quote:
Mag je dit een uitwedstrijd noemen dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Een biertje gaat er wel in!
Ach jongens, winnen bij Zagreb en AZ is boven verwachting goed, vanavond was het boven verwachting slecht. Vier uitwedstrijden op rij gewonnen, prima.
Zondag tegen VVV knallen ze gewoon weer hoor.
Tis wel leuk ja. Hopelijk heeft het alleen geen effect op de tere zieltjes van Urby en Maduro voor aankomende zondag.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:29 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het achteraf eigenlijk best geniaal. Ik heb me vermaakt.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:32 schreef M0NTANA het volgende:
Derde knappe uitoverwinning op rij!
Dan bellen ze een taxiquote:Op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef Terrorbita het volgende:
Waar blijven de straf trainingen voor dit soort wan prestaties? Zet ze halverwege maar de bus uit laat ze maar lopen
Co had ze naar huis laten lopen via Tokyo oid...quote:Op woensdag 26 september 2007 23:35 schreef patrickt37 het volgende:
Erwin Koeman had in dit geval de spelers 2 dagen vrijaf gegeven.
Co heeft het toch ooit is bij Willem 2 geflikt dacht ik?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan bellen ze een taxi. Dat soort straftrainingen pikken ze alleen bij Omniworld.
Die heeft autoriteit, iets wat HTC nooit heeft gehad. Die was en is goed in een dolletje met de jongens, maar straalt geen gezag uit. Daarom draagt ie altijd een grote klok over z'n mouw en geeft ie de hele wereld behalve zichzelf de schuld; Pure onzekerheid als je het mij vraagt, waardoor hij een rol gaat spelenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:36 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Co heeft het toch ooit is bij Willem 2 geflikt dacht ik?
je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Stel prutsers![]()
![]()
Bijna ga je schaamteloos onderuit tegen hoogvlieger CV Ketelaar![]()
Jep, met als resultaat vele blaren.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:36 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Co heeft het toch ooit is bij Willem 2 geflikt dacht ik?
4e al hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:32 schreef M0NTANA het volgende:
Derde knappe uitoverwinning op rij!
Moet je nagaan, wat een serie zeg!quote:
Een sv bij een amateurclubquote:Op woensdag 26 september 2007 23:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Welke zwerver stond er bij Ajax op goal? En 10 jaar SV voor de mensen die het veld op gingen mag ik aannemen. Voor de rest natuurlijk een grandioze wedstrijd, niets dan lof
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |