Bij Zwolle-Noord staat er regelmatig een camera. Redelijk opzichtig dus als je je ogen goed open houdt is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:49 schreef Schlumberger het volgende:
Nog even over die maximumsnelheden:
Ik wil best 100 rijden als de spitsstrook is, maar 80 over de A28 gaat me net wat te ver. Weet iemand of op dat stukje wel eens gecontroleerd wordt? Ik kom er al jaren regelmatig langs en heb er nog nooit een flitser gezien, eigenlijk...
Nee hoor. Het is alweer een tijdje verplicht om aan het einde van een invoegstrook te stoppen als je er niet tussen komt. Niet kunnen invoegen is geen nood waarvoor die strook bedoeld is zoals pechgevallen of nooddiensten die eroverheen moeten kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:05 schreef eNaSnI het volgende:
Terwijl die strook nu juist bedoelt is om te vluchten (vluchtstrook) als de situatie het niet toelaat om direct in te voegen! Het is veiliger even de vluchtstrook te gebruiken (die je vaak redelijk kunt overzien) dan je auto er zomaar tussen te kwakken!!
Persoonlijk zou ik ook gewoon doorrijden over die vluchtstook om er toch tussen te komen maar goed.quote:Bij het invoegen ligt de zaak anders. Verscheidene organisaties adviseren automobilisten van de vluchtstrook gebruik te maken als het invoegen vanaf de invoegstrook niet lukt. Hoewel voor dat advies begrip bestaat, wordt aan deze praktijk toch een einde gemaakt.
Precies.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:00 schreef __________ het volgende:
Persoonlijk zou ik ook gewoon doorrijden over die vluchtstook om er toch tussen te komen maar goed.
Dat je niet ziet, betekent niet dat ze er niet zijnquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:49 schreef Schlumberger het volgende:
Nog even over die maximumsnelheden:
Ik wil best 100 rijden als de spitsstrook is, maar 80 over de A28 gaat me net wat te ver. Weet iemand of op dat stukje wel eens gecontroleerd wordt? Ik kom er al jaren regelmatig langs en heb er nog nooit een flitser gezien, eigenlijk...
* eNaSnI mee eens isquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:28 schreef NoBody122 het volgende:
Jammer genoeg ontbreekt dat verstand bij veel verkeersdeelnemers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |