Hij is een knor, daar doen ze niet aanquote:Op donderdag 27 september 2007 20:19 schreef hugecooll het volgende:
Dan ga je toch gewoon mee naar de kroeg?
Corpsballen gaan niet naar de kroeg maar naar "De Zaak"quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Het enige wat ik van hem hoor is 'sorry, kan er vanavond niet bij zijn, ik MOET naar de kroeg'
oh mijn godquote:
gast, jij weet duidelijk niet hoe een vereniging in elkaar zit.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef Qasi het volgende:
Studentenhuizen![]()
Je vrienden 'kopen' bij studentenverenigingen![]()
Verkracht bedoel je.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:13 schreef GlazenKaak het volgende:
Ben eerstejaars aan de uni, een meisje uit mijn werkgroep heeft de eerste vier weken gemist omdat ze ontgroend werd![]()
Klopt, eigenlijk zou iedere student een autistisch werkpaard moeten worden en nooit de kamer uitkomen, zoals jij.quote:Op zaterdag 29 september 2007 06:30 schreef honderdtwintig het volgende:
Zolang studenten tijd hebben om naar de kroeg te gaan studeren ze niet hard genoeg.
Corpsballen![]()
quote:
hey hond, kappen met tijdverspilling en aan de studie, ga naar je kamer!quote:Op zaterdag 29 september 2007 06:30 schreef honderdtwintig het volgende:
Zolang studenten tijd hebben om naar de kroeg te gaan studeren ze niet hard genoeg.
Corpsballen![]()
Nach Auschwitz.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wtf moet dat voorstellen ?
die gasten die vooraan staan bij de bar worden in de kont geneukt door die gasten erachter.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vooral die met die rode kop krijgt een huge 13" cock rechtstreeks in zijn anus gepropt !quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
die gasten die vooraan staan bij de bar worden in de kont geneukt door die gasten erachter.
dus hij nuecqte nu zelf feuten/nullen in den aarsch, iets om trots op te zijn hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:35 schreef RickoKun het volgende:
Mijn neef is volgens mij net klaar met het ontgroenen van die feuten, lekker afzeiken enzo
Echt zielig als je daar aan mee doet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:35 schreef RickoKun het volgende:
Mijn neef is volgens mij net klaar met het ontgroenen van die feuten, lekker afzeiken enzo
Suppertersrellen in Rusland.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat verschilt per vereniging. In Amsterdam heet het bijvoorbeeld "De Toko".quote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Corpsballen gaan niet naar de kroeg maar naar "De Zaak"
In zo'n topic pochen met je verenigingquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:09 schreef ThaKiller het volgende:
Studentenverengingen![]()
A.S.V Dizkartes![]()
![]()
![]()
Corps![]()
![]()
Dat klinkt 'n beetje sneu. Jij bent fan en hij moet je niet, zo klinkt het. Neem dan 'n ander in huis of ga zelf weg/bij het corps.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Neem je een nieuwe supersociale toffe huisgenoot aan.. gaat-ie bij het corps.. Zie of hoor die gast praktisch nooit.
Het enige wat ik van hem hoor is 'sorry, kan er vanavond niet bij zijn, ik MOET naar de kroeg'
Grrrr heb je geen flikker aan.
Klacht:
Huisgenoten die met een studentenveniging trouwen..![]()
Kan me niet voorstellen dat hij 'sorry' zegt..quote:Op donderdag 27 september 2007 20:18 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Neem je een nieuwe supersociale toffe huisgenoot aan.. gaat-ie bij het corps.. Zie of hoor die gast praktisch nooit.
Grrrr heb je geen flikker aan.
Klacht:
Huisgenoten die met een studentenveniging trouwen..![]()
Valt nog alles mee zullen we maar zeggen hequote:Op zaterdag 29 september 2007 22:21 schreef Principessa het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij 'sorry' zegt..![]()
En dan ook nog met Dizkartes, de studentenvereniging voor nerdsquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In zo'n topic pochen met je vereniging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |