SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Elijah was er niet omdat die naar de verkeerde Springfield was gereden![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Brownietje op 12-10-2007 00:45:11 ]
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:38 schreef Brownietje het volgende:
En Elijah was er niet omdat die naar de verkeerde Springfield was gereden![]()
Dat was ik en ik baal hier ook best erg van, als je de verhalen las van hem leek het alsof hij zn leven had verbetert maar het mocht niet zo zijnquote:En wie nam het hier een paar weken geleden nog op voor hem? Hij zal wel iets stoms hebben gedaan, zo ongelovelijk jammer, dag hele hart -storyline
quote:Batista claims that The Great Khali has had his last title opportunity (story). Do agree with his decision?
Yes. Khali should not get any more opportunities. 48.63 % 114644 Votes
No. Give him another rematch. 51.36 % 121095 Votes
Total Votes: 235739
Ik heb het idee dat heel CS door WWE zelf in de hand wordt gehouden.. sowieso al met de keuze mogelijkheden die we krijgen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:37 schreef Wes_FR het volgende:
Dom figuur is het ook.
En loopt WWE.com weer eens met de poll te kloten?Can you believe it:
[..]
ja datis wat ik zeg, maar ik bedoel ook van: stel een grote website zet een actie op touw om op Hardy te stemmen ipv Orton.. WWE wil duidelijk dat Orton gekozen wordt.. dus ik denk dat ze de stemmen dan beinvloeden als het Hardy dreigt te worden.. of denken jullie niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:00 schreef kidkash19 het volgende:
Tuurlijk "sturen" ze de keuzemogelijkheden dat is toch wel duidelijk...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:22 schreef roepdeman het volgende:
:$ wat is CS?? Company Site? maar goed ik vertrouw absoluut niet in die polls, ook niet die voor Taboo Tuesday/Cyber Sunday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:23 schreef Wes_FR het volgende:
![]()
En ik denk ook zeker wel dat WWE die polls beïnvloed, want die matches moeten natuurlijk ook van tevoren nog "doorgenomen worden". Denk niet dat ze zo'n match goed kunnen plannen in tien minuten, ter plekke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was geloof ik een 3 mans team, dus misschien komt hij nogquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef Brownietje het volgende:
wtf ik dacht dat het burchill zou zijn, maar hij is het dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |