jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt, wat zijn die lui zielig zeg..... MZR = Marian zonder Roef![]()
![]()
![]()
Heb je een grotere foto?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:46 schreef Etcetera het volgende:http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groningen/article2501899.ece
doe mij een plezier en ga 's fotosoepen met d'r
Ja, zo'n ding. En dan staat je muis niet helemaal goed en gaat ie daar mee bezig, en tikfouten zijn er niet uit te halen want zodra je op dat ding klikt komt de hele lijst weer en als je dan een optie aanklikt wordt het toegevoegd aan de lijst in plaats van vervangen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Zo'n dropdown lijstje zodra je begint te tikken?
Heel irritant ja
ff snuffelenquote:
stadquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg, even tussen door, wat en waar stude(e)r(d)en jullie eigenlijk? Moet ook binnenkort gaan kiezen volgens school
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vanuit de Ommelanden bezien ja![]()
![]()
![]()
Als ik tijd heb, doe ik straks wel een poging.quote:
dat was ook het eerst wat ik dacht toen ik die grote foto zagquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik tijd heb, doe ik straks wel een poging.
Volgens mij is dat ding al behoorlijk door Photoshop gehaald overigens...
bestuurskunde & economie in leidenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg, even tussen door, wat en waar stude(e)r(d)en jullie eigenlijk? Moet ook binnenkort gaan kiezen volgens school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |