Indien die laatste wat 102% niet gebeurd kan het wel eens de vetste match van een ppv worden, alleen gaat al niet werken door die punjabi ding die erboven hangt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:53 schreef Brownietje het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ja dat weet ik. En aangezien een heel vs. heel niet werkt volgens de WWE doen ze dat vrijwel zeker niet. Dan hoop ik inderdaad op een y2j vs kennedy vs orton. of een open challenge. of een gauntlet. of een HIAC met alle superstars![]()
Dan heeft de Punjabi Prison Match geen zin meer, helaasquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:59 schreef Brownietje het volgende:
dan een Punjabi dinges met alle superstars, als dat ding er toch hangt. Laat me dromen
Of zoals ik bij TNA volgens mij zag, een match ala royal rumble maar de laatste 4 blijven over en dan fatal fourway
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Cena, Jericho, WWE futureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]face turn van iemand.. kweet het ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:According to the Wrestling Observer Newsletter, Shawn Michaels has been telling Triple H that he is on the fence about returning and really doesn't know how much wrestling he wants to do. He said his family is his top priority, his knees are in bad shape, and is devoting more of his time to religion, which is his passion right now.
Triple H has been trying to convince Michaels to return to television, even though he isn't ready to wrestle, due to a lack of depth on the roster. HBK hasn't opted for it.
It appears a key issue in the possible return of Shawn Michaels to WWE will be if he can secure a reduced travel schedule.
Wel spannend hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:38 schreef Tazmaniac het volgende:
dan haal je SD! helemaal leeg!!
kunnen beter een losers leaves raw match maken en dan iemand (terug) naar SD! sturen..
maja dan los je het tile probleem nog niet op..
Ron Simmons tegen Hacksaw met Sgt. Slaughter als special guesst ref.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wel spannend hoor
Ben benieuwd ookal verwacht ik er helemaal niets van, geen HBK, geen Y2J, maar opeens komt Ron Simmons naar buiten ofzo
Dat gaat gewoon niet werken. Kan gewoon niet meer nu. Met alle PPV's en de 2 shows waar die titels opzitten. Nee, gaat echt niet gebeuren. Zou het ook niet leuk vinden. Dan krijgen mensen dus NOG minder kans. En als Cena dan terug is en weer champ wordt kijken we weer 10 jaar naar dezelfde en dan nog enige champ (op ECW na) ook nog eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:57 schreef Cubeforce het volgende:
Title Unification?
Nu lijkt het 't "ideale" moment te zijn..
Spoilers gebruiken hé mensen, ik wil dat nooit lezenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:19 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik gok dat ze vanavond bij Smackdown een #1 contender match hebben. Of iig wel meer licht op gaan schijnen van wat er gaat gebeuren, dan zullen we wel weer spoilers op wwe.com gaan lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:24 schreef Tazmaniac het volgende:
RAWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Wat was dat gezeik danquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:35 schreef kidkash19 het volgende:
wauw....wat is dit slecht voor de business en de titel zeg, zoveel tijd in de run van Cena geinvesteerd maar zonder payoff. Nu zie ik het gebeuren dat je HHH-Umaga-Orton krijgt waar Orton de titel wint....daar zit ik op te wachten. Dan had ik liever Cena die zn wedstrijd doet en verliest dat betekend veel meer dan wat er nu is gebeurt.
Niemand van het "gewone"publiek zal snappen wat er gebeurt is behalve als ze er een mooie angle van maken. Als HHH de titel wint gaan we van het zelfde gezeik uit 2005 terug naar hetzelfde gezeik uit 2002...dat is pas vooruitgang.
Cena zijn interviewsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:39 schreef kidkash19 het volgende:
ow hetzelfde gezeik als met Cena (volgens sommige maar Cena zn run was lang niet zo erg als HHH zn meerdere runs)....dat HHH altijd won en iedereen squashte en altijd maar de zendtijd van Raw innam en slechte interviews gaf. De enige waar die een beetje effort bij gaf (en de laatste tot nu toe) is Batista
Balls vs Ortonquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:47 schreef Cubeforce het volgende:
Ah Vince gaat iets aankondigen op ECW morgen! Hopelijk een mooie main event voor NM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach over een maand of 6 zijn we wel weer in voor een HUGE return....die pop word ongelofelijk denk ik zo.
Viel het trouwens niet op dat Kennedy (MR Bad Luck) er wat kleiner uitzag dan vorige maand? Ook Umaga leek me wat kleiner
[ Bericht 16% gewijzigd door kidkash19 op 03-10-2007 08:40:21 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef kidkash19 het volgende:Klopt viel mij ook al op, trainen ze niet met de WWE mee in een soort van programma maar mogen ze in hun schorsing misschien daar niet trainen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach over een maand of 6 zijn we wel weer in voor een HUGE return....die pop word ongelofelijk denk ik zo.
Viel het trouwens niet op dat Kennedy (MR Bad Luck) er wat kleiner uitzag dan vorige maand? Ook Umaga leek me wat kleiner.....Kennedy
Dat kan ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:08 schreef kidkash19 het volgende:
hahahhaa nee ik denk dat ze hun "supplementen" niet meer nemen
Echt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
gaat cena nu een film maken of is die blessure echt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:01 schreef BigFire het volgende:
die Survivor Series poster
Wou hem net postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het einde van ECW trouwens
.....Kennedy
quote:The opportunity to lay claim to the WWE Championship could even draw out Superstars not currently active on the WWE roster. Could we see the return of Superstars who have been sidelined with injury or familiar faces who haven’t been seen in WWE for quite some time?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |