abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53512415
Ik wil graag met mijn xbox 360 op internet kunnen. ik heb mijn xbox met een crossover kabel met mijn laptop verbonden en kan alle muziek, films etc. streamen. ook media center doet het.
mijn laptop is draadloos met het netwerk verbonden en kan dus ook gewoon op internet, is het mogelijk om die internetverbinding van mijn wireless kaartje naar mijn "bedrade"netwerk kaart over te brengen? Ik heb wel ICS ingeschakeld maar 't werkt nog niet...

btw ik ga niet een wireless adapter voro xbox kopen, al eens gedaan en ben hem kwijt geraakt :p
pi_53512523
Waarom doe je zo moeilijk. Koop een router met wireless en klaar. Dan gewoon je normale pc en je xbox360 in de ingebouwde switch steken.
pi_53512612
heb toch een wireless router? hoe kan mijn laptop anders draadloos zijn verbonden? maar router staat op zolder en xbox beneden
pi_53512660
Ah, niet goed gelezen dan.
Maar dan alsnog is die wireless adapter de beste oplossing, gewoon niet kwijtraken!
pi_53512679
dan moet je een brug maken tussen die 2 netwerk verbindingen en je internetverbinding sharen op je laptop.;)
denk ik
pi_53513608
als ik een brug heb gemaakt kom ik helemaal niet meer op internet en kan mn xbox ook geen verbinding maken met mn laptop....
pi_53513663
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_53514111
ICS werkt wel, je moet alleen ff de firewall checken !
Ik heb dit zelf zo ook tijdelijk gedaan en het werkt zeker.

Het probleem is dat je laptop ook DHCP server moet zijn voor je XBOX en je xbox moet een IP krijgen van de laptop (dus automatisch).
Let ook even op dat je Router ipadressen range niet overeen kom met die van je laptop / xbox. (laptop /xbox heeft straks 192.168.0.1 (uit mn hoofd) of 1.1) maak voor je router / laptop er even 2.1 van.

Is het nog duidelijk ??
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  donderdag 27 september 2007 @ 14:18:52 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53515477
Draadloos netwerkkaartje voor Xbox360 is de makkelijkste manier.
Anders zou de wizzard thuisnetwerk instellen moeten draaien op je laptop en dan de juiste instellingen handmatig invoeren in je xbox360
So we just called him Fred
pi_53515541
ICS werkt niet als je wireless adapter al een IP in de 192.168 range heeft

je kan beter BRIDGE toepassen
pi_53516055
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:31 schreef Chinless het volgende:
ICS werkt wel, je moet alleen ff de firewall checken !
Ik heb dit zelf zo ook tijdelijk gedaan en het werkt zeker.

Het probleem is dat je laptop ook DHCP server moet zijn voor je XBOX en je xbox moet een IP krijgen van de laptop (dus automatisch).
Let ook even op dat je Router ipadressen range niet overeen kom met die van je laptop / xbox. (laptop /xbox heeft straks 192.168.0.1 (uit mn hoofd) of 1.1) maak voor je router / laptop er even 2.1 van.

Is het nog duidelijk ??
de router staat op 192.168.1.1 mijn laptop staat op 1.103...mijn xbox zou ook op een getal boven de honder moeten komen (instelling in de router)
maar hoe stel ik mijn laptop in als dhcp server?
pi_53540197
nouja nu werkt het, alles uitgeschakeld,lankaarten gebridged, xbox en laptop automatisch ip laten towijzen, laptop restart, verbinding met wifi gemaakt, toen werkte internet (in bridged mode) toen kabel in xbox en laptop gedaan en het werkte tnx voor de hulp
pi_53541406
Zodra jij internet deelt vanuit je wireless netwerkkaart, begint XP te zeuren dat je andere nic een vast ip krijgt en DHCP actief wordt.

Je moet dus dan vooraf zorgen dat de range van laptop / router anders is dan van laptop / xbox.
In principe zou het dan moeten werken
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')