abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53533354
Lieke zit op de trap
pi_53533359
Er wordt nog ff She gespeelt op de piano
pi_53533373
Brian noemt het een geslaagde actie dat Lieke nu treurig op de trap zit.Verdomme vind je het gek,ze is twee keer aangevallen vandaag.En het nu gooien op het trouwen.
pi_53533385
pi_53533396
Het gaat alleen maar over Lieke Lieke Lieke Lieke lieke of Huub Huub Huub Huub Huub

Hoe sterk zijn Huub en Lieke dat ze zich zo druk maken om die twee....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53533402
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:12 schreef akveor het volgende:

[..]

Gloeiende gloeiende... Daaag gezellige streamgesprekjes..... Hier snap ik niets van dan had Huub toch nooit film gaan jijken.... Nu ben ik pissed...
hier nog één.... laten ze haar helemaal uit Barca komen voor een paar k.t-uurtjes.... had haar dan ff laten blijven zeg... (voor Huubie, Lieke en ons)
pi_53533404
Oh wat heeft Lieke stoer gedaan.Ze heeft alleen tegen Elly gezegd dat Amanda steeds ziek is of Elly er wat voor wist.Die wijven nemen ook alles letterlijk zeg.
pi_53533428
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
Brian noemt het een geslaagde actie dat Lieke nu treurig op de trap zit.Verdomme vind je het gek,ze is twee keer aangevallen vandaag.En het nu gooien op het trouwen.
Nee, hij vroeg het zich meer af.
"dat zou wel een heeeeel geslaagde actie zijn" met andere woorden, to good to be true.
pi_53533438
Huub denkt dat Lieke gewoon in de slaapkamer is.Gadver wat zijn ze gemeen zeg.
pi_53533446
Brian denkt dat Huub en Lieke ruzie hebben omdat Lieke op de trap zit en Huub piano aan het spelen is.Volgens Brian zou Lieke nu bij Huub moeten zijn.
Amanda :ja zie je als ze een dip heeft gaat zij niet eens naar haar vriend toe.
pi_53533461
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:11 schreef Lady-night het volgende:
Waarom gaat Dennis niet naar Jaap.....lafaard zeg, liep halverwege gewoon weg uit het gesprek.
Dat deed hij gisterenavond ook al. Die was wel grappig. Huub, Lieke, Jaap en Dennix waren in gesprek. Kijkt Jaap opeens om, Dennix weg, en Jaap zegt:"Zit ie nou te schijten, jezus..."
Komt Dennix terug, gaat wat lopen dralen en zegt tegen Jaap:"Nou, heb je me nog nodig ?" (gesprek was nog in volle gang)
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_53533463
Mag iemand al niet eens meer alleen even op de trap zitten te mijmeren en dat wat er gebeurt is met Natasia even op zich in laten werken....
misschien heeft ze wel hoofdpijn van de klap

vreselijke mensen

breek die club uit elkaar zou ik zeggen dan gaan we weer eens een spel zien....nu zien we alleen maar apengedrag
pi_53533471
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:22 schreef T-lex het volgende:

[..]

Nee, hij vroeg het zich meer af.
"dat zou wel een heeeeel geslaagde actie zijn" met andere woorden, to good to be true.
Hij mocht naar een hotel toen hem leed was aangedaan.Die gasten kunnen echt niet nadenken.
pi_53533516
Brian vrolijkt zijn vriendin even op .Leest een verhaal voor van iemand die geen stem had door een tumor in zijn borstkas.
pi_53533526
pi_53533542
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:27 schreef kybe het volgende:
Brian vrolijkt zijn vriendin even op .Leest een verhaal voor van iemand die geen stem had door een tumor in zijn borstkas.
pi_53533543
pi_53533554
Als er eentje veel te verduren heeft gehad in die kooi!
pi_53533562
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:28 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
Wat een heerlijk vrouwtje is 't toch . Luisteren naar 't piano-spel van d'r mannetje.
X
X
X
pi_53533569
Nadia kap eens met dat stomme gegrinnik
(Daar zou je toch helemaal gestoord van worden als je de hele dag met dat wijf in een
huis moet wonen )
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_53533571
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:24 schreef riri het volgende:
Mag iemand al niet eens meer alleen even op de trap zitten te mijmeren en dat wat er gebeurt is met Natasia even op zich in laten werken....
misschien heeft ze wel hoofdpijn van de klap

vreselijke mensen

breek die club uit elkaar zou ik zeggen dan gaan we weer eens een spel zien....nu zien we alleen maar apengedrag
Het lijkt mij heel logisch dat Lieke zich even terugtrekt.
pi_53533572
pi_53533580
Alleen zonde van die keurig uitgelichte rollen pleepapier in t shot
pi_53533590
misschien zit ze ook te denken over wat Sylvia heeft gezegd hoe ze de kooi in was gekomen....allemaal dingen waar ik ook over zou mijmeren en denken...

Huub zegt tegen Lieke die hij op de trap ziet zitten....you my best friend
pi_53533596
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:31 schreef Py het volgende:
Alleen zonde van die keurig uitgelichte rollen pleepapier in t shot
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')