Precies, zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef Heathen het volgende:
Oefening baart kunst.
rarequote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef MASD het volgende:
das lekker als er bloed uitkomtrespect the cuisine...
Zonder een halve liter jus krijg je dat inderdaad niet weg....quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef Schuifpui het volgende:
Doorbakken tartaar![]()
Dan heb je van die droge shit.![]()
jij hebt er verstand vanquote:
je bedoelt eigenlijk te zeggen, dat je moeder niet kan koken en jij geen smaakpapillen hebt.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef the_contract_killer het volgende:
mijn vader ging ook eens koken vandaag,ik wist het nog niet maar ik vond het al iets anders ruiken dan normaal.
ik vond dat tartaartje er al zo anders uitzien,druk ik er met mn vork op komt er allemaal bloed uit![]()
![]()
kokende vaders![]()
![]()
zo zie je maar weer,don't fuck met moeders kookkunsten![]()
hoezo, wil je een date met hem?quote:Op donderdag 27 september 2007 02:21 schreef Sjakie01 het volgende:
Is je vader transeksual gay ofzo.
Ook dat.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef Heathen het volgende:
Oefening baart kind.
je spreekt uit eigen ervaring?quote:Op donderdag 27 september 2007 02:25 schreef boyv het volgende:
in ieder geval beter dan dat ie je cockt
En dat is lekker.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:29 schreef Adfundum het volgende:
Da's geen bloed, maar vleessap.
met z'n vader wel jaquote:Op donderdag 27 september 2007 02:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je spreekt uit eigen ervaring?
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Kokende Vaders
wat een drama zijn dat altijd.
kokende vaders in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:47 schreef RickoKun het volgende:
Kokende Vaders
wat een drama zijn dat altijd.
kokende vaders in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Jij vind zijn eten zo lekker,quote:Op donderdag 27 september 2007 09:57 schreef fathank het volgende:
Mijn vader is een beroemde tv-kok, die kan wel goed koken (en nee, het is niet die faggot van life & cooking)
Die negert?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:57 schreef fathank het volgende:
Mijn vader is een beroemde tv-kok, die kan wel goed koken (en nee, het is niet die faggot van life & cooking)
lol je vader is joop braakhekke, vies nichtenkindquote:Op donderdag 27 september 2007 09:57 schreef fathank het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef the_contract_killer het volgende:
mijn vader ging ook eens koken vandaag,ik wist het nog niet maar ik vond het al iets anders ruiken dan normaal.
ik vond dat tartaartje er al zo anders uitzien,druk ik er met mn vork op komt er allemaal bloed uit![]()
![]()
kokende vaders![]()
![]()
zo zie je maar weer,don't fuck met moeders kookkunsten![]()
Nee, en door je moeders kookkunsten weet je dus niet dat een beetje tartaar nog lekker rood moet zijn, bloed moet uitspuwen (is geen bloed, maar rood vleesvocht) in plaats van schoenzolen doog en zo gaar als een gehaktbal !quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef the_contract_killer het volgende:
![]()
Zo zie je maar weer,don't fuck met moeders kookkunsten![]()
Jouw vader werkt bij de snackbar?quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:41 schreef RuttieQ het volgende:
Als mijn pa kookt moet ik het halen...![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef maok het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6ofFQATDeQM
gelukkig kookt mn pa meestalquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:41 schreef RuttieQ het volgende:
Als mijn ma kookt moet ik het halen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |