Pas ik even aan.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Snelle OP ! Overigens, Lieke slaapt niet buiten "werktijd" maar juist IN "werktijd"
Hehe. Bij beveiliging moet ik steeds denken aan die ene die bij het etentje van Huub en Lieke voor de deur stondquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
Ruud ik mis toch wat caps van het bliksembezoek van de Blankjes...
zal ik......?
![]()
Als ik VV goed zou willen imiteren, zou ik er wel een stuk of tien spel- en stijlfouten of tien ingooien. Gelukkig hoor je die niet in de voice over (of het moet een aantal heeft oid zijn.)quote:Op donderdag 27 september 2007 22:51 schreef Py het volgende:
Bedoelde niets beledigends. Je immiteerde het goed![]()
Straf niet, maar een voorkeursbehandeling is imho ook weer het andere uiterste.quote:Neuh, waarom zou het ze geweigerd moeten worden? Of verdienen ze straf?
Met keelpijn kun je ook prima een film op de bank kijken. Ik blijf het een vreemde voorkeurspositie vinden.quote:De hooligans Blank zijn snel afgevoerd en the show must go on.
En Amanda heeft keelpijn en moet rusten. Brian, de schat, houdt haar liefdevol gezelschap![]()
Lieke werkt ook het hardst van iedereen daar in de villaquote:Op donderdag 27 september 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Snelle OP ! Overigens, Lieke slaapt niet buiten "werktijd" maar juist IN "werktijd"
Uit het feit dat ze kan slapen, mag je afleiden dat ze het van zich af kan zetten. Ze heeft in het verleden nogal wat getraind in een militaire omgeving en kan kennelijk tegen een stootje. We hebben dat al eerder gezien, Lieke is een stevige meid. Dat beloofd nog wat !quote:Op donderdag 27 september 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
Wel knap dat Lieke kan slapen. Ik zou een adrenaline in me hebben die nog door zou werken tot vrijdagmiddag 14.00 uur.
Ik niet, die was ik wel kwijt geraakt terwijl ik Natas een klap verkocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
Wel knap dat Lieke kan slapen. Ik zou een adrenaline in me hebben die nog door zou werken tot vrijdagmiddag 14.00 uur.
Als het initiatief van de febo kwam dan is het duidelijk voorkeursbehandelingquote:Op donderdag 27 september 2007 23:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik VV goed zou willen imiteren, zou ik er wel een stuk of tien spel- en stijlfouten of tien ingooien. Gelukkig hoor je die niet in de voice over (of het moet een aantal heeft oid zijn.).
[..]
Straf niet, maar een voorkeursbehandeling is imho ook weer het andere uiterste.
[..]
Met keelpijn kun je ook prima een film op de bank kijken. Ik blijf het een vreemde voorkeurspositie vinden.
Jeeeez, wat zij ze snel bij ZIJONLINE met dit nieuws, het lijkt hele gebeuren lijkt wel gescript zo.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Zijonline
Dit had ik nog niet gelezen of was ik weer te selectief?
Ja maar daarnaast heeft ze waarschijnlijk ook Brian naar de laatste plaats verstoten ,et karten vanmiddag.! Carlos zei ook dat ie wou meedoen...? Brian laatste geworden?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
Ah lekker met "advocaat" Matt Hoorn erbijquote:Op donderdag 27 september 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
Bij Talpa Content, de productiemaatschappij die de Gouden Kooi maakt, heeft men na vandaag definitief de buik vol van Natasia. Eerder deze week meldde de diva zich al bij de productie van het programma dat zij van mening was tijdens haar verblijf in de Gouden Kooi in loondienst van Talpa te zijn geweest en daarom nu recht te hebben op een uitkering die haar echter door de gemeente geweigerd zou zijn.
Volgens bronnen rond de miljonairsvilla zou Natasia echter niet betaald zijn voor haar verblijf, maar slechts een vergoeding hebben gehad voor de achterblijvers thuis omdat zij tijdens haar verblijf niet kon werken. Dat zou betekenen dat Natasia zich niet kan melden vor een ww-uitkering. Daarover zou de diva woest zijn!
Of dit iets met de knokpartij van vanvond te maken heeft gehad is echter onduidelijk. Bij Talpa weigert men op dit moment ieder commentaar op het voorval. of de knokpartij op tv zal worden uitgezonden is zeer de vraag. Zeker lijkt wel dat de banden tussen de Gouden Kooi en Natasia en haar gevolg na vandaag definitief tot het verleden behoren!
Zijonline
Dit had ik nog niet gelezen of was ik weer te selectief?
Supergehard door aanwezigheid vanaf dag 1.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Besef je wel dat je vraagt om caps van Natas?![]()
Wel erg stom idd ! Als Natas dat nou gezegd zou hebben..quote:Op donderdag 27 september 2007 23:06 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke en Huub hebben niet veel hoeven te doen om Natasia de villa weer uit te krijgen en haar zus maar roepen dit is mijn villa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |