet zomaar het land uitschoppen, met hun hele familie.
En dat is wat Wilders wel wil doen.
Dat is gewoon onverantwoord.
Criminele buitenlanders terugsturen naar land van herkomst.... die ze niet eens willen hebben of die 'buitenlanders' zijn gewoon in nederland geboren.
Het gros is hiernaartoe GEHAALD, gouden bergen beloven, werken als vuilnisman en dan na 20 jaar het land uitzetten

Lekker sociaal.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_53569580
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:55 schreef BasOne het volgende:

[..]

Nee, mensen hiernaartoe halen voor de vuile klusjes (gastarbeiders) en ze dan met een kluitje het riet in sturen.
Je kan mensen die hier al 20 jaar of langer zijn niet zomaar het land uitschoppen, met hun hele familie.
En dat is wat Wilders wel wil doen.
Dat is gewoon onverantwoord.
Criminele buitenlanders terugsturen naar land van herkomst.... die ze niet eens willen hebben of die 'buitenlanders' zijn gewoon in nederland geboren.
Het gros is hiernaartoe GEHAALD, gouden bergen beloven, werken als vuilnisman en dan na 20 jaar het land uitzetten

Lekker sociaal.
Wel met salarissen die zelfs artsen en hoge ambtenaren in hun land van herkomst niet verdienen.
Werken voor je geld is normaal en als je werkeloos bent dan ga je terug naar je eigen land om het daar te proberen.
Wel met medeneming van opgebouwde werkeloosheidsuitkeringsrechten om daar weer een andere bestaan op te bouwen.

Gastarbeiders zijn en blijven gasten die na gedane arbeid weer gaan.
Als mijn muren geschilderd zijn door de schilder en ik hem een vorstelijke beloning heb gegeven wil ik dat hij vertrekt en niet zijn familie laat overkomen zodat ik hem en zijn familie kan voeden.

Doe jij dat dan wel?
Dan ben je binnen de korste keren bankroet.

[ Bericht 4% gewijzigd door typtypo op 29-09-2007 16:13:20 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_53569716
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:08 schreef typtypo het volgende:

[..]

Wel met salarissen die zelfs artsen en hoge ambtenaren in hun land van herkomst niet verdienen.
Werken voor je geld is normaal en als je werkeloos bent dan ga je terug naar je eigen land om het daar te proberen.

Gastarbeiders zijn en blijven gasten die na gedane arbeid weer gaan.
Als mijn muren geschilderd zijn door de schilder en ik hem een vorstelijke beloning heb gegeven wil ik dat hij vertrekt en niet zijn familie laat overkomen zodat ik hem en zijn familie kan voeden.

Doe jij dat dan wel?
Dan ben je binnen de korste keren bankroet.
Natuurlijk is werken voor je geld normaal.

Maar dan moet er wel werk zijn!!!!!
Mensen die oorlogsgebieden ontvluchten moeten we maar gewoon terugsturen?
Zelfs in Zwitserland met hun zeer strenge migratie beleid doen ze dat niet.
Politieke vluchtelingen, oorlogs vluchtelingen etc moeten van Herr Wilders gewoon teruggestuurd worden, boeie of dat hun doodsvonnis betekent.
Economische vluchtelingen is een andere zaak alltogether, die komen hier voor het geld.

Maar mensen die hier 20/30 jaar geleden naartoe zijn gehaald, hun familie hier hebben, kinderen en achterkleinkinderen hebben, de hele familie maar terugsturen?
Dan moet je de spanjaarden en italianen ook d'r uit bonjouren, dat waren in de jaren 50 ook gastarbeiders, en 90% van die mensen zijn nog steeds hier, met hun families.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 29 september 2007 @ 16:30:59 #105
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53569960
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:15 schreef BasOne het volgende:

[..]

Werk zat.
quote:
Politieke vluchtelingen, oorlogs vluchtelingen etc moeten van Herr Wilders gewoon teruggestuurd worden,
WIjs me even aan waar WIlders dat zegt of schrijft?
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:55 schreef BasOne het volgende:

[..]

Het aantal Turken en Marokkanen dat hierheen is gehaald als gastarbeider (enkele tienduizenden) staat in geen enkele verhouding tot het aantal dat nu in dit land is.]

[ Bericht 15% gewijzigd door Napalm op 29-09-2007 16:37:28 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_53570065
quote:

[..]

Mensen die oorlogsgebieden ontvluchten moeten we maar gewoon terugsturen?
Zelfs in Zwitserland met hun zeer strenge migratie beleid doen ze dat niet.
Politieke vluchtelingen, oorlogs vluchtelingen etc moeten van Herr Wilders gewoon teruggestuurd worden, boeie of dat hun doodsvonnis betekent.
Economische vluchtelingen is een andere zaak alltogether, die komen hier voor het geld.

Maar mensen die hier 20/30 jaar geleden naartoe zijn gehaald, hun familie hier hebben, kinderen en achterkleinkinderen hebben, de hele familie maar terugsturen?
Dan moet je de spanjaarden en italianen ook d'r uit bonjouren, dat waren in de jaren 50 ook gastarbeiders, en 90% van die mensen zijn nog steeds hier, met hun families.
Liegen mag van de islam maar niet van mij.
Ik denk dat ik maar niet op je gelieg zal reageren.
www.jihadwatch.org
pi_53570431
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:30 schreef Napalm het volgende:

[..]

Werk zat.
[..]
Tuurlijk, werk zat
Wijs me het even aan waar.
quote:
WIjs me even aan waar WIlders dat zegt of schrijft?
[..]
Bericht gemist van Wilders?
Dat werloze allochtonen moeten opsodemieteren? geen pardon, geen uitzonderingen?
quote:
Het aantal Turken en Marokkanen dat hierheen is gehaald als gastarbeider (enkele tienduizenden) staat in geen enkele verhouding tot het aantal dat nu in dit land is.]
Nope, klopt, en de autochtone nederlander heeft zich ook vermenigvuldigd.
was het in 1980 nog 13 miljoen is het nu 18 miljoen inwoners.
Laboro te salutante
pi_53570461
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:37 schreef typtypo het volgende:

[..]

Liegen mag van de islam maar niet van mij.
Ik denk dat ik maar niet op je gelieg zal reageren.
Vervelend he, mensen die je de tegenspreken.
Die moet je de mond snoeren, gewoon verklaren dat ze liegen.
Laboro te salutante
pi_53570742
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:59 schreef BasOne het volgende:

[..]

Vervelend he, mensen die je de tegenspreken.
Die moet je de mond snoeren, gewoon verklaren dat ze liegen.
Ga je antwoord geven op de vraag van naplam?

Nee, dus je liegt.
www.jihadwatch.org
pi_53570785
Genoeg rotte vis. Argumenteren!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:20:59 #111
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53570921
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:57 schreef BasOne het volgende:

[..]

Tuurlijk, werk zat
Wijs me het even aan waar.
Waar niet?

Kwestie van willen:
http://www.randstad.nl/rnl/home/index.xml zelfs op basisonderwijsniveau

en hopsakee nog 80.ooo+ vacatures:
https://www.werk.nl/portal/page/portal/werk_nl/werknemer
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:57 schreef BasOne het volgende:

Bericht gemist van Wilders?
Dat werloze allochtonen moeten opsodemieteren? geen pardon, geen uitzonderingen?
geef me even een citaat waar Wilders zegt dat politiek vluchtelingen terugmoeten omdat ze geen wekr hebben?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:22:02 #112
191124 Gladio
Vol scherpe kanten.
pi_53570948
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:14 schreef sigme het volgende:
Genoeg rotte vis. Argumenteren!
Zeker. Ik schrik hier soms.
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:23:50 #113
191124 Gladio
Vol scherpe kanten.
pi_53570986
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:01 schreef Napalm het volgende:

[..]

Wishful thinking.
Niets mis met wensdenken als eerste aanzet naar concrete stappen.
quote:
De gemiddelde moslim trekt zich geen ene flikker aan van wat men in de politiek roept. Net als de Nederlanders trouwens. Integratie geslaagd.
Ik weet niet of je kunt zeggen dat een gematigd moslim niets zou aantrekken van het gebash door Wilders en consorten.
pi_53571069
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:23 schreef Gladio het volgende:
Ik weet niet of je kunt zeggen dat een gematigd moslim niets zou aantrekken van het gebash door Wilders en consorten.
Zou er per nier ongeluk een ietsiepietsie reden zijn voor zjn "gebash"?
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:29:12 #115
191124 Gladio
Vol scherpe kanten.
pi_53571114
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zou er per nier ongeluk een ietsiepietsie reden zijn voor zjn "gebash"?
Er is ongetwijfeld een aanleiding, anders zou hij het vast niet doen. Maar de vraag is of je er wat mee bereikt en of je door het gebash ook de gematigde moslim kunt radicaliseren. Ik vrees van wel.
pi_53571191
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:20 schreef Napalm het volgende:

[..]

Waar niet?

Kwestie van willen:
http://www.randstad.nl/rnl/home/index.xml zelfs op basisonderwijsniveau

en hopsakee nog 80.ooo+ vacatures:
https://www.werk.nl/portal/page/portal/werk_nl/werknemer
[..]

geef me even een citaat waar Wilders zegt dat politiek vluchtelingen terugmoeten omdat ze geen wekr hebben?

Basisonderwijs
Eisen:
- In bezit van een MBO- opleiding techniek lol

Altijd leuk, 'jah werruk zat', je moet wel in de omgeving wonen, of wil je vanuit limburg naar de rampstad reizen elke dag?
In het bezit van X opleiding.
X aantal jaar ervaring?
etc etc etc.
FF heel grof, als er 300.000 vacatures zijn voor lassers in groningen en 1 miljoen verpleegkundigen werkloos in zeeland dan kan je niet zeggen er is werk zat en ze kunnen makkelijk aan het werk kunnen komen.

En
Wilders: werkloze buitenlanders het land uit
Laboro te salutante
pi_53571211
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:29 schreef Gladio het volgende:

[..]

Er is ongetwijfeld een aanleiding, anders zou hij het vast niet doen. Maar de vraag is of je er wat mee bereikt en of je door het gebash ook de gematigde moslim kunt radicaliseren. Ik vrees van wel.
Ah, stilletjes in een hoekje zitten en vooral niets zeggen anders wordt er geradicaliseerd.
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:38:31 #118
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53571331
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:32 schreef BasOne het volgende:
Basisonderwijs
Eisen:
- In bezit van een MBO- opleiding techniek lol
een tsunami aan Polen vind plaats, hebben die allemaal een top-opleiding?
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:32 schreef BasOne het volgende:
Basisonderwijs
Altijd leuk, 'jah werruk zat', je moet wel in de omgeving wonen, of wil je vanuit limburg naar de rampstad reizen elke dag?
In het bezit van X opleiding.
X aantal jaar ervaring?
etc etc etc.
FF heel grof, als er 300.000 vacatures zijn voor lassers in groningen en 1 miljoen verpleegkundigen werkloos in zeeland dan kan je niet zeggen er is werk zat en ze kunnen makkelijk aan het werk kunnen komen.
men kan wel van Marokko Naar Limburg reizen maar naar Groningen is te ver?

Bovendien zijn de meeste van de domme banen in de Randstad en dat is waar die allochtonen ook wonen. Makkelijk opgelost.
quote:
Kan niet over asielzoekers gaan aangezien die per definite niet mogen werken en dus ook niet werkloos kunnen zijn. Ook simpel opgelost. Nog meer onzin?
pi_53571638
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:38 schreef Napalm het volgende:

[..]

een tsunami aan Polen vind plaats, hebben die allemaal een top-opleiding?
[..]

men kan wel van Marokko Naar Limburg reizen maar naar Groningen is te ver?

Bovendien zijn de meeste van de domme banen in de Randstad en dat is waar die allochtonen ook wonen. Makkelijk opgelost.
[..]

Kan niet over asielzoekers gaan aangezien die per definite niet mogen werken en dus ook niet werkloos kunnen zijn. Ook simpel opgelost. Nog meer onzin?
Grapjas.
Ja en ik woon 2 uur reizen van de rampstad dus daar kan ik een baan wel vergeten.
En een woning daar huren... ja over 20 jaar ofzo.
Ik heb nog veel meer onzin, maar jij hebt nog meer ongetwijfeld
Je bent een vrouw, kan niet anders, die hebben ook zo'n moeite met perspectief en ruimtelijk inzicht.
Laboro te salutante
pi_53571776
Je moet er wél wat voor doen bassie, het werk komt echt niet naar je toe op een presenteerblaadje.
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:58:29 #121
191124 Gladio
Vol scherpe kanten.
pi_53571804
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ah, stilletjes in een hoekje zitten en vooral niets zeggen anders wordt er geradicaliseerd.
Dat zeg ik niet. Problemen moet je gewoon benoemen. Aan de kaak stellen wat strijdig is met de democratie. Dat is niet noodzakelijkerwijs groepen burgers of heilige personen verrotschelden zoals Wilders en consorten doen.

Helpt het om de profeet Mohammed te vergelijken met Adolf Hitler bijvoorbeeld?
pi_53571884
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je moet er wél wat voor doen bassie, het werk komt echt niet naar je toe op een presenteerblaadje.
Och man, ik soliciteer me al jaren de blubber.
Maar wie neemt nu iemand aan die A. alleen basisschool heeft, B. een Chronische ziekte en C. Al (ja AL) 32 is.
1 van die dingen is te overkomen, enkele combinaties van 2 van die dingen, maar een triotje... forget it.
Geen werkgever die het risico neemt.

En daar zit je dan met je goeie gedrag, reintregatie cursus na reintregatie cursus, heb nu al 5 verschillende manieren geleerd hoe een solicitatie brief te schrijven, al 3 keer technieken geleerd hoe je te gedragen tijdens een solicitatie gesprek, 4 keer geleerd hoe een telefonisch gesprek te houden, werk voor m'n uitkering krijg solicitatie begeleiding
EN NA 5 JAAR ZIT IK NOG IN DE BIJSTAND.
Laboro te salutante
pi_53573143
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:42 schreef BasOne het volgende:
En Wilders met z'n Alle werkloze buitenlanders deporteren, heeft geen vleugje AH?
Nu snap ik ook waarom hij er zo'n voorstander van is om de religie in de burgerlijke stand op te nemen.
  zondag 30 september 2007 @ 12:17:02 #124
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_53585600
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:51 schreef BasOne het volgende:
rampstad
Dat zegt alles al. Niks bijdragen maar een grote mond, dat dan weer wel..

In iedere grote stad zijn legio goedkope woningen <50.000. Maar dan woon je wel in een multiculturele buurt.. Wil je er wat voor over hebben of niet.
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 18:02 schreef BasOne het volgende:

Och man, ik soliciteer me al jaren de blubber.
Maar wie neemt nu iemand aan die A. alleen basisschool heeft,
Dat is behoorlijk stom dan.
quote:

B. een Chronische ziekte
WAO en geen bijstand dus de keuringsarts denkt er anders over...
quote:
en C. Al (ja AL) 32 is.
Dan had die persoon eerder al eens aan de slag gemoeten. Alle grote gemeentes hebben voor ouderen zonder werkervaring mogelijkheden. Wellicht vuilnisman of kopieerapparaatpapierbijvuller maar soms moet je niet zeuren maar blij zijn met wat je kan krijgen
quote:
En daar zit je dan met je goeie gedrag, reintregatie cursus na reintregatie cursus, heb nu al 5 verschillende manieren geleerd hoe een solicitatie brief te schrijven, al 3 keer technieken geleerd hoe je te gedragen tijdens een solicitatie gesprek, 4 keer geleerd hoe een telefonisch gesprek te houden,
blijkbaar heb je dat niet geleerd maar slechts de cursus gevolgd, anders had je nu wel eens baan.

Zelfs Polen die geen Nederlands spreken kunnen een baan als aspregeplukker werk vinden..
quote:

EN NA 5 JAAR ZIT IK NOG IN DE BIJSTAND.
Na vijf jaar in de bijstand zou ik je ook niet aannemen. Bewijs je zelf dan eerst maar met vrijwilligerswerk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Napalm op 30-09-2007 12:24:12 ]
pi_53588283
Gut wat een kolder.
Heb 8 jaar vrijwillegers werk gedaan.
Laboro te salutante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')