"illusioniste?"quote:
nee maar tog... voor de mieren****quote:Op donderdag 27 september 2007 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat Claire's stalker uiteindelijk haar boyfriend wordt hoef je eigelijk niet te spoileren.
Dat beschrijft haar kracht wel het beste jaquote:
Hij komt in Nederland uit op 18 oktober, en vraag je schoolgeld eens terug.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef Trafasi het volgende:
effe wat anders; heeft iemand al de dvd box?
ennuh, kan ie goedkoper als de ¤ 49,99 bij bol ?
Nog één keer:quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik vraag me echt wie die boogey man is en die gast die die vader van hiro eraf gooide.
Nee dat weet ik wel, het ging niet om Sylar waar ze bang voor was. Maar om iemand die nog slechter zou zijn dan hem.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef Maisnon het volgende:
Eh, carpediem, dat kreeg je al te zienMolly liet in seizoen 1 al weten dat Sylar haar niet kon zien als ze hem opzocht, maar die andere persoon wel, en dat ze daarom nooit aan hem wou denken.
Die figuur in haar nachtmerries en die ze tekent is niet Sylar
Volgens de wikipagina niet in elk geval:quote:Op donderdag 27 september 2007 15:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hmz, wat dan![]()
Misschien is Candice toch niet dood ofzo
die "white beard" uit chapter 1, zou dat Linderman zijn geweest?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:59 schreef Rocho het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren dat iemand deze link heeft gepost:
http://www.yamagatofellowship.org/
Met een hele uitleg over Takezo Kensei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan niet, want Linderman zat samen met papa Patrelli in 't leger. Tenzij hij terug in tijd heeft kunnen reizen.... maar dat denk ik niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
die "white beard" uit chapter 1, zou dat Linderman zijn geweest?
Is de eerste waaraan ik denk..
'k Denk het niet. Dat zwarte bij de ogen is omdat de ogen gewoon donker zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
het kan idd ook Maya zijn
check die ogen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Linderman had genezende krachten, dus misschien had ie daarmee z'n eigen fountain of youth gevonden?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Rocho het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Linderman zat samen met papa Petrelli in 't leger. Tenzij hij terug in tijd heeft kunnen reizen.... maar dat denk ik niet.
Maya doet iets met de ogen en Molly tekent de ogen... ik denk nog steeds dat er een verband is... we'll see next Tuesdayquote:Op donderdag 27 september 2007 16:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
'k Denk het niet. Dat zwarte bij de ogen is omdat de ogen gewoon donker zijn.
ja maar... ik denk dat Maya net iets te druk bezig is met andere dingen dan zich elke nacht te focussen op Molly, gezien haar vluchtescapades en haar angst. Die sauron-stuff is me daar net iets te zelfverzekerd en evil voor.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:14 schreef Treveo het volgende:
[..]
Maya doet iets met de ogen en Molly tekent de ogen... ik denk nog steeds dat er een verband is... we'll see next Tuesday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat over Kenzei's kracht wat tussen alle geruchten sowieso waar is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |