Wie heeft hier foto's van of weet wat ik bedoel waar weer andere plaatje's van zijn !
quote:crucifixion scene
Op maandag 18 februari 2002 14:35 schreef wezzlie het volgende:
WoW![]()
![]()
Hoe heet dit soort tattoo ?
heheh ik geef antwoord op m'n eigen vragen
ik kan strax als ik thuis ben wel ff een site geven waardat dat poppeke opstaat
quote:Das volgensmij niet Beckham.
Op maandag 18 februari 2002 14:34 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]
-edit- ik liep te lullen
[Dit bericht is gewijzigd door Wavegasm op 18-02-2002 14:43]
quote:Denk het wel, Brooklyn zo heet zijn kind toch?
Op maandag 18 februari 2002 14:41 schreef Wavegasm het volgende:[..]
Das volgensmij niet Beckham.
En het lijkt erg veel op het al jaren oude logo van Chiemsee
quote:Echt wel.
Op maandag 18 februari 2002 14:41 schreef Wavegasm het volgende:
quote:http://www.vanishingtattoo.com/images/tattoo/beckham.jpg denk het wel
Op maandag 18 februari 2002 14:41 schreef Wavegasm het volgende:[..]
En het lijkt erg veel op het al jaren oude logo van Chiemsee
quote:Kan Gebeuren
Op maandag 18 februari 2002 14:44 schreef Wavegasm het volgende:
Jajajajaja, ik hou me mond alweer. En het lijkt ook niet op Chiemsee
quote:hoezo ?
Op maandag 18 februari 2002 14:48 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:
Wat loopt iedereen hier nou stoer te lullen over tattoo's?! Damn... zijn jullie soms te pussy om er een te zetten ofzo?!
ps die van beckham is idd errug mooi
doet bijna die spelfout in die krisnatattoo vervagen
quote:Voordat ik um wil laten zetten wil ik eerst kijken hoe het eruit ziet. En hoe die heet anders sta ik een beetje gekke bewegingen te maken in die shop hoe die eruit moet zien.
Op maandag 18 februari 2002 14:48 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:
Wat loopt iedereen hier nou stoer te lullen over tattoo's?! Damn... zijn jullie soms te pussy om er een te zetten ofzo?!
quote:Haha... Ja, gekke bewegingen zul je wel gaan maken ja... YOU BET IT HURTS... AMSTERDAM TATTOOING!!!!!
Op maandag 18 februari 2002 14:52 schreef wezzlie het volgende:[..]
Voordat ik um wil laten zetten wil ik eerst kijken hoe het eruit ziet. En hoe die heet anders sta ik een beetje gekke bewegingen te maken in die shop hoe die eruit moet zien.
Ik neem gewoon een dikke ROTTERDAMSE JOiNT en een flinke dosis morphine dan komt het wel goed
quote:Haha, een dikke Jonko okay... maaruh je bent toch een echte vent ofnie?! Wat da f*ck moet je dan met een flinke dosis morphine?!
Op maandag 18 februari 2002 14:59 schreef wezzlie het volgende:
HhehehehehhhIk neem gewoon een dikke ROTTERDAMSE JOiNT en een flinke dosis morphine dan komt het wel goed
quote:niet aanstellen he
Op maandag 18 februari 2002 14:57 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:[..]
Haha... Ja, gekke bewegingen zul je wel gaan maken ja... YOU BET IT HURTS... AMSTERDAM TATTOOING!!!!!
quote:onder invloed mag nie getattood worden
Op maandag 18 februari 2002 14:59 schreef wezzlie het volgende:
HhehehehehhhIk neem gewoon een dikke ROTTERDAMSE JOiNT en een flinke dosis morphine dan komt het wel goed
quote:Neem je het plaatje toch mee.
Op maandag 18 februari 2002 14:52 schreef wezzlie het volgende:[..]
Voordat ik um wil laten zetten wil ik eerst kijken hoe het eruit ziet. En hoe die heet anders sta ik een beetje gekke bewegingen te maken in die shop hoe die eruit moet zien.
quote:Ik weet niet waar jij ze hebt staan... enu je kan nou wel stoer praten... maaruh een naald die inkt in je lijfje krast die voor de rest van je leven blijft zitten voel je wel hoor!!!
Op maandag 18 februari 2002 15:01 schreef Mukie het volgende:[..]
niet aanstellen he
zoooo'n pijn doet ut niet
en zeker niet op je spine !
quote:Ik zeg ook nit dat het geen pijn doet. Wel verdooft het op een bepaald ogenblik. Binnenarm doet echt wel meer pijn, dan waar dan ook. En ps het is een algemeen feit dat vrouwen beter tegen dit soort pijn kunnen dan mannen dus...
Op maandag 18 februari 2002 15:08 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:[..]
Ik weet niet waar jij ze hebt staan... enu je kan nou wel stoer praten... maaruh een naald die inkt in je lijfje krast die voor de rest van je leven blijft zitten voel je wel hoor!!!
In volgorde: Boven tot en met midden van mn rug, onderrug, rechterachterkant van bovenarm, linkerbovenarm(sleeve), Liesstreek rechts, omheen linkerenkel (band)
quote:Zozo, een vrouw die aan het bikkelen is... RESPECT!! Damn je hele rug?! Moet ik nou bang worden of is het wel een master p-ce geworden?!
Op maandag 18 februari 2002 15:13 schreef Mukie het volgende:[..]
Ik zeg ook nit dat het geen pijn doet. Wel verdooft het op een bepaald ogenblik. Binnenarm doet echt wel meer pijn, dan waar dan ook. En ps het is een algemeen feit dat vrouwen beter tegen dit soort pijn kunnen dan mannen dus...
In volgorde: Boven tot en met midden van mn rug, onderrug, rechterachterkant van bovenarm, linkerbovenarm(sleeve), Liesstreek rechts, omheen linkerenkel (band)
quote:Ik val altijd in slaap als ik er een laat zetten, stoer he!!
Op maandag 18 februari 2002 15:08 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:[..]
Ik weet niet waar jij ze hebt staan... enu je kan nou wel stoer praten... maaruh een naald die inkt in je lijfje krast die voor de rest van je leven blijft zitten voel je wel hoor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |