quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stiekem hoop ik dat huisgenoot zo weg gaat. Ik wil een tosti gaan maken in een pan en heb dat nog niet eerder gedaan
typischquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Gaaf een liftwedstrijd? Ik wil altijd nog eens een liftvakantie doenMijn oude huisgenoten deden dat altijd, en die waren er zo enthousiast over dat ik het ook wil proberen!
Trouwens ook 2 studiegenotes die naar Parijs wilden: kort rokje aangedaan, vriendelijk lachend langs de snelweg gaan staan, waren in een vloek en een zucht in Parijs en hebben nooit langer dan 10 minuten op een volgende lift hoeven wachten
Woohoo! Ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat soort dingen probeer ik ook liever alleen uit
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woohoo! Ik ben niet de enige
Tot je bij de verkeerde instaptquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
Gaaf een liftwedstrijd? Ik wil altijd nog eens een liftvakantie doenMijn oude huisgenoten deden dat altijd, en die waren er zo enthousiast over dat ik het ook wil proberen!
Jaja..... dat kan natuurlijk gebeuren, en je kunt niet zeker weten of iemand die aardig lijkt het ook echt is, maar ik vertrouw toch wel een béétje op mn intuïtiequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Tot je bij de verkeerde instapt![]()
Met een beetje massel krijg je ook nog een gratis drankjequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
: ik kan er eentje meenemen, dan bel ik mn collega wel dat ie de tweede op komt pikken.
Uhuh![]()
![]()
Het mestoverschot is anders al groot genoeg...quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:35 schreef Etcetera het volgende:
ik kan het niet echt uitleggenmaar volgens mij komt het erop neer dat door de gescheiden opvang van grote en kleine boodschappen je een deel ervan (vraag me alsjeblieft niet welk deel
) kunt gebruiken voor bemesting van grond
gadverdarrequote:
De drie jongste moeders uit de lijst, (linkje staat ook in die wiki) zijn allemaal bevallen in Lima, Peru... Toeval?quote:
Ja op een ander forum postte iemand dat linkje van die Belgische, en toen ging ik googlen en vond die moeder van 5 nog wel wat shockerenderquote:
Wyccie +1quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat LB dat ook al had gelezen en daarom verder was gaan zoeken.
Echt, wat zijn die lui zielig zeg..... MZR = Marian zonder Roefquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:46 schreef Etcetera het volgende:http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article2501899.ece
doe mij een plezier en ga 's fotosoepen met d'r
jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt, wat zijn die lui zielig zeg..... MZR = Marian zonder Roef![]()
![]()
![]()
Heb je een grotere foto?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:46 schreef Etcetera het volgende:http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article2501899.ece
doe mij een plezier en ga 's fotosoepen met d'r
Ja, zo'n ding. En dan staat je muis niet helemaal goed en gaat ie daar mee bezig, en tikfouten zijn er niet uit te halen want zodra je op dat ding klikt komt de hele lijst weer en als je dan een optie aanklikt wordt het toegevoegd aan de lijst in plaats van vervangen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Zo'n dropdown lijstje zodra je begint te tikken?
Heel irritant ja
ff snuffelenquote:
stadquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg, even tussen door, wat en waar stude(e)r(d)en jullie eigenlijk? Moet ook binnenkort gaan kiezen volgens school
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vanuit de Ommelanden bezien ja![]()
![]()
![]()
Als ik tijd heb, doe ik straks wel een poging.quote:
dat was ook het eerst wat ik dacht toen ik die grote foto zagquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik tijd heb, doe ik straks wel een poging.
Volgens mij is dat ding al behoorlijk door Photoshop gehaald overigens...
bestuurskunde & economie in leidenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg, even tussen door, wat en waar stude(e)r(d)en jullie eigenlijk? Moet ook binnenkort gaan kiezen volgens school
Ga 'bloody hell' plaatjes zoekenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell, ik verveel me
Het zusje van Gollumquote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef B.ertha het volgende:
Shockfoto tegen anorexia in Italië
Kijk, dát werkt tenminste bij die meiden! (en jongens ook eigenlijk)
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik zie Milan bijna wekelijks. Wie kent Milan nog?
Daar heb ik ook wel weer eens zin inquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:35 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net weer lekker gelunched
Bebogeen op brood
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef iamredleader het volgende:
...
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:23 schreef iamredleader het volgende:
...
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef iamredleader het volgende:
...
We vinden het heus niet erg als je van de vakantie geniet zonder ons steeds op de hoogte te houden hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:24 schreef iamredleader het volgende:
...
IIIIEEEEEHHHquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Over Bloody Hell plaatjes gesproken:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Over Bloody Hell plaatjes gesproken:
[afbeelding]
Fluffquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vrat er vroeger rustig een halve pot van leeg
Maar tis echt te zoet, net als Fluff trouwens
quote:Bebogeen is een erg zoet smeerbaar broodbeleg. De naam is ontstaan door de samenvoeging en omkering van 'Geen boter beschikbaar'.
Omdat er in het Noord-Nederland vlak na de Tweede Wereldoorlog geen boter beschikbaar was werd bebogeen ontwikkeld. Suikerbieten werden verwerkt tot een smeerbare karamelpasta, waardoor boter niet nodig was. Er zit geen vet in, maar wel veel koolhydraten.
Maximaliseer je word window eens ? misschien dat het 'naast' je beeld valt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:29 schreef Nesle het volgende:
Tentamen gehad, en het ging zo![]()
Is er hier iemand slim met Word?
Ik ben namelijk rechts mijn balkje kwijt, je scrollbalkje dus. Ik kan nog wel scrollen met mijn muiswieltje maar ik zie geen balk meer. Ik vind het toch wel handig omdat ik zo kan zien hoeveel paginas er nog komen en hoelang nog
wie ik? mn FoBo gaat heel goed?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Je staat een beetje stil met je fobo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |