Het is zo'n klein glaasje likeur. Nog geen borrelglaasje vol zeg maar.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef El_Rolando het volgende:
Gratis drank, daar moet iets mis mee zijn.
Mja.. op zich gaat dat makkelijk als het van die kleine fruitvliegjes zijn...quote:Op donderdag 27 september 2007 09:02 schreef Harajuku. het volgende:
2 vliegen zelfs, hoe krijgen ze het voor elkaar..
Je hebt het over fruitvliegjes?!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. op zich gaat dat makkelijk als het van die kleine fruitvliegjes zijn...![]()
Misschien wat stoffige glaasjes gepakt van de bovenste plank en dan niet afwassen...![]()
Ja... dat zijn toch ook vliegen?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt het over fruitvliegjes?!
Ik heb niet vanochtend voor 8 uur al bij de Griek gezeten hoor!!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:20 schreef De_Brandweer het volgende:
Zei je der nog wat van? Of rende je meteen naar huis om er een topic over te openen?
Je hebt de hele vakantie vegetarisch gegetenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb van de zomer 2 weken lang bij de Griek gegeten![]()
Daar echter geen dode dieren in het eten noch drinken kunnen vinden
Hehe, wel scherp M!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt de hele vakantie vegetarisch gegeten?
Dat weet jij helemaal niet...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, wel scherp M!
Nee dat dus niet, maar in ieder geval geen dode vliegen!
Whehe. Ik wou al zeggen. Een beetje grillschotel bevat toch wel dood beestquote:Op donderdag 27 september 2007 10:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, wel scherp M!
Nee dat dus niet, maar in ieder geval geen dode vliegen!
Ja dat zekerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Ik wou al zeggen. Een beetje grillschotel bevat toch wel dood beest![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat zekerDaar zijn ze in Griekenland wel goed in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |