Een kart rij je normaal gesproken niet mee over de openbare weg en is daar ook niet toegestaan...quote:Op donderdag 27 september 2007 17:07 schreef Rosbief het volgende:
Dat is verplicht toch? Mijn gazonmaaier staat ook op kenteken.
Sommige wel toch?! Gekeurd en zo, en kenteken er op?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:11 schreef Brad het volgende:
[..]
Een kart rij je normaal gesproken niet mee over de openbare weg en is daar ook niet toegestaan...
Waar haal je die wijsheid vandaanquote:Op donderdag 27 september 2007 17:27 schreef nicomart het volgende:
daarnaast heeft deze kart ook maar 3 wielen
Zie OPquote:Op donderdag 27 september 2007 17:29 schreef julienj het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:11 schreef Brad het volgende:
[..]
Een kart rij je normaal gesproken niet mee over de openbare weg en is daar ook niet toegestaan...
1 |
Bij die nieuwe zit nog geen kenteken neem ik aan, maar dan nog blijft het een erg groot prijs verschilquote:Op donderdag 27 september 2007 18:04 schreef Ridocar het volgende:
En op die van marktplaats word je genept, dat ding heeft een vraagprijs van 3200. Nieuw kost 'ie 2255.
Dat is waarschijnlijk ex de bpm die je moet betalen op het moment dat je zo'n ding op kenteken zetquote:Op donderdag 27 september 2007 18:04 schreef Ridocar het volgende:
En op die van marktplaats word je genept, dat ding heeft een vraagprijs van 3200. Nieuw kost 'ie 2255.
lolquote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ding heeft wel 8PK. Trek je iedereen eruit ja bij de stoplichten whehe.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:34 schreef -Carioca- het volgende:
Hoe kan dat eigenljk: Gezien de combinatie die met XS begint zou het een kenteken moeten zijn dat pas ergens deze maand is uitgegeven, maar er staat een eerste toelating en datum eerste afgifte in Nederland bij van februari vorig jaar? Hoe zit dat![]()
De mijne heeft wél een dakquote:Op donderdag 27 september 2007 21:27 schreef fathank het volgende:
Zeg Mex, jij hebt toch ook een kart op kenteken.
Dat is tenminste wat ik nog kan betalen nieuwquote:
Komt nog bpm en rdw bij, denk een kleine 300¤ in totaal.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:20 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dat is tenminste wat ik nog kan betalen nieuw![]()
Lijkt me wel grappig om zo een ding te hebben maar echt veilig is het niet![]()
Ja oke dat wel, maar voor 3000 euro heb je niet veel nieuws wat je met auto rijbewijs kan rijden.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Komt nog bpm en rdw bij, denk een kleine 300¤ in totaal.
of nog eens + 100 pkquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:05 schreef zBus het volgende:
http://youtube.com/watch?v=tKayagHUCw8
Ram maar lekker een wankel motor d'r op...
denk ook nie dat dit circuit kart is,quote:Op donderdag 27 september 2007 17:11 schreef Brad het volgende:
[..]
ik heb niet eens gordels in mijn autoquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:08 schreef errorken het volgende:
Komaan zeg, dat zoiets op de openbare weg mag rijden is toch bespottelijk ?
Als ik mijn gordel niet draag in mijn wagen halen ze mij als een gek van de autobaan, maar met zo'n ding mag je er gewoon op zonder enige vorm van bescherming ?? (helm, pak, ...)
Ok, ik weet dat de regel is ; gordel OF helm, en niet beide, maar toch, wat is de overlevings kans dat je met zo'n ding hebt ? Absurd is het.
verzekering is bijna 2x die van een motorquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:32 schreef _Drake_ het volgende:
Het is volledig op eigen risico maar inderdaad veilig is anders
overgens koop je zo'n ding compleet met kenteken (kost 75 bovenop de 2200 nog wat bij die winkel)
op naam zetten verzekeren en je mag er meteen mee rijden, je hoeft niet langs de rdw enz.
Ik denk dat ze voertuigen beneden een bepaald gewicht standaard als driewieler klassificeren. Met die klassificering val je meteen onder het motorfietsen wegenbelasting tarief.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:11 schreef T42 het volgende:
[..]
-knip-
3wielig? klopt kenteken niet echt eigelijk ???
ben je verzekerings maatschapij eens voor de funquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:49 schreef _Drake_ het volgende:
waar heb je dat vandaag? (2x zo duur) dat ding heeft 8 pk lijkt mij stug dat het duur verzekeren is :p
had em gemailt of hij intresse had in een aantal plinternieuwe voor maar 2500 euro perstukquote:Op donderdag 27 september 2007 18:04 schreef Ridocar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |