SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tekort aan écht grote namen denk ik dat ook wel een reden is, maja wie wil er vrijwillg naar ECW van de top superstars?
Op wie hebben jullie trouwens gestemd?
Ik ben voor Big Daddy V gegaan, puur om het feit dat ik Punk eerder tegen hem zie verliezen dan tegen Morisson.. DQ van BDV gaat geen 2e keer gebeuren.. dat zou wel erg lomp zijn dus ik zie geen reden om Punk de title te laten houden als hij op CS tegenover V komt te staan!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Hij hoeft niks natuurlijk. Maar dat maakt alles wel wat leuker. Ik denk trouwens meer dat het publiek trekken voor de WWE te breed ligt en als enige echte super baby faces heb je Cena en Rey. Cena is nu weg en Raw heeft geen super babyface meer. Triple H is al zo vaak heel geweest en van een heel ander niveau face dan wat Cena was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:22 schreef kidkash19 het volgende:
Waarom zou Vince risico moeten nemen? Zolang hij winst maakt en publiek genoeg trekt (wat met de Ratings van maandag misschien een puntje wordt) zal hij echt geen onnodige risicos nemen. He's the only show in town.....pas als er iemand opstaat zoals WCW toen zal hij weer ECHT risicos nemen, of de winst moet zover dalen dat het gevaarlijk wordt maar de WWE heeft nu zoveel projecten dat ik dat echt niet zie gebeuren hoor
Dat bedoel ik ook. Grootste inbrengsten van Vince zijn vooral de merch van Cena. Zei Orton vorig jaar ook een keer dacht ik dat Cena enorm veel geld binnen brengt met shirts, polsbandjes en de spinning bullshitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef kidkash19 het volgende:
Kindjes zijn de fans van morgen, vergeet dat niet. Kindjes brengen ook het geld in het laadje via Merchandise enz.
Mwah, geloof ik niet. Mensen gingen ook niet ineens stoppen met kijken naar WWF toen Hogan vertrok, en dat fenomeen was natuurlijk tientallen maal groter.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maar de fans van morgen weet ik niet. Als de ratings echt zo laag waren (kan nog fout zijn, is al vaker gebeurd laatste tijd, en natuurlijk football wat het toch wel erg goed deed met een hele punt meer terwijl Raw een hele punt minder had) en als de reden daarvan Cena is (ook al was hij er wel). Dan gaan ze ook niet meer kijken als Cena zou stoppen.
quote:Kansas City - Kansas City arena / Kemper Arena - There is said to be sightings, sounds, and lights flickering on and off in the arena late at night from a former WWF wrestler named Owen Hart who died by falling 50 feet to his death from the ceiling of the arena . There are also sightings of him still in his Owen Hart suit at the top of the arena looking down with the cable hooked up to him
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:06 schreef Wes_FR het volgende:
Het is maar wat je gelooft (ik niet), maar toch hou je een raar gevoel over bij verhalen als deze.
[..]
Nou...die heeft ie zelf wel gecreeerd denk ikquote:Straks krijgen we nog horror verhalen over Benoit
Nou, hoera!quote:We're told that WWE is going to try to do a Jackass angle at the Royal Rumble in January. They tried it at SmmerSlam and then got fed up with Steve-O and axed it. Well, why not try it again huh?
24wrestling.com
Main event ook? Dan hou jij zeker niet van goed worstelenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:51 schreef Wessiej het volgende:
;'), ach mij maakt het niet uit, als het leuk is om naar te kijken, niet zoals de ECW van deze week, wat een kut show was dat.
Die was goed, dat zijn ook de enige die kunnen worstelen en een showtje neerzetten, rest was gewoon kut.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Main event ook? Dan hou jij zeker niet van goed worstelen
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:25 schreef Brownietje het volgende:
Burke er ook nog bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |