Zeg ik wil niet veel zeggen hoor, maar hier in het Noorden is al een Clinicquote:Op donderdag 27 september 2007 21:06 schreef LadyS het volgende:
Doe maar voorstellen qua datum!
Ik weet niet of Zandvoort uberhaupt een goede locatie is? En mijn woonkamer is niet erg groot, hoor
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:18 schreef LadyS het volgende:
djiez, daarom deed mijn brief zonder postcode er toen zo lang overwas 3 straten verderop, maar duurde 3 weken
Volgend keer opletten dat ie op tijd gevoerd wordt danquote:Op donderdag 27 september 2007 22:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik had de postmamoet nog niet gevoerd... daarom een beetje lui.
![]()
Ik ben clinic medewerker op de 18e nov in Meppel. Als jij een andere datum doetquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:44 schreef LadyS het volgende:
[..]
Volgend keer opletten dat ie op tijd gevoerd wordt dan![]()
Kom je ook naar de meet in deze Zandvoort?
Ok, keuze genoeg indd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:27 schreef buzzer het volgende:
We kunnen naar het Duin, Duinrust, Westerhout, Wijk aan Zee, Alexanderplantsoen (kinderboerderij)
Jemig, bestaat dat nog steeds?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:27 schreef buzzer het volgende:
We kunnen naar het Duin, Duinrust, Westerhout, Wijk aan Zee, Alexanderplantsoen (kinderboerderij)
quote:
ja hoor nog steedsquote:
Wat mij betreft prima.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:19 schreef buzzer het volgende:
Mij ook niet, zullen we het op zondag 5 november zetten?
Lokatie: Beverwijk
Mwa, als je me een expert wil noemen....quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:11 schreef sanger het volgende:
Zijn er onder de experts ook die ervaring hebben met sportfotografie?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:56 schreef ralpje het volgende:
[..]
Mwa, als je me een expert wil noemen....
Als het goed is zit ik de avond ervoor in de kinheimhal, afhankelijk van werk enzo
bij de handbal?quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:56 schreef ralpje het volgende:
[..]
Mwa, als je me een expert wil noemen....
Als het goed is zit ik de avond ervoor in de kinheimhal, afhankelijk van werk enzo
Dat lijkt me ook veel belangrijkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 08:51 schreef sanger het volgende:
Ik ben bang dat ik ook niet kan. Het is de eerste dag dat mijn vriendin thuis is uit het ziekenhuis, en ik maak me niet zo populair als ik niet thuis ben vermoed ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |