maak een nieuw topic dan?!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:09 schreef Niekster het volgende:
omg wat een topic,
als je nou had gezegt Orgasme faken tijdens sex.
Immer!!quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:18 schreef Pavement het volgende:
altijd, stimmt ! Meestal doe ik wat koffie melk in mn muil en spuug dat tegen de spiegel.
JIJ post bij elk zwa topic dat het kansloos is ... kijk dan niet gvd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:28 schreef pasjesjen het volgende:
Jees kansloos
quote:
altijd, stimmt ! Meestal doe ik wat koffie melk in mn muil en spuug dat tegen de spiegel.
nee zoek ik nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:12 schreef Jekoos het volgende:
[..]
maak een nieuw topic dan?!![]()
luie hond
Jimbo, wil je je bek even houdenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:15 schreef Jimbo het volgende:
jekoos , jij mag nog niet aan sex denkenben je veel te jong voor !
eet mn poep !quote:
Ja.. echt..quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:10 schreef Jekoos het volgende:
[..]
jaha daar sta je wel even van te kijken he, zo'n kwaliteitstopic![]()
Gefeliciteerd jongen!quote:
Danku zeer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:36 schreef VonHinten het volgende:
Ik kon een glimlach niet onderdrukken bij het lezen van de TT.
Een gebbetje met potentie.
Ik kan die van gister van Zwansen niet meer vindenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
JIJ post bij elk zwa topic dat het kansloos is ... kijk dan niet gvd.
Nee, wat zou dat dan voor effect moeten geven?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef HertogJan4Life het volgende:
als je um faked dan he? heb je dan welles geprobeerd om je duim d'r op te houden?
Dudequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef HertogJan4Life het volgende:
als je um faked dan he? heb je dan welles geprobeerd om je duim d'r op te houden?
niet met bier?quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:17 schreef HertogJan4Life het volgende:
't zelfde als met die koffiemelk van toenstraks. alleen dan iets beter verspreid.
ja wat denk je? HJ natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:27 schreef HertogJan4Life het volgende:
ligt eraan welk bier.
amstel danquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef HertogJan4Life het volgende:
da ga 'k nie proberen is zonde van de hj.
doe het dan met heiniken of zo. valt toch niet te zuipen moeten we er maar wa anders mee proberen
dit is het eerste topic wat ik kansloos noem wat zeik je nouquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
JIJ post bij elk zwa topic dat het kansloos is ... kijk dan niet gvd.
Hej vecht dat even uit per PMquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:13 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dit is het eerste topic wat ik kansloos noem wat zeik je nou![]()
het is niet eens het topic wat ik kansloos noem trouwens maar de actie![]()
Bij jou raggen wij er gewoon een dolk erin, mentaal uitgedaagde.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:24 schreef zhe-devilll het volgende:
zit je dan zo met je handen aan je plasser enzo?
Ga jij nou maar je dolfijntje voeren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:24 schreef zhe-devilll het volgende:
zit je dan zo met je handen aan je plasser enzo?
Zou ik niet doen als ik jou was!quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:26 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Bij jou raggen wij er gewoon een dolk erin, mentaal uitgedaagde.
hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:28 schreef WurM het volgende:
Ik fake altijd mijn eigen orgasme en kom klaar als het meisje in mijn gedachten klaarkomt
limoen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:19 schreef Zrtlrnc het volgende:
goed topic wel, tijd voor een limoen feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |