Nou, ik zie hem nog niet slagen bij Fiorentina eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:26 schreef Afunados het volgende:
Welkom![]()
Volgens mij zal het Italiaans voetbal hem wel liggen. Ook niet meer dan verwacht, gezien ongeveer elke grote Italiaanse club interesse had..
quote:Inter wil oud-PSV'er Da Costa
Door Jeroen de Laat
Dinsdag, 15 juli 2008, 11:22
Internazionale volgt Manuel da Costa met bovengemiddelde belangstelling. De verdediger van Fiorentina zou ik een ruil worden betrokken met Nicolas Burdisso. Dat meldt de Gazzetta dello Sport.
Da Costa werd in de winterstop van het afgelopen seizoen voor 4,5 miljoen euro door Fiorentina van PSV gekocht. De 22-jarige Portugees speelde nog geen minuut in Florence. Volgens zijn trainer Cesare Prandelli moet Da Costa eerst de Italiaanse taal machtig worden.
Verrassendquote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:31 schreef sjimz het volgende:
Heeft PSV nog een doorverkoop percentage?
Toch slim van PSV om niet die "na 10 wedstrijden in het eerste van Fiorentina 3 miljoen euro extra premie" in het contract op te nemen!quote:
quote:
Weet alleen niet waar het bericht vandaan komt.quote:'Feyenoord denkt aan vergeten Da Costa'
Manuel da Costa kan zich mogelijk opmaken voor een rentree op de Nederlandse voetbalvelden. De verdediger van Fiorentina staat volgens de Italiaanse krant La Nazione in de serieuze belangstelling van Feyenoord.
De 22-jarige Portugees maakte medio 2008 de overstap van PSV naar Fiorentina, dat hem ruim vier miljoen euro voor hem op tafel legde. In Florence speelde Da Costa tot dusverre echter slechts één duel, waardoor hij alweer zou mogen vertrekken.
Feyenoord is bereid de international een nieuwe kans te geven. De Rotterdammers zijn al enige tijd op zoek naar een nieuwe centrale verdediger en die vacature zou Da Costa nu moeten gaan invullen.
Je bent net zo origineel als dat je leuk bent.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Samuel Kuffour schijnt ook in de belangstelling van Feyenoord staan.![]()
bron: scimmia-di-pane.it
Je hebt het over dit verhaal?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:36 schreef cultheld het volgende:
Over 4 jaar staat ie bij AC Milan, Chelsea of Real Madrid in de basis.
Je kan het niet altijd goed hebben.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:27 schreef cultheld het volgende:
Nee, daar sta ik nog steeds wel achter.
quote:'Juve biedt geflopte Da Costa nieuwe kans in Italië'
Manuel Da Costa mag het wellicht nog eens gaan proberen in Italië. De bij Fiorentina geflopte verdediger staat in de belangstelling van Juventus, weet La Gazzetta Dello Sport.
Da Costa kwam een jaar geleden van PSV naar Fiorentina maar speelde slechts één duel voor Viola, dat hem liever vandaag dan morgen verkoopt. Zelf wil de Portugees ook snel vertrekken uit Florence.
Waar een stapje omlaag een logisch vervolg voor Da Costa's loopbaan leek krijgt hij mogelijk een nieuwe kans in de Italiaanse top. Juventus heeft vertrouwen in het talent en wil de jeugdinternational ruilen voor de volledige transferrechten van Sergio Almiron, die nu al voor de helft eigendom is voor Fiorentina.
Fiorentina heeft de aanbieding in beraad maar wil naast Almiron nog geld voor Da Costa ontvangen. Of Juventus op dat voorstel wil ingaan is nog onzeker.
Dat moet wel, want ik vond het al knap dat PSV geld verdiende aan hem. Heeft nog steeds niks laten zien...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij heeft gewoon een verdomd goede zaakwaarnemer
Hij is gewoon een uitstekende verdediger. Jong nog en zeker niet foutloos, maar zeer talentvol.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij heeft gewoon een verdomd goede zaakwaarnemer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |