Mijn werk verhindert mij om 24/7 alles te volgen, maar ik heb veel gezien, overdag, 's nachts en ik denk te weten hoe iedereen in elkaar steekt. Bovendien kan een forum-user als ik ontzettend veel informatie halen uit posts van de mede-users die standby zijn op tijden die voor mij onmogelijk zijn. Daarom vind ik het een beetje kletskoek als gezegd wordt dat je niet weet wat er speelt als je er niet in zit. Streamers zien vaak genoeg meer als de bewoners (die geen streams hebben) en kunnen vaak filmpjes "terugkijken".quote:Op donderdag 27 september 2007 22:03 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Maar snappen en begrijpen zul je pas als je echt 24 uur per dag met dezelfde mensen zit. Je zult ook de goede kanten zien, ook al wil je dat niet. En steeds boos zijn trekt niemand. Daarbij.. als je iemand een ram geeft verlies je het spel en sta je buiten.
Dat Huub en Lieke deze dames in no time over de pis hebben is toch een hele prestatie en wel een applausje waardquote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef ricofromrio het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44600&sess=794
je moet is naar dit filmpje kijken en dan alleen op Dennix letten
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn werk verhindert mij om 24/7 alles te volgen, maar ik heb veel gezien, overdag, 's nachts en ik denk te weten hoe iedereen in elkaar steekt. Bovendien kan een forum-user als ik ontzettend veel informatie halen uit posts van de mede-users die standby zijn op tijden die voor mij onmogelijk zijn. Daarom vind ik het een beetje kletskoek als gezegd wordt dat je niet weet wat er speelt als je er niet in zit. Streamers zien vaak genoeg meer als de bewoners (die geen streams hebben) en kunnen vaak filmpjes "terugkijken".
Je kunt beter op die bemoeienissen van Jaap letten.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:12 schreef ricofromrio het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=44600&sess=794
je moet is naar dit filmpje kijken en dan alleen op Dennix letten
Amanda heeft nog steeds geen stem en wordt met de minuut kinderlijker.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
Ze kijken naar perfect stranger..... 5.3 bij IMDB.... A&B genieten....
Dat moeten we nog maar afwachten. Lieke heeft het zwaar te verduren gehad de laatste tijd.. ik hoop maar niet dat de aktie van Natasia 'de druppel' is geweestquote:Op donderdag 27 september 2007 21:52 schreef akveor het volgende:
[..]
IDD maar ze is nu wel afgevoerd, wat ze gewoon al eerder verdiende, en heeft geen schade aangericht aan Huub en Lieke.... eerder het omgekeerde.
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:26 schreef akveor het volgende:
Kan iemand Lieke even een klap in d'r gezicht geven...? Ze ligt alweer te slapen...
Ja doeiiii dan word je er hier ook zo uitgezetquote:Op donderdag 27 september 2007 22:26 schreef akveor het volgende:
Kan iemand Lieke even een klap in d'r gezicht geven...? Ze ligt alweer te slapen...
hoezoquote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:
Amanda zit toch na te denken over de woorden van Sylvia
Valt me van je tegen, jij bent toch niet voor geweld?quote:
ehm ja...ik durf het bijna niet te zeggen!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:35 schreef pullup het volgende:
Hallo![]()
Ik heb toch niets gemist hoop ik
Waar is Natasia![]()
Sylvia![]()
![]()
Natasja en haar gezellige zus zijn afgevoerd nav verschillende incidenten, lees even terug en je weet alles.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:35 schreef pullup het volgende:
Hallo![]()
Ik heb toch niets gemist hoop ik
Waar is Natasia![]()
Sylvia![]()
![]()
Dat zou dan de eerste cos-lock opleverenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja doeiiii dan word je er hier ook zo uitgezet![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja en haar gezellige zus zijn afgevoerd na verschillende incidenten, lees even terug en je weet alles.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:40 schreef Copycat het volgende:
Bah. Misselijkmakend dat dit incident (...) blijkbaar weer met de mantel der lowlife liefde moet worden bedekt. En dat Amanda en Brian als bonus lekker zielig op bed mogen gaan liggen.
Ik hoor het commentaar alweer in de uitzending: "Na het gezellige bezoek van hun oude vriendin Natasia gaan Amanda en Brian lekker knus in bed televisie kijken. Het valt ze emotioneel zwaar dat ze nu alweer afscheid moeten nemen van de warme diva met het grote hart."
Dan heeft de villa gewonnen, bedoel je.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:41 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Als die villa er pas na 2 jaar uitgaat en het programma stopt eind van het jaar.
Dan houden we dus een villa over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |