Jullie zijn dus niet ouder dan 13 jaarquote:Op donderdag 27 september 2007 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
oud genoeg om dit gesprek te voeren..![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een ezel stoot zich niet twee keer...
Zo is dat! Het is ook niet eerlijk hequote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Als Ajax dit zou overkomen zouden ze een boete krijgen en door mogen spelen.![]()
Nee, die kan er veel aan doenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:13 schreef valek het volgende:
GODVERDOMME.
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Als Ajax dit zou overkomen zouden ze een boete krijgen en door mogen spelen.![]()
Neu hoor.... dan zou de KNVB excuses aanbieden bij Ajax en HtC afzuigenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
hmm ik zeg niks..quote:
Ze zouden dan zelfs een regelmentaire 3-0 overwinning meekrijgenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Jaaaquote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
KNJB gekquote:Op donderdag 27 september 2007 13:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Neu hoor.... dan zou de KNVB excuses aanbieden bij Ajax en HtC afzuigen
toen ik zoiets vroeg, vonden ze me een gek..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
Prachtig dit topicquote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
PSV'ers die de schuld gaan afschuiven
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toen ik zoiets vroeg, vonden ze me een gek..
maar waarom denk ik precies het zelfde als jou
Nou, dat had wel bij een aantal eerdere gelegenheden gekund lijkt me.quote:“Dit is een enorme blunder die niet goed te praten is”, zegt Jan Reker, die zeer ontstemd is door het gegeven. “Ik heb onmiddellijk besloten om de procedures aangaande dit soort administratieve zaken intern drastisch te wijzigen."
hahahaha..quote:
Och kijk het ajaciedje stoer doen.... bravo manneke.quote:
KLopt niet, Calimero is klein. PSV is niet klein, het is de voetbalhoofdstad van Nederland.quote:
gun hem dat iedergeval..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och kijk het ajaciedje stoer doen.... bravo manneke.
Je staat in het middelpunt hoor en nu zorgen dat je van je stijve plassertje af komt
En Ajax is zeker niet grootquote:Op donderdag 27 september 2007 13:22 schreef valek het volgende:
[..]
KLopt niet, Calimero is klein. PSV is niet klein, het is de voetbalhoofdstad van Nederland.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, die kan er veel aan doen
de prestaties in ieder geval niet de laatste jaren.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
Hele topic gevuld met frustie PSV'ers die het van zich af moeten schrijven
Accepteren jongens, traantjes afvegen en weer door.
Die fase heb jij al achter je hèquote:Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
dat gevoel ken je?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
Zet je PSV bril af en lees de reactiesquote:Op donderdag 27 september 2007 13:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Er is hier meer leedvermaak dan frusti PSV'ers volgens mij
hahahahaha!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:28 schreef BottleKid het volgende:
Achterlijke bedoening.![]()
![]()
![]()
Ik zou het grappig vinden als het bij een andere club zou gebeuren, maar dit is al de tweede keer (!!!) dat dit bij PSV gebeurt, in zeer korte tijd.
Dan vind ik de beker niets meer dan 'wel leuk', maar het is wel verschrikkelijk amateuristisch.
Oké Nederland, lach me even uit, hebben we dat ook even gehad...![]()
enig idee hoe dom dit klinkt?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch leuk, maakt onze club zich belachelijk door een verlenging nodig te hebben tegen KB, is er altijd nog een club die nóg stommer is
Net zoals jullie na de deceptie tegen Slavia Praag?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och kijk het ajaciedje stoer doen.... bravo manneke.
Je staat in het middelpunt hoor en nu zorgen dat je van je stijve plassertje af komt
laat ze genieten joh..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:31 schreef valek het volgende:
En net vanavond een verjaardag met een paar joden, kutzooi.
Die reacties van jullie maakt mijn hele dag goed. Verder interesseert het me niet zo heel erg veel dat psv uit de beker is gegooid.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
enig idee hoe dom dit klinkt?
Onze deceptie tegen Slavia Praag?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Net zoals jullie na de deceptie tegen Slavia Praag?
het idee alleen he..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Damn, wat een losers in dat Psv uit de beker toernooi topic.
Zouden ze nou ECHT denken dat als het Ajax was geweest dat Ajax geen schorsing had gekregen? Zit het zo diep dat minderwaardigheidscomplex?
Nee, geen trol, serieus. Je spoort toch niet als dat serieus in je opkomt?
Hetzelfde als wat ze nu doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
het idee alleen he..![]()
ik zou wel willen weten, als het wel zo was, wat de knvb zou doen..
een lampenkap die een jood gelukkig maakt, nou wie had dat ooit gedacht..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die reacties van jullie maakt mijn hele dag goed. Verder interesseert het me niet zo heel erg veel dat psv uit de beker is gegooid.
Dat dus, het slaat echt HE-LE-MAAL nergens op.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat ze nu doen.
Staat gewoon in het reglement hoor![]()
Waaruit kan jij concluderen dat het anders zou verlopen als dit bij Ajax gebeurde?
Hetzelfde.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja, wij werden er 2 jaar geleden ook uitgeknikkerd door eenzelfde geval. Alleen wij komen hier niet met 40 man huilen dat als Ajax dit en Ajax dat. Gewoon slikken en doorgaan. Laat ze dat in de bestuurskamer maar regelen allemaal.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die fase heb jij al achter je hè
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Onze deceptie tegen Slavia Praag?
Kwamen we maar zo ver...
gastquote:Op donderdag 27 september 2007 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
knvb had ze gewoon gewaarschuwd dan voorafquote:Op donderdag 27 september 2007 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een keer iets om ons uit te lachen.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die reacties van jullie maakt mijn hele dag goed. Verder interesseert het me niet zo heel erg veel dat psv uit de beker is gegooid.
Hey, daar is de dorpsgek weer.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
knvb had ze gewoon gewaarschuwd dan vooraf
Is het leuk in je eigen wereld?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:16 schreef valek het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Dit topic maakt mijn enigszins doorsnee werkdag 100% goed. Die reacties, priceless.
mja tis wel vreemd dat dat niet gebeurd, maar goed dan nog..quote:Op donderdag 27 september 2007 13:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
knvb had ze gewoon gewaarschuwd dan vooraf
Ach ze zullen wel gevoelig zijn nu denk ik...quote:
hoezo vreemd? als het goed is hebben ze te horen gekregen dat ie geschorst is (na z'n kaart), dan hoeven ze dat voor de eerst volgende wedstrijd niet nog een keer te vertellenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:39 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja tis wel vreemd dat dat niet gebeurd, maar goed dan nog..
Ach, die heeft gisteren een mooi oefenwedstrijdje gespeeld en nog gescoord ook (toch?). Goed voor zn vorm.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ach ze zullen wel gevoelig zijn nu denk ik...
Leuke voor de OP voor deel 2, want die komt er zeker!
Ik vind het wel kut voor Koevermans![]()
Het is een complot!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat het bestuur van PSV verkapt Ajax supporter is
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef bramos-elvis het volgende:
Tis weer duidelijk wat de beste ploeg uit Eindhoven is!
Jong PSV?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef bramos-elvis het volgende:
Nee hoor. Colin zou zoiets niet doorhebben.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:42 schreef fuckbuddy het volgende:
ff serieus, zou die speler het niet onthouden hebben van zijn laatste wedstrijd dat ie nu wist dat hij geschorst zou zijn?
Of zou die denken:"Ach fuck it, ik houd me bek en misschien hebben ze niets door!!!"
Als je als speler geschorst wordt dan WEET je dat toch?
Misschien heeft onze vriend iets teveel in de coffeeshops gehangen?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:42 schreef fuckbuddy het volgende:
ff serieus, zou die speler het niet onthouden hebben van zijn laatste wedstrijd dat ie nu wist dat hij geschorst zou zijn?
Of zou die denken:"Ach fuck it, ik houd me bek en misschien hebben ze niets door!!!"
Als je als speler geschorst wordt dan WEET je dat toch?
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef bramos-elvis het volgende:
Weet je wat ik denk? Dat de KNVB tegen Da Costa heeft gezegt dat hij wél mocht spelen. Dat de schorsing ingetrokken is. En nu na de wedstrijd snel zeggen dat Da Costa geschorst was en hij dus niet mocht spelen. Het is allemaal één groot complot tegen psv. Snap dat dan.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:42 schreef fuckbuddy het volgende:
Als je als speler geschorst word dan WEET je dat toch?
Die speelt geen 2 wedstrijden in de bekerquote:Op donderdag 27 september 2007 13:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee hoor. Colin zou zoiets niet doorhebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |