Zo is dat! Het is ook niet eerlijk hequote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Als Ajax dit zou overkomen zouden ze een boete krijgen en door mogen spelen.![]()
Nee, die kan er veel aan doenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:13 schreef valek het volgende:
GODVERDOMME.
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Als Ajax dit zou overkomen zouden ze een boete krijgen en door mogen spelen.![]()
Neu hoor.... dan zou de KNVB excuses aanbieden bij Ajax en HtC afzuigenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
hmm ik zeg niks..quote:
Ze zouden dan zelfs een regelmentaire 3-0 overwinning meekrijgenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Jaaaquote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
KNJB gekquote:Op donderdag 27 september 2007 13:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Neu hoor.... dan zou de KNVB excuses aanbieden bij Ajax en HtC afzuigen
toen ik zoiets vroeg, vonden ze me een gek..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Prachtig dit topicquote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
PSV'ers die de schuld gaan afschuiven
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toen ik zoiets vroeg, vonden ze me een gek..
maar waarom denk ik precies het zelfde als jou
Nou, dat had wel bij een aantal eerdere gelegenheden gekund lijkt me.quote:“Dit is een enorme blunder die niet goed te praten is”, zegt Jan Reker, die zeer ontstemd is door het gegeven. “Ik heb onmiddellijk besloten om de procedures aangaande dit soort administratieve zaken intern drastisch te wijzigen."
hahahaha..quote:
Och kijk het ajaciedje stoer doen.... bravo manneke.quote:
KLopt niet, Calimero is klein. PSV is niet klein, het is de voetbalhoofdstad van Nederland.quote:
gun hem dat iedergeval..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och kijk het ajaciedje stoer doen.... bravo manneke.
Je staat in het middelpunt hoor en nu zorgen dat je van je stijve plassertje af komt
En Ajax is zeker niet grootquote:Op donderdag 27 september 2007 13:22 schreef valek het volgende:
[..]
KLopt niet, Calimero is klein. PSV is niet klein, het is de voetbalhoofdstad van Nederland.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, die kan er veel aan doen
de prestaties in ieder geval niet de laatste jaren.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
Hele topic gevuld met frustie PSV'ers die het van zich af moeten schrijven
Accepteren jongens, traantjes afvegen en weer door.
Die fase heb jij al achter je hèquote:Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
dat gevoel ken je?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
Zet je PSV bril af en lees de reactiesquote:Op donderdag 27 september 2007 13:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Er is hier meer leedvermaak dan frusti PSV'ers volgens mij
hahahahaha!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:28 schreef BottleKid het volgende:
Achterlijke bedoening.![]()
![]()
![]()
Ik zou het grappig vinden als het bij een andere club zou gebeuren, maar dit is al de tweede keer (!!!) dat dit bij PSV gebeurt, in zeer korte tijd.
Dan vind ik de beker niets meer dan 'wel leuk', maar het is wel verschrikkelijk amateuristisch.
Oké Nederland, lach me even uit, hebben we dat ook even gehad...![]()
enig idee hoe dom dit klinkt?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch leuk, maakt onze club zich belachelijk door een verlenging nodig te hebben tegen KB, is er altijd nog een club die nóg stommer is
Net zoals jullie na de deceptie tegen Slavia Praag?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och kijk het ajaciedje stoer doen.... bravo manneke.
Je staat in het middelpunt hoor en nu zorgen dat je van je stijve plassertje af komt
laat ze genieten joh..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:31 schreef valek het volgende:
En net vanavond een verjaardag met een paar joden, kutzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |