Ik zal een sms'je voor haar sturen...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Ik wil toch een goed woordje voor Nadia doen want ik vond dat zij vanavond als enige echt medeleven toonde. Niet eens gericht naar Lieke maar ze zei het wel, ook tegen Jaap en Dennis.
Jaap trouwens ook wel want die was ook echt geschrokken.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is het vertrek wat ze maanden terugverdiende. Oneervol afgevoerd en bij de vuilnis gezet. En zo hoort het na al die misdragingen.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is het vertrek wat ze maanden terugverdiende. Oneervol afgevoerd en bij de vuilnis gezet. En zo hoort het na al die misdragingen.
Te laat maar wel oneervol, een douceurtje na de vertoning van vanavond.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Zolang zij haat blijft aanwakkeren en stoken kan ze wat mij betreft doodvallen... Ze heeft teveel gezichten.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Ik wil toch een goed woordje voor Nadia doen want ik vond dat zij vanavond als enige echt medeleven toonde. Niet eens gericht naar Lieke maar ze zei het wel, ook tegen Jaap en Dennis.
Jaap trouwens ook wel want die was ook echt geschrokken.
Nou nou, niet gelijk zo overdrijven.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zal een sms'je voor haar sturen...![]()
valt mij trouwens op dat Huub ontzettend mager is..zijn moeder had het er ook al over..quote:
Syl is op een andere manier vermoeiend.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Wel een verschil zo Lieke en Syl.....
Syl is echt.
Was daar sprake van dan? Ik hoor het nu voor het eerst.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:22 schreef Dreamboy het volgende:
Huub tegen Lieke. we gaan iets met z'n 3en doen als ik die 8 uur krijg.
Huub,Syl en Eric.
Brian mag toch ook iemand mee vanuit de villa of gaat dat nou niet door?
Nee hoor Brain mag niemand mee , dus Manny blijft ook gewoon thuis!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:22 schreef Dreamboy het volgende:
Huub tegen Lieke. we gaan iets met z'n 3en doen als ik die 8 uur krijg.
Huub,Syl en Eric.
Brian mag toch ook iemand mee vanuit de villa of gaat dat nou niet door?
zag dr op tv,en gelijk braken bij mij de galbulten los....quote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze aardig aan het schreeuwen is geweest tijdens de streamlockquote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Net als gisteren kan Amanda alleen nog maar piepen. Ach gut.
Ik kon echt uren kijken als ze weer eens bezig was met sieraden maken of als ze kaarten ging leggenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Syl is op een andere manier vermoeiend.![]()
Contrast tussen Lieke en Sylvia is nu zo duidelijk....... Waar Lieke op alle slakken zout tegt wordt het bij Syl afgedaan met een kwnkslag en klaar....quote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Wel een verschil zo Lieke en Syl.....
Syl is echt.
Nee ze is echt, heeft een oude ziel, leeft vanuit haar buik, is goed met tarot kaarten, woont al jaren in Spanje maar spreekt nauwelijks Spaans, danst (alleen in Barcelona) boven op de bar, heeft het vaak over varen en kan heel goed spannende verhalen vertellenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Syl is op een andere manier vermoeiend.![]()
Ik vind het wel lekker rustig en St.Brian kan zijn kunsten weer vertonen. Hij is zooooooooooo lief voor zijn doeschie en mag samen met haar beneden de film kijken.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Net als gisteren kan Amanda alleen nog maar piepen. Ach gut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |