HOE WEET JIJ DAT IK OOK EEN AFSPRAAK HEB?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:48 schreef Pwny het volgende:
arm jochje raakt met de dag gefrustreerder
ga je nog die masseur oplichten ?
Echt niet, je voelt de frustratie gewoon eruit springen, en andermans frustratie is altijd leuk om te zienquote:Op donderdag 27 september 2007 22:51 schreef Misstique het volgende:
Wat een kut OP.
Danoontje!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:49 schreef jogy het volgende:
*plop*
Dan kun je duidelijk weinig hebben.quote:
Dat je die nog durft in te koppenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kun je duidelijk weinig hebben.
Als je wilt gaan we een keer een wedstrijdje doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan kun je duidelijk weinig hebben.
Het was sterker dan ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:02 schreef Pwny het volgende:
[..]
Dat je die nog durft in te koppen
Verpissen?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je wilt gaan we een keer een wedstrijdje doen.
Hihi, ik had gister danoontjequote:
Dat is wel een blijvertje hè, die sticksquote:
Best wel, ze zijn ook fucking lekker..quote:Op donderdag 27 september 2007 23:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel een blijvertje hè, die sticks.
Mooi, dan zit ik goed.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ja
Oh wacht, dan weet ik nog wel iemand.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:31 schreef rompompom het volgende:
Is dit het topic voor stommerds?
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh wacht, dan weet ik nog wel iemand.
Hoi.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh wacht, dan weet ik nog wel iemand.
Dus kom je bij ons stuiteren!quote:
Want hier zijn in het laatste uur meer dan 5 posts gepost?quote:
Open een pwnd by Pwny topique!quote:
Ambtenaren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Nog 4 uur tot weekend.
Don't we love them allquote:
Nee. Maar ik kan toch tieten van het grote internet af plukken en die posten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:05 schreef Kuukske het volgende:
Heb je tieten dan?
Precies!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:15 schreef Litso het volgende:
kekekeke!!!!1!1aybabtu!1
Jaquote:
ja ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:52 schreef RidderBauknecht het volgende:
Pfrt.
Volgens Danny ging het te ver. Pfrt.quote:
ONZ kunnen ze beter opsplitsen in BAG, KUT en Naam.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:09 schreef RidderBauknecht het volgende:
[..]
Volgens Danny ging het te ver. Pfrt.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:09 schreef RidderBauknecht het volgende:
[..]
Drie uur, dat zou inderdaad onmenselijk zijn!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Don't we love them all. Eigenlijk komt het doordat ik in de ziektewet zit en 55% werk. Anders had ik tot 3 uur gemoeten
.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:09 schreef RidderBauknecht het volgende:
[..]
Er waren [ZWA] tags in [ONZ] voor topics met zwarte humor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Ik heb duidelijk iets gemist. Was het erg belangrijk?
Zeer onvriendelijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef rompompom het volgende:
Drie uur, dat zou inderdaad onmenselijk zijn!
Het weekend zal je geduld lonen.quote:Ik hoop dat ik voor zeven uur thuis ben vanavond..
Ah, bedankt voor de opheldering.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:07 schreef rompompom het volgende:
Er waren [ZWA] tags in [ONZ] voor topics met zwarte humor.
Sinds wanneer bij jij weer blauw?!quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:54 schreef Blight het volgende:
Ik zeg: genoeg gewerkt!
Nu m'n baas nog.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:54 schreef Blight het volgende:
Ik zeg: genoeg gewerkt!
Memory Lane.quote:
Oh wacht, zo'n forum dat tot stand gekomen is omdat er te weinig functies waren om iedereen die crew wou worden moderator te maken. Aha.quote:
Ik heb op Buitenlands Fruit gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh wacht, zo'n forum dat tot stand gekomen is omdat er te weinig functies waren om iedereen die crew wou worden moderator te maken. Aha.
Fuck, welke kant op?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, morgen minstens 3 kwartier extra reistijd. Stomme NS-werkzaamheden.
Tsjaquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:05 schreef Blight het volgende:
Ik heb zin om bier te drinken en te neuken. Het is weekend.
Nee joh, heel zaterdag en zondag ligt het spoor overhoop. In ieder geval tussen Utrecht en Arnhem, en guess waar ik moet zijn?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:58 schreef mcDavid het volgende:
Ohh, alleen 's nachts. Zeg dat dan
Ohja en het zijn prorail werkzaamheden
* Gooit een beetje mazzel naar Litso's hoofdquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:07 schreef Listo het volgende:
Oeh, met een beetje mazzel mag ik eerder weg
Wat heeft listo daar nou weer aan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
* Gooit een beetje mazzel naar Litso's hoofd
Neuh, ik vind het niet lollig. Die gast zal best een dreun mogen verdienen, maar het is gewoon bijzonder dom om recht in eigen hand te nemen. Ik ben ook heel benieuwd hoeveel FOKkers daar een klap aan overhouden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:24 schreef mcDavid het volgende:
Ohja, blauwen hier! Gooi dit topic weer eens open: Vriendelijke masseur - the countdonw!
2 bier.
Wtfquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:24 schreef mcDavid het volgende:
Ohja, blauwen hier! Gooi dit topic weer eens open: Vriendelijke masseur - the countdonw!
2 bier.
Over de PM is al kortgesloten dat het niet de intentie is die gast te meppen. Maargoed, Dirkh kan het topic natuurlijk zelf niet meer open gooien ivm zijn imago hehquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het niet lollig. Die gast zal best een dreun mogen verdienen, maar het is gewoon bijzonder dom om recht in eigen hand te nemen. Ik ben ook heel benieuwd hoeveel FOKkers daar een klap aan overhouden.
En wat is de intentie dan wel precies? Wat gebeurt er als die dude er achter komt dat hij in een hoax is gelopen? Denk je dat hij z'n schouders ophaalt en wegloopt? Naïef, dat is het.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Over de PM is al kortgesloten dat het niet de intentie is die gast te meppen. Maargoed, Dirkh kan het topic natuurlijk zelf niet meer open gooien ivm zijn imago heh
Misschien moettie huilen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wat is de intentie dan wel precies? Wat gebeurt er als die dude er achter komt dat hij in een hoax is gelopen? Denk je dat hij z'n schouders ophaalt en wegloopt? Naïef, dat is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |