Het lijkt me sterk dat de febo zo snel uitsluitsel heeft gegeven over die verscheurde brief..... Deze hele verhaallijn is net begonnen. Worden hier niet te snel consclusies getrokken?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:33 schreef farceman het volgende:
Waarom durft FEBO Jaap geen boete te geven?
Ze zijn echt totaal grip op hem kwijt nu ze hem niet meer kunnen vervangen en zijn bang dat hij dingen over programma verlult.
Jaap chanteert de redactie gewoon.
het klinkt als een paard dat een suikerklontje eetquote:Op woensdag 26 september 2007 23:35 schreef rooie3 het volgende:
Dat gevreet elke keer van die Dennis.Wat een stoorzender.
Zelfs de toneelhaak durven ze misschien niet in te zetten......quote:Op woensdag 26 september 2007 23:33 schreef farceman het volgende:
Waarom durft FEBO Jaap geen boete te geven?
Ze zijn echt totaal grip op hem kwijt nu ze hem niet meer kunnen vervangen en zijn bang dat hij dingen over programma verlult.
Jaap chanteert de redactie gewoon.
Ja, want Lieke had het erover wat achter had gezegd over haar brief, niet deze situatie.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat de febo zo snel uitsluitsel heeft gegeven over die verscheurde brief..... Deze hele verhaallijn is net begonnen. Worden hier niet te snel consclusies getrokken?
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:38 schreef grazygirl het volgende:
was die fandag niet vandaag?
het lijkt mij ook..... maar dit is het verhaal waar Lieke mee terugkwam en Jaap ookquote:Op woensdag 26 september 2007 23:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat de febo zo snel uitsluitsel heeft gegeven over die verscheurde brief..... Deze hele verhaallijn is net begonnen. Worden hier niet te snel consclusies getrokken?
zaterdag van VOLquote:Op woensdag 26 september 2007 23:38 schreef grazygirl het volgende:
was die fandag niet vandaag?
Kijk zo komen we ergens.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, want Lieke had het erover wat achter had gezegd over haar brief, niet deze situatie.
Eenschquote:Op woensdag 26 september 2007 23:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Kijk zo komen we ergens.
Dus Jaap kan nog gewoon een boete krijgen in de lijn van de verscheurde kaart door nix.
Ik baalde er ook al van dat Lieke verwarring zat te stichten met dat het volgens haar wel geen boete zou worden. Stom wijf om dat uit te spreken.
Wist je dat nog niet? Hij heeft heel veel gepokerd vroeger.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
Dennis is goed in gezichten lezen en analyses maken.
sssssst, heeftie van Japa!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
Dennis is goed in gezichten lezen en analyses maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |