Maar haar ontstellende onwetendheid over bont was daarentegen weer totaal uit de mode.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben het er helemaal mee eens behalve
''milieubewustzijn'' dat is een modewoord

Als ze danzkij haar domheid wint, dan is dat alleen omdat iedereen haar ontziet vanwége haar domheid. Je beschrijft haar trouwens zeer accuraat.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
voor een iq-test kun je niet zakken. Net als voor een zwangerschapstest. Lijkt me dat Amanda best wel eens slaagt voor een testen dat geeft zelfvertrouwen. (wel funest voor je haar)
Ze kan zich eigenlijk niet handhaven. Ze kan niet koken, ze kan niet wassen, ze kan zichzelf niet verzorgen, laat staan de dieren (honden en paarden). Ze kan niet discussieren, ze kan geen plannen maken, ze kan zich niet netjes voorstellen (ze kan zich sowieso weinig voorstellen), ze kan niet rekenen, schrijven en van grammatica en 'vocabulaire' heeft ze ook nog nooit gehoord.
Ze is waarschijnlijk een oerdomme gans in topografische termen, hetgeen ook opgaat voor enig historisch besef, normbesef, waardebesef, milieubewustzijn en doorzettingsvermogen.
Amanda is duidelijk een stuk minder intelligent dan de rest, en met al haar tekortkomingen zal ze nooit ook maar iets weghebben van een self-made miljonair.
Aan de andere kant maakt haar gebrek aan ... (vul maar wat in en het is goed) wel dat ze in een unieke positie staat. Zij is de zwakste schakel, en haalt daarmee het niveau van de rest omlaag. Haar niveau gaat juist omhoog, dus statistisch gezien is zij aan de winnende hand.

okee, dus ze wordt straks afgelost door Bokitaquote:Op donderdag 27 september 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand die het weet want ze zegt niets![]()

Maar het kan ook dat ze in plaats ván Natasia is gekomen. BSOL suggereert bijvoorbeeld dat Natasia niet meer mag omdat ze met haar bezoek de publiciteit heeft gezocht.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
okee, dus ze wordt straks afgelost door Bokitaen hoef ik geen dagstreampje te nemen

ff uitgesteld maar gaat straks heus gebeurenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:00 schreef Mokum020 het volgende:
Zie ik Syl....had Natasia niet al achter het fornuis moeten staan en Huub verrot moeten staan schelden?
![]()

Ik kan niet wachten....quote:Op donderdag 27 september 2007 18:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ff uitgesteld maar gaat straks heus gebeuren![]()

Ze vroeg of het bed van Natasia nog vrij was, dus het lijkt er op...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:59 schreef tipsch het volgende:
hee, blijft Sylvia logeren?

Dat is op zich een aannemelijke stellingname, ware het niet dat ik het slecht vind aansluiten bij de manier waarop deze redactie zich met de tijd al heeft laten zien.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het kan ook dat ze in plaats ván Natasia is gekomen. BSOL suggereert bijvoorbeeld dat Natasia niet meer mag omdat ze met haar bezoek de publiciteit heeft gezocht.

Maar helaas.... Het leek er trouwens wel erg sterk op dat Sylvia al wist dat Natasia kwam.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is op zich een aannemelijke stellingname, ware het niet dat ik het slecht vind aansluiten bij de manier waarop deze redactei zich met de tijd al heeft laten zien.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |