hier nog één.... laten ze haar helemaal uit Barca komen voor een paar k.t-uurtjes.... had haar dan ff laten blijven zeg... (voor Huubie, Lieke en ons)quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende... Daaag gezellige streamgesprekjes..... Hier snap ik niets van dan had Huub toch nooit film gaan jijken.... Nu ben ik pissed...![]()
Nee, hij vroeg het zich meer af.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
Brian noemt het een geslaagde actie dat Lieke nu treurig op de trap zit.Verdomme vind je het gek,ze is twee keer aangevallen vandaag.En het nu gooien op het trouwen.
Dat deed hij gisterenavond ook al. Die was wel grappig. Huub, Lieke, Jaap en Dennix waren in gesprek. Kijkt Jaap opeens om, Dennix weg, en Jaap zegt:"Zit ie nou te schijten, jezus..."quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:11 schreef Lady-night het volgende:
Waarom gaat Dennis niet naar Jaap.....lafaard zeg, liep halverwege gewoon weg uit het gesprek.
Hij mocht naar een hotel toen hem leed was aangedaan.Die gasten kunnen echt niet nadenken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg het zich meer af.
"dat zou wel een heeeeel geslaagde actie zijn" met andere woorden, to good to be true.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:27 schreef kybe het volgende:
Brian vrolijkt zijn vriendin even op .Leest een verhaal voor van iemand die geen stem had door een tumor in zijn borstkas.
Het lijkt mij heel logisch dat Lieke zich even terugtrekt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:24 schreef riri het volgende:
Mag iemand al niet eens meer alleen even op de trap zitten te mijmeren en dat wat er gebeurt is met Natasia even op zich in laten werken....
misschien heeft ze wel hoofdpijn van de klap
vreselijke mensen
breek die club uit elkaar zou ik zeggen dan gaan we weer eens een spel zien....nu zien we alleen maar apengedrag
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:31 schreef Py het volgende:
Alleen zonde van die keurig uitgelichte rollen pleepapier in t shot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |