Frituurpan op kratjesquote:Op donderdag 27 september 2007 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Ik: ''Je moet die frietpan niet daarop zetten das niet stabiel''
Hij: ''Die kratjes zijn stabiel zat''
Ik zit te computeren, hoor ik opeens iets vallen en ik vreesde al het ergste![]()
Hij mag het nu lekker opruimen![]()
Klacht: Zie TT
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:19 schreef Maisnon het volgende:
Waarom woon je niet ondertussen in iets ruimers, je strijkt toch genoeg winst op met pokeren
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 27 september 2007 17:26 schreef -Nielz- het volgende:
Kun je er geen foto's van maken?
ywquote:Op donderdag 27 september 2007 18:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
4 van de 5 kratten waar die opstond wasren leeg inderdaad.
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zit te computeren, hoor ik opeens iets vallen en ik vreesde al het ergste![]()
Hij heeft het al gedaan pipoquote:Op donderdag 27 september 2007 20:45 schreef Branieschopper het volgende:
en het grappigste is.. die huisgenoot is nu aan het hockeyen, dus kan helemaal niet opruimen
Ik ben de FrituurKoning jaquote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef JackHerrer het volgende:
Laat het frituren dan ook over aan de pro's.
En om je vloer vetvrij te krijgen, haal een fles Dasty bij de Wibra.
niet meer dan een schildknaap...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben de FrituurKoning ja [afbeelding]
FrituurBattle inclusief plaatjesquote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
niet meer dan een schildknaap...![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:42 schreef DeeCruise het volgende:
Altijd leuk: een glijbaan in je keuken![]()
En hij woont nu tijdelijk in Beverwijk??quote:Op donderdag 27 september 2007 17:15 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef Yestuuur het volgende:
heu het eerste Yestuuur Bash topic is een feit![]()
was binnen 20 minuten opgeruimd (ajax). Sommige mensen hebben nou eenmaal IVBO gedaan ok?? stelletje verwaande universiteitsballetjes.
Slotje ?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef Yestuuur het volgende:
was binnen 20 minuten opgeruimd (ajax). Sommige mensen hebben nou eenmaal IVBO gedaan ok?? stelletje verwaande universiteitsballetjes.
frituutpan, nooit van gehoord... Newbie!1!!!1!11!quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef Prosac het volgende:
Universiteit of niet..
Een echte man kan frituren met de frituutpan!
Zo is het, en niet andersquote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef Yestuuur het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |