abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53528625
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Neem er maar eentje:

[afbeelding]

Je zou het bijna doen.Maar wat een miskleun weer van de redactie om dat wijf uit te nodigen.We lopen hier al dagen te schreeuwen dat gaat mis.En ja hoor het haalt zelfs weer de krant en dat wilde Fons toch niet meer.Hadden ze maar naar de streamers moeten luisteren.Ik ga denk maar een spelletje doen
pi_53528661
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:43 schreef cindy10 het volgende:

[..]

snap echt niet wat haar bezoek aan de kooi heeft opgeleverd,behalve wat onrust,gedoe met advocaten...en het wederom showen van haar aso houding tegen alles en iedereen?
is die redactie daar nou zo gloeiend dommmmm,of zijn ze zo dom om een bokita binnen te halen die tenslotte dreigt alle geheimen van de goudenkooi in een boek te bundelen??
of het zijn vrekken die natasia nog willen uitmelken tot het einde van dr contractje,of ze zijn te dom om ook enig inzicht te hebben en haar te vermijden!
Als ze nou morgen in de media voorgoed wordt afgebrandt, dan is het niet voor niks geweest.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 21:46:16 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_53528671
Laatste bericht van VV over het bezoek van de heksen en daarna geen woord meer.

18:46 - Herrie in de keuken!

Vlam in de pan is de enige juiste bewoording voor de komst van Natasia en haar zus Astrid. De zussen gaan direct de keuken om een lekkere maaltijd voor de Miljonairs te bereiden. Al lijkt het gebrul van Natasia genetisch bepaald te zijn, Astrid heeft namelijk een flink staaltje gebrul aan het adres van de Oldenzaler afgeleverd. Maak je borst maar nat Huub…
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53528674
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Neem er maar eentje:

[afbeelding]

Zelf uitgevonden
pi_53528745
B&A kijken niet erg gelukkig
  donderdag 27 september 2007 @ 21:49:34 #206
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53528762
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:43 schreef cindy10 het volgende:

[..]

snap echt niet wat haar bezoek aan de kooi heeft opgeleverd,behalve wat onrust,gedoe met advocaten...en het wederom showen van haar aso houding tegen alles en iedereen?
is die redactie daar nou zo gloeiend dommmmm,of zijn ze zo dom om een bokita binnen te halen die tenslotte dreigt alle geheimen van de goudenkooi in een boek te bundelen??
of het zijn vrekken die natasia nog willen uitmelken tot het einde van dr contractje,of ze zijn te dom om ook enig inzicht te hebben en haar te vermijden!
Ik vind het al met al vrij positief.... Natasia komt waarschijnlijk nooit meer terug als gast.... Prima toch.... Al met al ben ik slechts een half uurtje lastig gevallen door de streams waarop ze te zien was. Keurig netjes afgevoerd. Top!
Op donderdag 27 september 2007 21:46 schreef coldstar het volgende:

[..]

Zelf uitgevonden
Hoebedoelu
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_53528784
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Laatste bericht van VV over het bezoek van de heksen en daarna geen woord meer.

18:46 - Herrie in de keuken!

Vlam in de pan is de enige juiste bewoording voor de komst van Natasia en haar zus Astrid. De zussen gaan direct de keuken om een lekkere maaltijd voor de Miljonairs te bereiden. Al lijkt het gebrul van Natasia genetisch bepaald te zijn, Astrid heeft namelijk een flink staaltje gebrul aan het adres van de Oldenzaler afgeleverd. Maak je borst maar nat Huub…
Pfff lafbekken daar.Ja Huub kon zijn borst goed nat maken.Zijn vriendin werd gewoon mishandeld door die asociale lui.En ook eigelijk weer flink genaaid door de febo.
pi_53528819
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Hoebedoelu
Of je een XTC lab thuis hebt staan...
pi_53528834
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Of je een XTC lab thuis hebt staan...
  donderdag 27 september 2007 @ 21:52:27 #211
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53528861
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Je zou het bijna doen.Maar wat een miskleun weer van de redactie om dat wijf uit te nodigen.We lopen hier al dagen te schreeuwen dat gaat mis.En ja hoor het haalt zelfs weer de krant en dat wilde Fons toch niet meer.Hadden ze maar naar de streamers moeten luisteren.Ik ga denk maar een spelletje doen
IDD maar ze is nu wel afgevoerd, wat ze gewoon al eerder verdiende, en heeft geen schade aangericht aan Huub en Lieke.... eerder het omgekeerde.
sterker nog,ik ga ervandoor hier....
snap geen fuck van het hele gedoe met die natasia...ook snap ik niet dat niemand van de bewoners haar ongeschonden dat huis heeft laten verlaten!
in mijn ogen word het steeds nepper en nepper!
laten we eerlijk zijn,als je met zn allen in een huis zit en sommige misdragen zich op de manier van bv natasia of een jaap...??
nou sorry maar dan kan je ellenlang geduld hebben....maar op een gegeven moment ram je iemand voor zn kop!
neem bv natasia met haar onuitstaanbare gewoonte midden in iemand zn gezicht te schreeuwen,krijsen ,etcc,dingen 40 keer herhalen in verschillende toonhoogtes, ook mensen nog achterna lopen en alsnog neus aan neus te krijsen!
bij elk normaal persoon had ze allang een ram voor dr rotkop gehad!
zo is het met alle bewoners van die zogenaamde kooi...sommige kunnen zogenaamd elkaars bloed wel zuipen,maar puntje bij paaltje is het plots achhh lievie,baby,poepie doepie!
drm betaal ik niet voor de streams,tis volgens mij 1 grote nepzooi!
pi_53528921
Gisteren zat ik hier nog verliefd te denken aan Syl, en nu is ze er gewoon weer!
pi_53528940
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:52 schreef akveor het volgende:

[..]

IDD maar ze is nu wel afgevoerd, wat ze gewoon al eerder verdiende, en heeft geen schade aangericht aan Huub en Lieke.... eerder het omgekeerde.
Denk toch dat dit voor Lieke weer een aardige knauw is.Zou me ook kapot schrikken als ik zo op me hoofd werd bekogeld en daarna nog gehoekt werd.
pi_53528955
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:46 schreef coldstar het volgende:

[..]

Zelf uitgevonden
Nee coldstar, ff zonder flauwekul, deze heb ik eens in een ver verleden gezien op Fok! of Vol en ik vond hem leuk genoeg om nog eens te gebruiken.
  donderdag 27 september 2007 @ 21:55:44 #217
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53528962
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Gisteren zat ik hier nog verliefd te denken aan Syl, en nu is ze er gewoon weer!
Poten af... ze is van mij....
Op donderdag 27 september 2007 21:53 schreef cindy10 het volgende:
snap geen fuck van het hele gedoe met die natasia...ook snap ik niet dat niemand van de bewoners haar ongeschonden dat huis heeft laten verlaten!
laten we eerlijk zijn,als je met zn allen in een huis zit en sommige misdragen zich op de manier van bv natasia of een jaap...??
nou sorry maar dan kan je ellenlang geduld hebben....maar op een gegeven moment ram je iemand voor zn kop!
neem bv natasia met haar onuitstaanbare gewoonte midden in iemand zn gezicht te schreeuwen,krijsen ,etcc,dingen 40 keer herhalen in verschillende toonhoogtes, ook mensen nog achterna lopen en alsnog neus aan neus te krijsen!
zo is het met alle bewoners van die zogenaamde kooi...sommige kunnen zogenaamd elkaars bloed wel zuipen,maar puntje bij paaltje is het plots achhh lievie,baby,poepie doepie!
Zo gaat het al een jaar
pi_53528972
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:55 schreef akveor het volgende:

[..]

donderdag 27 september 2007 @ 21:56:49 #220
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53528995
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:54 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Denk toch dat dit voor Lieke weer een aardige knauw is.Zou me ook kapot schrikken als ik zo op me hoofd werd bekogeld en daarna nog gehoekt werd.
Ach ze mocht immers een film uitkiezen.....
Op donderdag 27 september 2007 21:53 schreef cindy10 het volgende:
Ik krijg ook steeds meer twijfels.Had dit echt niet gepikt als ik Huub en Lieke was.Het is nu toch genoeg geweest zou je denken.Had gewoon alles over de streams gegooid.
pi_53529029
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:55 schreef akveor het volgende:

[..]

Wie heeft daar eens een liedje over gemaakt? Doe Maar?
pi_53529031
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:56 schreef akveor het volgende:

[..]

Ach ze mocht immers een film uitkiezen.....
Ja dat is top
pi_53529038
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Hoebedoelu
net zo as ik ut zegggggggggg
pi_53529056
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:58 schreef coldstar het volgende:

[..]

net zo as ik ut zegggggggggg